ik pasquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:39 schreef MarkPeterse het volgende:
jayhawk, je kan je revancheren door deze vraag te weten.....
Nah ja, ik had ook geen idee, maar de seychellen was voor mij een wilde gok.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:40 schreef MarkPeterse het volgende:
ChopperMick +1
Dit vind ik wel een beetje tekenend hoor, een vraag met een plaatje en je ziet dat er twee mensen zijn die weten wat het ongeveer is, jayhawk zit daar niet bij....
ik heb heel weinig met kunst, weet je meteen wat mn zwakte isquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:40 schreef MarkPeterse het volgende:
ChopperMick +1
Dit vind ik wel een beetje tekenend hoor, een vraag met een plaatje en je ziet dat er twee mensen zijn die weten wat het ongeveer is, jayhawk zit daar niet bij....
Nee, de vraag werd aangepast omdat hij de dag ervoor al was geweest. Helaas..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:52 schreef WooZ het volgende:
Chopper, krijg ik nog een punt?
Niet mee eens, het deel van het "kiezen"komt bij Mark niet aan bodquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:57 schreef Palau het volgende:
Ik vind marks antwoord eerlijk gezegd vollediger dan die van erkel..
Dat ' hey , dat is hem' is Marks versie van kiezen. Deze versie komt ook overeen met die uit Quest magazine in een uitgebreid artikel over het boeddhisme en de dalai lama. Ik neem aan dat de Quest wel enig onderzoek heeft gedaanquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Niet mee eens, het deel van het "kiezen"komt bij Mark niet aan bod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |