he ik ben 9 minuten wakker, ik kon ff niks beters verzinnenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:32 schreef Talitha het volgende:
Sorry, maar ik vind die TT drie keer niks.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:30 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
net wakker maar errug scherp![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:34 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
he ik ben 9 minuten wakker, ik kon ff niks beters verzinnen![]()
Zo sneu ook....verkeerde forum voor zulke TT'squote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:32 schreef Talitha het volgende:
Sorry, maar ik vind die TT drie keer niks.
Ach, sneu is het woord niet, ik vroeg nog of iemand iets had klaarstaan, maar de reacties bleven uitquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo sneu ook....verkeerde forum voor zulke TT's![]()
Ach loop toch niet te klotenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo sneu ook....verkeerde forum voor zulke TT's![]()
Manu, alles goedquote:
Tis niet verplicht om een SC te openen. Kun je ook aan iemand anders overlaten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:34 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he ik ben 9 minuten wakker, ik kon ff niks beters verzinnen![]()
en je kon echt niets anders verzinnen?????quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:43 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Ach, sneu is het woord niet, ik vroeg nog of iemand iets had klaarstaan, maar de reacties bleven uit![]()
yep, ik ben errug ongeduldig, hoe is t met talithaatje, alles goed daarquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis niet verplicht om een SC te openen. Kun je ook aan iemand anders overlaten.
Maar pups hebben nog weinig geduld hè.![]()
tuurlijk wel, maar ik wilde niet meteen met een mokerslag komenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
en je kon echt niets anders verzinnen?????
Dat moet je gewoon aan VB overlaten!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:43 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Ach, sneu is het woord niet, ik vroeg nog of iemand iets had klaarstaan, maar de reacties bleven uit![]()
ga je nog rellen vandaagquote:
deze is zo vol johquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:47 schreef demins het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon aan VB overlaten!Die is gisteren Japster op de koninklijke manier terwille geweest, dus die zit weer tot aan zijn strot in de goede ideeen!
![]()
Hou je bek exgebande kutusert die niet eens het vermelden waard is op het kutusertopic!quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:47 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ga je nog rellen vandaag![]()
heb ik een kloon of copycat????quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:47 schreef demins het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon aan VB overlaten!Die is gisteren Japster op de koninklijke manier terwille geweest, dus die zit weer tot aan zijn strot in de goede ideeen!
![]()
Aha, ik was al even bang dat ik Talitha als onverdachte bron moest schrappen!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb ik een kloon of copycat????
Of w8 ...ik weet het al hehehe ja was grappig![]()
Nog steeds niks gekregen vandaagquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:53 schreef versabommie het volgende:
denk dat ik vandaag een shitload aan pm's ga sturen!gewoon om te zieken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |