Ja die vraag heb ik al gesteld.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:45 schreef gottegottegott het volgende:
Toegeven dat ze het alleen voor de sex doen is not done voor veel vrouwen. Als je dus wilt weten hoe het zit hoef je die vraag niet stellen want daar krijg je waarschijnlijk geen eerlijk antwoord op. Je kunt beter gewoon vragen wat ze van je vindt.
ja dat zou ik ook wel eens willen weten...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:31 schreef Netrocker het volgende:
Het klinkt misschien raar, kan je ervoor zorgen dat je samen minder sex hebt maar eerder iets leuks met elkaar onderneemt. Uit eten, dagje uit, musical etc etc. Als je haar als persoon leert kennen misschien kan je de "relatie" dan beter afsluiten of als je merkt dat zij echt heel leuk is dan er helemaal voor gaan. Als ik jou verhaal lees lijkt het net alsof jullie contact alleen uit sex bestaat of gaan jullie ook lekker uit samen?
ja hier krijg ik ook weinig hoogte van...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:06 schreef Metalen_Man het volgende:
ja wel eens uit geweest, uit eten geweest...
eenmaal bij uitgaan heeft ze gezegd dat ze verliefd op me was na 3 witte wijntjes maar dat heeft ze later weer herroepen met het argument dat ze dronken was
Ik probeer eigenlijk te zeggen besteed meer tijd met haar persoonlijkheid en karakter dan alleen haar lichaam.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:06 schreef Metalen_Man het volgende:
ja wel eens uit geweest, uit eten geweest...
eenmaal bij uitgaan heeft ze gezegd dat ze verliefd op me was na 3 witte wijntjes maar dat heeft ze later weer herroepen met het argument dat ze dronken was
ja ok, ik begrijp je wel, we praten ook over van alles en nog wat, zoals haar problemen enzo... en andere dingenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:28 schreef Netrocker het volgende:
[..]
Ik probeer eigenlijk te zeggen besteed meer tijd met haar persoonlijkheid en karakter dan alleen haar lichaam.
Zo leert zij jou ook beter kennen, als de sex goed is en jij bent haar type dan is een relatie toch goed mogelijk? Als jij merkt dat zij absoluut niet degene is, dan kan je haar makkelijker uit je gedachten zetten omdat het toch niet zal werken. Elkaar beter leren kennen lijkt mij een aardige oplossing. Alleen samen sex hebben is wel leuk maar voor hoe lang?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |