quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:14 schreef tonja het volgende:
Geen idee.
We hebben dezelfde TT bedacht
(ik was te laat)
Ik zag gister bij Monique ook een blaar waar het vel vanaf was. Dat doet echt pijn. Maar die zie je niet strompelen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:32 schreef tonja het volgende:
Monique heeft alleen last van blaren, en een opkomende griep.
Ja, zal wel op een amputatie uitdraaienquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:40 schreef tonja het volgende:
Marcia is de enige die echt strompelt, ze heeft een gezwollen knie.
Nee hoor, dat is touwtjesvlees. Om draadjesvlees zit een draadje.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:03 schreef marky het volgende:
Draatjes vlees met een touwtje eromheen betaat niet volgens mo maar het kan natuurlijk ook een runderrollade zijn.
was janine dan ook het lievelingetje?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:06 schreef schatje het volgende:
Monique is wel de lieveling van BB. Nu krijgt ze weer de föhn.
Oh ja, dat is waar.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:10 schreef heksie69 het volgende:
[..]
was janine dan ook het lievelingetje?
ze krijgen de fohn voor de zelde reden, hun haar gaat naar de klote
Bikkel? Nee. Eerder kutwijf.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik zag gister bij Monique ook een blaar waar het vel vanaf was. Dat doet echt pijn. Maar die zie je niet strompelen.
Bikkel
van veel fohnen gaat je haar naar de klotequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:10 schreef heksie69 het volgende:
[..]
was janine dan ook het lievelingetje?
ze krijgen de fohn voor de zelde reden, hun haar gaat naar de klote
denk je dat dat de waarheid is?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:15 schreef n1ek het volgende:
dat verhaal over monique is wel erg heftig, los van het feit of het waar is of niet. Dat zou wel enigszinds haar gedrag kunnen verklaren.
Wat een drukte hier
Vink niet echt een hele betrouwbare bron, zie ook deze zin :quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:15 schreef n1ek het volgende:
dat verhaal over monique is wel erg heftig, los van het feit of het waar is of niet. Dat zou wel enigszinds haar gedrag kunnen verklaren.
Wat een drukte hier
Zowieso lijkt me mishandeling nogal een prequair ondwerp waar niet zomaar aannames mag maken.quote:volgens de ouders van klasgenootjes van haar kinderen
even op het woordje dat klikken?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:22 schreef berney het volgende:
Waar kan ik dat verhaal lezen dan in de streams?
oops foutjequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:22 schreef berney het volgende:
Waar kan ik dat verhaal lezen dan in de streams?
en wie is die "moerwijk"dan ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:15 schreef n1ek het volgende:
Wat een drukte hier
Pffff ze vinden zichzelf vooral erg goed geloof ik.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:28 schreef riri het volgende:
na ja....marlies en marcia zijn even aan het roddelen geslagen.....jaloers op Mo lijkt het
Het is idd maar stilletjes hier, kijk je uit dat jij ook niet ene gdm achter de aan krijgt nuquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:15 schreef n1ek het volgende:
Wat een drukte hier
van mij mag tijn het echt wel winnen van semihquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:37 schreef Darklight het volgende:
tijn wordt er denk ik toch niet uitgestemd
Ik denk het niet want ze gaan nu eerst weer op Jeroen stemmen. dus Tijn zal de dans ontspringen vermoed ik. Die zal er misschien twee hebben maar ik denk dat het volgende keer Jeroen, Semih en E10 op de bank zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:37 schreef Capaja het volgende:
zo te horen zit tijn volgende week op de bank
en ik denk met erg veel stemmen want e10 en jeroen gaan ook voor tijn
Rob is na zijn boos bezoekje nog in de studio geweest.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:15 schreef n1ek het volgende:
dan snappen ze de kijkers blijkbaar niet want die willen kennelijk dat jeroen blijft; dus hebben ze niet goed opgelet na zoveel keer dat jeroen op de bank zit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:40 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk het niet want ze gaan nu eerst weer op Jeroen stemmen. dus Tijn zal de dans ontspringen vermoed ik. Die zal er misschien twee hebben maar ik denk dat het volgende keer Jeroen, Semih en E10 op de bank zijn.
marlies, micheline, en marcia stemmen tijnquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:40 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk het niet want ze gaan nu eerst weer op Jeroen stemmen. dus Tijn zal de dans ontspringen vermoed ik. Die zal er misschien twee hebben maar ik denk dat het volgende keer Jeroen, Semih en E10 op de bank zijn.
omdat niet echt op een sterke bank zatquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:42 schreef neferhone het volgende:
[..]
dan snappen ze de kijkers blijkbaar niet want die willen kennelijk dat jeroen blijft; dus hebben ze niet goed opgelet na zoveel keer dat jeroen op de bank zit.
Geloven jullie het allemaal??quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:41 schreef schatje het volgende:
Rob is na zijn boos bezoekje nog in de studio geweest.
daar ben ik ook erg benieuwd naar................quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:45 schreef marky het volgende:
Nou ja misshien gooit hij dan de joker er wel in. Wie hij dan nomineert in plaats van hem????
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:46 schreef marky het volgende:
De dames Ma en Ma stemmen dus Jeroen. Domme mutsen.
Ik heb de moeder van de zusjes gezien. De kinderen van Monique. En haar man Rob. Hij zei nog tegen Bridget dat al die ophef de sleur uit het huwelijk haaltquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geloven jullie het allemaal??
Het is idd wel opvallend dat er nooit iemand is in de uitzendingen.
dan zou het verstandig zijn om dat tegen marcia en mich te zeggen; en dan iemand anders gaan nominerenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:51 schreef marky het volgende:
Nou jaaaa dames ongelofelijk ze geven Jeroen een nominatie en ze weten dat hij het iedere keer overleefde.
Meceline is toch slimmer. Ze heeft in de gaten dat Jeroen populairder is dan Semih.
Marcia nomineert Sabrina of Monique omdat hun ook haar nomineren. Marlies zal Jeroen wel nomineren. Rik en Tijn idem dito.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:46 schreef marky het volgende:
De dames Ma en Ma stemmen dus Jeroen. Domme mutsen.
Nee als ik net de dames hoor roddelen wordt het Tijn of Jeroen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Marcia nomineert Sabrina of Monique omdat hun ook haar nomineren. Marlies zal Jeroen wel nomineren. Rik en Tijn idem dito.
Hopelijk dan Tijn. Dat is dan meteen het enige nuttige wat de dames in het Huis hebben gedaan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:00 schreef marky het volgende:
[..]
Nee als ik net de dames hoor roddelen wordt het Tijn of Jeroen.
zusjes kunnen volgende ronde niet gestemd genomineerd wordenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Marcia nomineert Sabrina of Monique omdat hun ook haar nomineren. Marlies zal Jeroen wel nomineren. Rik en Tijn idem dito.
als je goed leest, staat er ook dat het gaat het om de periode na de knijperopdracht..sindsdien is er ook niemand meer geweest. Maar ik hou dr over op :-)quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb de moeder van de zusjes gezien. De kinderen van Monique. En haar man Rob. Hij zei nog tegen Bridget dat al die ophef de sleur uit het huwelijk haalt![]()
.
Ach ze verschijnen vanzelf wel weer joh. Ze kunnen niet iedere week in the picture staanquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:04 schreef n1ek het volgende:
[..]
als je goed leest, staat er ook dat het gaat het om de periode na de knijperopdracht..sindsdien is er ook niemand meer geweest. Maar ik hou dr over op :-)
Ik denk Marliesquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:45 schreef marky het volgende:
Nou ja misshien gooit hij dan de joker er wel in. Wie hij dan nomineert in plaats van hem????
mja maar wat heb je eraan als je de finale toch niet gaat halenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:55 schreef marky het volgende:
Marlies leeft vooral erg mee met Marcia omdat ze toch hoopt van haar nu het geld te krijgen.
Volgens mij had alleen Jeroen deze week een vrijstelling en kan volgende week weer iedereen genomineerd worden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:03 schreef Fikkert het volgende:
[..]
zusjes kunnen volgende ronde niet gestemd genomineerd worden
de zussies hebben met deze actie beide een vrijstelling gewonnen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij had alleen Jeroen deze week een vrijstelling en kan volgende week weer iedereen genomineerd worden.
nee, zusjes krijgen vrijstelling omdat het ze gelukt is jeroen 48 uur te verstoppen, maar dat weet de rest nog nietquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij had alleen Jeroen deze week een vrijstelling en kan volgende week weer iedereen genomineerd worden.
De vrijstelling vvan Jeroen was afgelopen maandag omdat hij niet genomineerd kon worden omdat hij z.g. weg was! De zusjes hebben voor a.s. maandag een vrijstelling verdiendquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kijk dan de uitzendingquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan het nergens vinden dat de zusjes een vrijstelling hebben. Volgens mij is dat net zo verzonnen zoals gezegd werd dat Jeroen tot 13:00 uur verstopt moest worden. Dan nam ook iedereen maar aan.
Laat de zusjes het maar niet horen dat het verzonnen is...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan het nergens vinden dat de zusjes een vrijstelling hebben. Volgens mij is dat net zo verzonnen zoals gezegd werd dat Jeroen tot 13:00 uur verstopt moest worden. Dan nam ook iedereen maar aan.
is gezegt in de live uitzendingquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Echte liefde zeg ik je.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:21 schreef schatje het volgende:
Aan Micheline vervolgens: "Heb jij je bek open gedaan" of zoiets.
Waar zie je ze? Ik zie en hoor ze namelijk niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:23 schreef Bartoli het volgende:
Marcia is met E10 aan het praten over de nominaties. Ze verdraaid dingen tegen E10 tov Jeroen weer
nu niet meer. Marcia was in de keuken gaan zitten waar Mo net haar broek scheurde. En E10 is douchenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:27 schreef ruby het volgende:
[..]
Waar zie je ze? Ik zie en hoor ze namelijk niet.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:27 schreef schizolientje het volgende:
Dat wordt lijnen en sporten voor Mo
Misschien dat ie Marlies kan nemen. Dat levert weer leuke situaties op in het BB huis.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:26 schreef Bartoli het volgende:
Mo en Tijn toch afstand. volgens mij heeft Tijn het ff gehad
En samen douchen....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:30 schreef ruby het volgende:
Wel opvallend dat Jeroen en E10 weer samen in de badkamer zijn.
Ze heeft gedroomd over Barry.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:33 schreef ruby het volgende:
Sabrina kreeg ineens een heel erg gevoel in haar lichaam.
Pfff, ik glij weer helemaal van m'n stoel af.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:32 schreef schatje het volgende:
Nou Ruby, wat een traktatie zo op de zaterdag met die piemels.
Je zal het echt een beetje bij moeten houden...anders ga je er net zo uitzien als E10...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:24 schreef schatje het volgende:
Kijk Tijn nou, toch nog even aan zijn spieren werken.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Pfff, ik glij weer helemaal van m'n stoel af.
Toen ze gedroomd had dat Barry en Jenna niets meer van haar wilden weten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:33 schreef ruby het volgende:
Sabrina kreeg ineens een heel erg gevoel in haar lichaam.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:42 schreef schatje het volgende:
Sabrina: "Rob is wel een beetje stil de laatste tijd".
Valt wel mee hoor, het enige dat doorkomt, is dat ze in BB6 zit....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:46 schreef schizolientje het volgende:
De achternamen noemen is niet echt slim van Sa. Sabrina Turfboer Googelen levert dan ook wel wat op
die staan als sinds dag 1 op wikipediaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:46 schreef schizolientje het volgende:
De achternamen noemen is niet echt slim van Sa. Sabrina Turfboer Googelen levert dan ook wel wat op
zo iets van.....Let op Feeks-alarmquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Moet dat nou? Kun je in het vervolg misschien niet eerst even waarschuwen?
Aaaaaaa, mijn ogenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het heeft niks geholpen dus
[afbeelding]
Die gozer straalt echt een soort niksheid uit, ook met dat dansen.....Nou ja, dansen, het was meer een beetje wiebelen ofzoquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:35 schreef Bluezz het volgende:
Mooi blue is niet lilluk
Tjen moet maar eens een leuk taakstrafje krijgen hier of daar.. wat een eikeltje
Jaaa die wil ik ook zien, de blue group heten ze geloof ik.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:38 schreef Bartoli het volgende:
Marlies lijkt net die blauwe freaks wat ik gisteren bij de TMF awards zag. Die traden daar nog op samen met Tiesto. Alleen die mannetjes zagen er beter uit dan deze heks, feeks of hoe je het wil noemen
The Blue Group iddquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaaa die wil ik ook zien, de blue group heten ze geloof ik.
Daar moet toch een goeie fake van te maken zijnquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:38 schreef Bartoli het volgende:
Marlies lijkt net die blauwe freaks wat ik gisteren bij de TMF awards zag. Die traden daar nog op samen met Tiesto. Alleen die mannetjes zagen er beter uit dan deze heks, feeks of hoe je het wil noemen
Niet echt. Mo zit Rob af te schilderen als soort van neukbeer. Toen het even uit was zou die 150 neukertjes gehad hebbenquote:
Kan toch. achterneef of achternichtje vind ik geen familiequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:11 schreef schatje het volgende:
Semih heeft seks gehad met zijn achternichtje. Friemelen maakt hij er van.
Ja, kan inderdaad.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Kan toch. achterneef of achternichtje vind ik geen familie
Die wacht op een hint van Rik...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:12 schreef Day het volgende:
Waar blijven de stoere verhalen van E10 nu? Hij was gisteravond zo lekker op dreef
gammaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die wacht op een hint van Rik...
Ze heeft net ongeveer 3 nachten niet lekker gslapenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:30 schreef Day het volgende:
Wat is er met Mo eigenlijk? Ze ziet er slecht uit.
Pappa Marcel is natuurlijk de grootste....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:23 schreef Day het volgende:
"E10 is de 1 van de grootste players van Zwolle" vind ik echt de meest hilarische uitspraak van alle BB's tot nu toe.
Dat zou ik ook zijn. Als Mich eenmaal mee gaat ratelen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:50 schreef Lady-night het volgende:
Sa en Mo zijn nu stil nu mich erbij komt
Inclusief playerblik?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:58 schreef pullup het volgende:
Etienne komt weer langzaam op gang met zijn verhalen
Een orgie zonder drank.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:54 schreef ruby het volgende:
Dat wordt dus een orgie vanavond.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:02 schreef T-lex het volgende:
Jeroen met een grappige opmerking: "Waarom kan het nou nooit gezellig zijn zonder drank!"![]()
Hoor ze lachenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:06 schreef ruby het volgende:
Wat zit Jeroen nou weer slap te leuteren?
Ik geloof Tijn en Semih.......quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:06 schreef Lady-night het volgende:
wie kookt er meestal dan??
Rik heeft een keer met Janine brood gebakken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:09 schreef funkie-indo het volgende:
Marcia, Sabrina en rik hebben ook nog nooit gekookt...............
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:12 schreef Lady-night het volgende:
Tijn is blij als E10 weg is maandag zegt hij tegen de persoon die hij genomineerd heeft??????
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:13 schreef jessie het volgende:
Tijn zei net Cruella tegen Marlies. Wel treffend
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
, maar ja marlies zit niet op de bank. Maandag wss wel
![]()
En dan schakelen ze naar Mich en Semih in het ligbad.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:14 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Ik houd wel van dat slap gelul tussen Jeroen en Etienne.
Ja inderdaad, zitten we naar zijn besneden leuter te staren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
En dan schakelen ze naar Mich en Semih in het ligbad.
Ja, ik ook!!! Heerlijk. Zo zie je maar dat je lekker slap kunt ouwehoeren enlachen zonder drank, Pluspunt voor Jeroen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:14 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Ik houd wel van dat slap gelul tussen Jeroen en Etienne.
t Is zo stil, krijg de indruk dat meer mannen aan het genieten zijnquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:21 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Zalige borsten.
Onbesneden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:17 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Ja inderdaad, zitten we naar zijn besneden leuter te staren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |