Biertje doen dan? Kom ook regelmatig in Zutphenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moest jij niet naar Arnhem? Is wel heeeeeeel erg dichtbij hier![]()
![]()
PARDON?????quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben je nou m'n theekransje aan het verstoren?!![]()
Laat me raden: de bijbehorende flessen drank zijn spoorloos verdwenen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]een cocktailshaker waar ook op staat wat je erin moet doen
![]()
als je naar Arnhem gaat ff op de a12 vlak voor oosterbeek bakkie doen bij takstation buunderkamp! Die hebben van die droge worsten hangen die zijn lekkerrrrrrrrrrrrr!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moest jij niet naar Arnhem? Is wel heeeeeeel erg dichtbij hier![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Laat me raden: de bijbehorende flessen drank zijn spoorloos verdwenen?![]()
Ik vind de broodjes op de a59 wel lekker, vlak bij Den Boschquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
als je naar Arnhem gaat ff op de a12 vlak voor oosterbeek bakkie doen bij takstation buunderkamp! Die hebben van die droge worsten hangen die zijn lekkerrrrrrrrrrrrr!![]()
De dames en ik waren het hier gezellig aan het maken. Kom jij binnen gestormd met je botte opmerking.quote:
Kijk, dat getuigt maar weer dat je niet goed leestquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Biertje doen dan? Kom ook regelmatig in Zutphen![]()
![]()
Rode wijn moet niet koudquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kijk, dat getuigt maar weer dat je niet goed leest
Ik drink al een jaar geen bier meer (lieg ik, want is pas vanaf 19 oktober 2005)
Maar een wijntje staat er altijd wel koud of gewoon een bakkie pleur.
als ik toch vlakbij den bosch zit ga ik altijd net ff die kilometers verder naar "de lucht" Febo, burgerking en verse broodjestoko. En als klap op de vuurpijl hebben ze daar gratis acces point en dus goede wireless internetquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind de broodjes op de a59 wel lekker, vlak bij Den Bosch
ik denk niet dat LS en Banu82 er echt een probleem van maken heur!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
De dames en ik waren het hier gezellig aan het maken. Kom jij binnen gestormd met je botte opmerking.
1. Ik had het ook over witte wijnquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Rode wijn moet niet koudDoen die debielen in Frankrijk ook
En waarom weet je de datum zo precies?
whehehehe dit topic is veiligquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:37 schreef versabommie het volgende:
ff een check....FLUGEL! Kom eens...heb een verrassing voor je!
1.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
1. Ik had het ook over witte wijn
2. Dat was de datum dat de neuroloog me vertelde dat ik een TIA had gehad, zijn data die je niet snel vergeet.
Dit topic is bijna op.quote:
Kruidenthee zelfs!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk niet dat LS en Banu82 er echt een probleem van maken heur!![]()
Met je stomme thee!
2. Heeft m'n opa ook gehad afgelopen zomer. Hij is nu erg verward aan het raken. Maar hij is dan ook al 87 (denkt zelf dat ie 56 isquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
1. Ik had het ook over witte wijn
2. Dat was de datum dat de neuroloog me vertelde dat ik een TIA had gehad, zijn data die je niet snel vergeet.
Niet zolang jij hier rondloopt!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
whehehehe dit topic is veilig![]()
Het blijft een neuzentoko, maar die satékroketjes van de Febo zijn goddelijk ranzig.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
als ik toch vlakbij den bosch zit ga ik altijd net ff die kilometers verder naar "de lucht" Febo, burgerking en verse broodjestoko. En als klap op de vuurpijl hebben ze daar gratis acces point en dus goede wireless internet
Mag toch bekenfd zijn dat bier (van de alcoholische dranken) het meest dikmakend is. En dik is nie goe.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
1.![]()
2. is klote idd en vergeet je inderdaad niet, kan bier een TIA veroorzaken dan of is het gewoon alcohol?
Brugrestaurant is idd goedquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Het blijft een neuzentoko, maar die satékroketjes van de Febo zijn goddelijk ranzig.
Ik nuttig deze altijd bij het brugrestaurant over de A4. In een wat minder ranzige bui zijn de kalfsvleeskroketjes ook niet te versmaden.![]()
Op die fiets, heeft meer met dikmakend te maken dusquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mag toch bekenfd zijn dat bier (van de alcoholische dranken) het meest dikmakend is. En dik is nie goe.![]()
Maar overmatig alcoholgebruik is ook niet goed. Vandaar dat ik overgestapt ben om af en toe een wijntje te drinken.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:49 schreef Manu82 het volgende:
Vind het alleen altijd wel een tijd kosten en niet echt snel als je daar gaat eten
Bedoelde het restaurant op de A4, of je moet een andere bedoelen dan ikquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:52 schreef Gert het volgende:
[..]De Febo gaat rázendsnel. Uit de muâh.
De BurgerKing is ook nog wel te doen, qua snel, al is even uit de auto vaak vlugger dan de drive inn.
Satekroketten van de feboquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Het blijft een neuzentoko, maar die satékroketjes van de Febo zijn goddelijk ranzig.
Ik nuttig deze altijd bij het brugrestaurant over de A4, Shell-station Den Ruygenhoek. In een wat minder ranzige bui zijn de kalfsvleeskroketjes ook niet te versmaden.![]()
ohwja en de burgerking in den haag sucked! Hele nacht daar gewerkt aan het camerasysteem op het station...1 bandje muziek 24 uur lang WHAAAAAAAAAAAARGH!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:52 schreef Gert het volgende:
[..]De Febo gaat rázendsnel. Uit de muâh.
De BurgerKing is ook nog wel te doen, qua snel, al is even uit de auto vaak vlugger dan de drive inn.
doe jij hier?quote:
je weet niet eens waar je moet beginnen, kutnewbiequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik verveel je gewoon graag, dat weet je toch?![]()
Ik dacht eerst de voorkant te nemen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
je weet niet eens waar je moet beginnen, kutnewbie![]()
Bejaardequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
je weet niet eens waar je moet beginnen, kutnewbie![]()
Als je maar gewoon alles doorsliktquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht eerst de voorkant te nemen?![]()
moruguh, ik word net wakker, net als jou zie ik, alles goedquote:
och, het gaat over slikken en zie wie er als een bezetene online duiktquote:
Zoals jij gisteren bij Jappie deed bedoel je? Inclusief herkauwen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je maar gewoon alles doorslikt![]()
was Jappie gisteren ook online dan ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zoals jij gisteren bij Jappie deed bedoel je? Inclusief herkauwen?![]()
ik vond het wel toepasselijk...had net een asperientje doorgeslikt !!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
och, het gaat over slikken en zie wie er als een bezetene online duikt
ik word echt net wakker, ging dr om 0500 uur inquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:25 schreef Talitha het volgende:
Hoi Oortje en Basje
Jaja, toevallig gelijktijdig hier verschijnen hè!![]()
Is je niet opgevallen toen je op je knieen voor hem zat?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
was Jappie gisteren ook online dan ?![]()
hahaha... ik ga iig lekker douchenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:25 schreef Talitha het volgende:
Hoi Oortje en Basje
Jaja, toevallig gelijktijdig hier verschijnen hè!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |