Ja, als je ff de complete naam geeftquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De Curie?
Nee, ik reken hem al goed.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
of bedoel je ... van de heilige stoel?
Ik ben geen turk dus ik noem het Hagia Sophia, maar het antwoord is GOEDquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:05 schreef Neleos het volgende:
Aya Sofia?
Ik ken het alleen als de Aya Sofia, maar ik ben ook geen Turk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:07 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Ik ben geen turk dus ik noem het Hagia Sophia, maar het antwoord is GOED
Neleos +1
Sommige christenen willen dat Turkije meer doet om de oorspronkelijke schilderingen te onderhouden/bloot te leggen en zien dit als voorwaarde voor toetreding van Turkije. Als ze dit niet doen geven ze namelijk aan geen scheiding tussen kerk en staat te kennen, is de redenering van die mensen....
Mijn vriezer heeft ook ijsquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:13 schreef Etcetera het volgende:ik heb ijs
JayHawk nog bezig geweest? of houdt die zich gedeisd tegenwoordig
Ik denk dat de supermarkt dichter bij isquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:20 schreef MarkPeterse het volgende:
whoah, mijn second favorite, waar woon je etcetera?
die is dichtquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik denk dat de supermarkt dichter bij is![]()
het was toch te ver voor jequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:24 schreef MarkPeterse het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zijn in fucking Drente de supermarkten langer open dan in Rotterdam
Etcetera is een aso, ole ole ole!
Het is NIET het Sint Pietersplein, ook niet in Rome, maar in een andere stad.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:27 schreef MarkPeterse het volgende:
voor B&J ijs ben ik bereid ver te gaan
Nu is mijn gruwelijke spelfout trouwens vereeuwigd, bedankt etcetera
waar blijft die puntenuitdeling trouwens?
Nu ik er aan denk volgens mij heb ik nog nooit B&J ijs gegetenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:27 schreef MarkPeterse het volgende:
voor B&J ijs ben ik bereid ver te gaan
Nu is mijn gruwelijke spelfout trouwens vereeuwigd, bedankt etcetera
waar blijft die puntenuitdeling trouwens?
Ik ook niet, maar ik word wel benieuwd nu.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nu ik er aan denk volgens mij heb ik nog nooit B&J ijs gegeten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |