quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:45 schreef prupke het volgende:
[..]
Hmzzz
Op zich zijn het leuke foto's maar : die lichtbal in de foto maakt het er niet mooier op. Het zorgt er voor dat er bepaalde delen uitgebeten raken (en mijn monitor is niet brak)
Wat ik ook jammer vind is dat je op alle foto's je gezicht er zo afgehakt hebt. Had je dan niet beter ook een mooi maskertje oid kunnen kopen? Zodat je heel je hoofd op de foto kan zetten. Dat lijkt mij mooier dan wat je nu gedaan hebt.
Of gewoon een foto van jezelf totaal met die kousen (of laarzen) van de eerste fotos gecombineerd met het lak setje van deze foto's.
Foto 3 is naar mijn mening het best gelukt (op dat licht na)
maar ja je kan beter
Ik had gewoon een kussen gesloopt en de veertjes boven de kat uit gestrooidquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:02 schreef ElizabethR het volgende:
De opdracht voor deze maand is Playtime!.
Het onderwerp is voor meerdere uitleg vatbaar, en daarom een Extra uitdaging. Laat je fantasie werken! Praten over de inzendingen kan in dit discussietopic. Hier kun je ook je foto's ter beoordeling plaatsen, of tips en aanwijzingen vragen om je foto's te verbeteren. En bovendien is het er gewoon erg gezellig.
Dus.......
Ik had vanmiddag BIJNA dé foto!! Onze kat had een goudvinkje te pakken en liep daar vol trots mee rond door de tuin. Eer ik mijn camera van bocen had gehaald en ingesteld had ze de vogel losgelaten op het grasveld. Ik hopen dat ze er nog mee wilde spelen, maar het beestje was al dood. Als de rpooi van een kat dood is kijkt ie er niet meer naar om....
Was mooie playtime geweest.
Ik heb nog wel foto's van het dooie vogeltje![]()
toevallig eergisteren ook meegemaakt, maar wel niet zo netjes...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:02 schreef ElizabethR het volgende:
De opdracht voor deze maand is Playtime!.
Het onderwerp is voor meerdere uitleg vatbaar, en daarom een Extra uitdaging. Laat je fantasie werken! Praten over de inzendingen kan in dit discussietopic. Hier kun je ook je foto's ter beoordeling plaatsen, of tips en aanwijzingen vragen om je foto's te verbeteren. En bovendien is het er gewoon erg gezellig.
Dus.......
Ik had vanmiddag BIJNA dé foto!! Onze kat had een goudvinkje te pakken en liep daar vol trots mee rond door de tuin. Eer ik mijn camera van bocen had gehaald en ingesteld had ze de vogel losgelaten op het grasveld. Ik hopen dat ze er nog mee wilde spelen, maar het beestje was al dood. Als de rpooi van een kat dood is kijkt ie er niet meer naar om....
Was mooie playtime geweest.
Ik heb nog wel foto's van het dooie vogeltje![]()
Ja dat kan ookquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:34 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik had gewoon een kussen gesloopt en de veertjes boven de kat uit gestrooid
1 vind ik ook het mooiste. Wel zou ik 'm staand bijsnijden; de hond is ook in een "verticale" positie en nu is er veel omgeving die afleidt van waar het werkelijk om gaat. Ook zou ik na het verkleinen nog even wat verscherpen in photoshop, nu komt ie iets dof overquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:13 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik kan ook geen keuze maken
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
Ja dat vond ik ook. De achtergrond vertelt ook een verhaal.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:02 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind niet dat er gesneden moet worden juist, de achtergrond vertelt juist waarom de hond dit doet
Zal zo eens kijken wat het effekt is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:10 schreef Elefes het volgende:
Met iets minder achtergrond is dat imho ook wel duidelijkDe hond springt dan wat meer 'op je af' als het ware, wat denk ik wel een leuk effect geeft.
Het moet niet hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:11 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Zal zo eens kijken wat het effekt is.
En wat vindt je er nu van?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:17 schreef Elefes het volgende:
[..]
Het moet niet hoorHet was maar een suggestie..
Ik vind dit mooierquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:20 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik krijg er nu dit uit.
Ziet er idd ook grappig uit.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |