onderin het topic beginnen met kijken en punten geven, als je de punten kwijt bent ben je klaar.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:43 schreef Mukie het volgende:
An je bent goed bezig hoor
My god wat gaat het moeilijk zijn om te stemmen.
Oeps, sorry!!!quote:
Tnx!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:42 schreef An24 het volgende:
Ik fix het zo
Ergens kan ik wel instemmen met je gedachtengang en zie je het inderdaad terug in de recaties her en der. Anderzijds is het ook een enorme uitdaging een thema als die van Oktober, goed te doorstaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:39 schreef Vliegvrager het volgende:
Als ik de de discussie in de afgelopen weken, de inzendingen en sommige van de motivaties bij het stemmen zo lees, bekruipt mij het gevoel dat we hier veel meer bezig zijn met een wedstrijd 'thema een invulling geven' dan met een fotowedstrijd.
Is dat erg? Ja! Het houdt namelijk in dat er minder energie gestoken wordt in de mooie plaat dan in het invullen van het thema. Dat vind ik zonde. Ik zie voor mijn gevoel maar weinig mooie, verzorgde foto's in het wedstrijdtopic, in tegenstelling tot andere maanden. Volgens mij kan dat niet de bedoeling van een thema zijn. Een thema hoort een bron van inspiratie te zijn in plaats van een bron van zorg.
playtime of enig ander zeer ruim bevattend onderwerp geeft nou eenmaal reden tot minder inspiratie als het ook wat makkelijker kanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:39 schreef Vliegvrager het volgende:
Als ik de de discussie in de afgelopen weken, de inzendingen en sommige van de motivaties bij het stemmen zo lees, bekruipt mij het gevoel dat we hier veel meer bezig zijn met een wedstrijd 'thema een invulling geven' dan met een fotowedstrijd.
Is dat erg? Ja! Het houdt namelijk in dat er minder energie gestoken wordt in de mooie plaat dan in het invullen van het thema. Dat vind ik zonde. Ik zie voor mijn gevoel maar weinig mooie, verzorgde foto's in het wedstrijdtopic, in tegenstelling tot andere maanden. Volgens mij kan dat niet de bedoeling van een thema zijn. Een thema hoort een bron van inspiratie te zijn in plaats van een bron van zorg.
Waarom minder inspiratie Re? Het is aan de ene kant gewoon lekker om ook op deze manier je eigen creativiteit te verkennen, en dit vast te leggen zoals je voor ogen hebt. Dus ruimer maakt het niet minder inspirerender vind ik, hooguit ff lastiger er een invulling aan te geven.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:08 schreef Re het volgende:
[..]
playtime of enig ander zeer ruim bevattend onderwerp geeft nou eenmaal reden tot minder inspiratie als het ook wat makkelijker kan
An heeft een tijdelijk computer met toegang tot FOK gevondenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
ik moet wel zeggen dat ik achteraf gezien het wel leuk vind dat de foto's allemaal in 1 keer online komen
Ik kan me hier idd wel in vinden...eens kijken of dat met de volgende onderwerpen gestimuleerd kan worden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:39 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik weet niet hoeveel werk, kan dat niet inschatten ...maar tochquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:00 schreef An24 het volgende:
[..]
An heeft een tijdelijk computer met toegang tot FOK gevondendus ff reactie:
Fijn dat het op prijs wordt gesteld, want het is "a hell of a job"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |