eens, gevoel had ik ook een beetje.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:26 schreef MarkPeterse het volgende:
Ik weet het niet hoor Jayhawk, maar jouw antwoord op die octrooivraag vind ik iets TE toevallig. Daarnaast ben je (was voor mijn tijd) al eens betrapt op Googlen.....
Nogmaals, ik zoek vaak na aanvullende informatie nadat een antwoord gegeven is (pure interesse). De laatste keer dat jullie dachten mij betrapt te hebben had ik de vraag niet goed gelezen. Ik kon me niet verdedigen want het oordeel was al geveld. Als je te veel weet, ben je al snel verdacht hier en dat is heel jammer.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:26 schreef MarkPeterse het volgende:
Ik weet het niet hoor Jayhawk, maar jouw antwoord op die octrooivraag vind ik iets TE toevallig. Daarnaast ben je (was voor mijn tijd) al eens betrapt op Googlen.....
klopt, MarkPeterse +1quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:28 schreef MarkPeterse het volgende:
de janeiro dus, en het is dat jezusbeeld, toevallig gisteren opgezocht omdat dat kreng 75 jaar was geworden en er een vraag over werd gesteld (die ik niet wist)
geeft nietquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:35 schreef ChopperMick het volgende:
Mijn excuses Jayhawk, was misschien iets te snel met het uiten van twijfels. Ga er vanuit dat iedereen het spel netjes speelt. Sorry...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |