Vreemd, geen gehaper hier..quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:15 schreef Jindalar het volgende:
GRRRR stomme gehaper. M'n pa weet ook geen oplossing, en ik heb t al in windows media player gezet maar ook dat werkt niet..
quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:26 schreef cptmarco het volgende:
[..]
dat is toch om aan te geven waar het beestje precies staat?
Oh zo. Nee, dat maakt het idd wel een stuk makkelijker op voor de kijkers thuis...quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:26 schreef cptmarco het volgende:
[..]
dat is toch om aan te geven waar het beestje precies staat?
Zei ik ook alquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:43 schreef purplerose het volgende:
De site en server kunnen al deze belangstelling van de fokkers niet meer aan
nee, maar Barca moest voetballenquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:57 schreef Frumzel het volgende:
Schop!
(Tjonge, is iedereen al slapen ofzo?)
Dus ik heb niets gemist..quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:18 schreef avw1982 het volgende:
Nee maar het is vanavond erg stil bij de poel. De dieren zijn weer op.
Ik schrokquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:37 schreef Queen_Bee het volgende:
wtf hoor ik man
Ik ookquote:
geen ideequote:Op zondag 15 oktober 2006 23:34 schreef Remqo het volgende:
er zit nu een beest te drinken, ik zie alleen niet goed wat voor een
hyena?
Edit:
[afbeelding]
en nu is hij al weer weg
wel cheeta'squote:Op zondag 15 oktober 2006 23:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Heb ik al olifanten en leeuwen gemist?
Je weet nooit wat voor grappen hij uithaaltquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ook
"Wtf, Jamie Cullum stopt dat toch niet in zn muziek?"
Ik heb wel gewoon beeld horquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:47 schreef Vava het volgende:
[..]
Je weet nooit wat voor grappen hij uithaalt
Maar om de een of andere vage reden kan ik geen beeld zien nu maar wel geluid horen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |