Ik vind toch die uit de vorige serie mooier eigenlijk, die lieten wat meer aan de verbeelding overquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:32 schreef Puckzzz het volgende:
heb ik een rel gemist?
MissBliss!!! Yeey!
nou luitjes ik heb de zweep nog niet terug gebracht want ik moest 'm nog een keertje overdoen
ik vind deze wel beduidend beter eigenlijk.
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:38 schreef Puckzzz het volgende:
nee je mag niet zeuren...ik heb die zweep nog steeds hoor![]()
de oogschaduw is wel rood alleen niet zo fel als de rest
Die heb je gemist jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:32 schreef Puckzzz het volgende:
heb ik een rel gemist?
MissBliss!!! Yeey!
nou luitjes ik heb de zweep nog niet terug gebracht want ik moest 'm nog een keertje overdoen
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
whehehe en zo is er altijd wel ietsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:37 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind toch die uit de vorige serie mooier eigenlijk, die lieten wat meer aan de verbeelding overHoewel deze er ook mogen zijn
Mag ik vragen hoe je de belichting hebt gedaan op deze foto's?
ik kan niet kizen tussen 2 en 3quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:32 schreef Puckzzz het volgende:
heb ik een rel gemist?
MissBliss!!! Yeey!
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
beer, actie, spelen, knuffelfactor... nope je hebt alles eropquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:39 schreef Miss_S het volgende:
ben niet zeker ervan dat deze beter is:
[afbeelding]
Hmmm zit is lastig zeg! Fototechnisch vind ik deze serie een stuk beter. En je staat er ook echt super op. Toch ben ik het eens met wat er al eerder gezegd werd, de andere serie hield iets ter verbeelding over, die vond ik spannender en toch meer Playtime. Maar zoals ik zei: topplaatjes weerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:32 schreef Puckzzz het volgende:
heb ik een rel gemist?
MissBliss!!! Yeey!
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
Hij is zeker leuk! en beter dan die andere. Wat ik zou doen is nog wel wat aan het licht doen. Misschien de helderheid nog wat omlaag en iets meer saturatie. Dan lijkt hij minder overbelichtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:39 schreef Miss_S het volgende:
ben niet zeker ervan dat deze beter is:
[afbeelding]
Zeker doenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:31 schreef Miss_S het volgende:
ja met het licht ben ik ook nog niet blij maar eens wat dingen proberen dan
Ook deze platen vind ik mooi gemaakt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:32 schreef Puckzzz het volgende:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
Nee die had ik niet, en ik vond het contrast wel lekker met die 200 uhm...100 kilo grote man en dat ieniemienie padjequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:29 schreef Vliegvrager het volgende:
Hij is leuk pea. had je geen grotere kikkerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |