abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42661622
De opdracht voor deze maand is Playtime!.

Het onderwerp is voor meerdere uitleg vatbaar, en daarom een Extra uitdaging. Laat je fantasie werken! Praten over de inzendingen kan in dit discussietopic. Hier kun je ook je foto's ter beoordeling plaatsen, of tips en aanwijzingen vragen om je foto's te verbeteren. En bovendien is het er gewoon erg gezellig.

Dus.......

Ik had vanmiddag BIJNA dé foto!! Onze kat had een goudvinkje te pakken en liep daar vol trots mee rond door de tuin. Eer ik mijn camera van bocen had gehaald en ingesteld had ze de vogel losgelaten op het grasveld. Ik hopen dat ze er nog mee wilde spelen, maar het beestje was al dood. Als de rpooi van een kat dood is kijkt ie er niet meer naar om....

Was mooie playtime geweest.

Ik heb nog wel foto's van het dooie vogeltje
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_42662348
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:45 schreef prupke het volgende:

[..]

Hmzzz

Op zich zijn het leuke foto's maar : die lichtbal in de foto maakt het er niet mooier op. Het zorgt er voor dat er bepaalde delen uitgebeten raken (en mijn monitor is niet brak )
Wat ik ook jammer vind is dat je op alle foto's je gezicht er zo afgehakt hebt. Had je dan niet beter ook een mooi maskertje oid kunnen kopen? Zodat je heel je hoofd op de foto kan zetten. Dat lijkt mij mooier dan wat je nu gedaan hebt.

Of gewoon een foto van jezelf totaal met die kousen (of laarzen) van de eerste fotos gecombineerd met het lak setje van deze foto's.

Foto 3 is naar mijn mening het best gelukt (op dat licht na)
maar ja je kan beter
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_42662467
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 01:02 schreef ElizabethR het volgende:

Het onderwerp is voor meerdere uitleg vatbaar, en daarom een Extra uitdaging. Laat je fantasie werken! Praten over de inzendingen kan in dit discussietopic. Hier kun je ook je foto's ter beoordeling plaatsen, of tips en aanwijzingen vragen om je foto's te verbeteren. En bovendien is het er gewoon erg gezellig.

Dus.......

Ik had vanmiddag BIJNA dé foto!! Onze kat had een goudvinkje te pakken en liep daar vol trots mee rond door de tuin. Eer ik mijn camera van bocen had gehaald en ingesteld had ze de vogel losgelaten op het grasveld. Ik hopen dat ze er nog mee wilde spelen, maar het beestje was al dood. Als de rpooi van een kat dood is kijkt ie er niet meer naar om....

Ik had gewoon een kussen gesloopt en de veertjes boven de kat uit gestrooid
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_42663076
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 01:02 schreef ElizabethR het volgende:

Dus.......

toevallig eergisteren ook meegemaakt, maar wel niet zo netjes...

we kwamen thuis en ons Lot (een van de 2 honden) had blijkbaar een duif gevangen die in onze veranda (deur stond 30 cm open) gesukkeld was;

resultaat:
Heel de living vol met pluimpjes
een onthoofd karkas in de zetel
geen hoofd meer te vinden
een voldane hond
een bange andere dochter-hond (die zou zelfs een muis niet durven aanraken )
en (zo blijkt vandaag, goed te zien met de zon vandaag) veel sporen van een intense doodsstrijd van een duif op onze verandaramen
arm beestje... maarja, dat is de natuur.

maar ik dacht even net niet aan fotos te maken van het playtime moment van onze hond hoor

en nu ga ik slapen, na dit horrorverhaal
Nieuw! nu met vleugje Finland.
Sinds 2011 ook met 50% extra Turkije!
pi_42663121
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 01:34 schreef prupke het volgende:

[..]

Ik had gewoon een kussen gesloopt en de veertjes boven de kat uit gestrooid
Ja dat kan ook Maar ik hou niet van geënsceneerde foto's. Ik heb ergens nog wel een z-w serie van dat ze met een muis loopt te spelen, toch eens opzoeken!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Redactie Frontpage zaterdag 14 oktober 2006 @ 08:35:05 #6
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42665071
DEeze maand blijkt een stuk lastiger nog dsn vorige maand. Ik zie veel van t zelfde en niks springt er nog uit. Je ontkomt bijna niet aan ensceneren lijkt wel, ik ga toch maar weer eens de straat op.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 09:13:49 #7
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_42665220
Ik kan ook geen keuze maken
1

2

3
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
  Redactie Frontpage zaterdag 14 oktober 2006 @ 09:14:26 #8
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42665222
1, duidelijk. Lijkt net een speelgoedhondje trouwens
pi_42665504
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 09:13 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik kan ook geen keuze maken
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
1 vind ik ook het mooiste. Wel zou ik 'm staand bijsnijden; de hond is ook in een "verticale" positie en nu is er veel omgeving die afleidt van waar het werkelijk om gaat. Ook zou ik na het verkleinen nog even wat verscherpen in photoshop, nu komt ie iets dof over .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  Redactie Frontpage zaterdag 14 oktober 2006 @ 10:02:53 #10
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42665553
Ik vind niet dat er gesneden moet worden juist, de achtergrond vertelt juist waarom de hond dit doet
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 10:04:39 #11
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_42665569
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 10:02 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind niet dat er gesneden moet worden juist, de achtergrond vertelt juist waarom de hond dit doet
Ja dat vond ik ook. De achtergrond vertelt ook een verhaal.
Zal hem voordat ik hem instuur nog iet wat oppoetsen.
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
pi_42665628
Met iets minder achtergrond is dat imho ook wel duidelijk De hond springt dan wat meer 'op je af' als het ware, wat denk ik wel een leuk effect geeft.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 10:11:09 #13
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_42665640
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 10:10 schreef Elefes het volgende:
Met iets minder achtergrond is dat imho ook wel duidelijk De hond springt dan wat meer 'op je af' als het ware, wat denk ik wel een leuk effect geeft.
Zal zo eens kijken wat het effekt is.
pi_42665736
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 10:11 schreef robbedoeseos300d het volgende:

[..]

Zal zo eens kijken wat het effekt is.
Het moet niet hoor Het was maar een suggestie..

Puckzzz, mag ik vragen wat je voor belichting gebruikt bij je foto's? Heb niet alle posts in de topics gelezen, dus weet niet of het al eerder langs is gekomen...
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 10:20:31 #15
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_42665783
Ik krijg er nu dit uit.
Ziet er idd ook grappig uit.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 10:28:45 #16
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_42665882
TerugVindFoto

Blijf hem leuk vinden... en hou hem gewoon reserve mocht er niets beters meer komen deze maand
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Redactie Frontpage zaterdag 14 oktober 2006 @ 10:31:03 #17
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42665912
Ik vind t alleen niet echt spelen, meer lekker wandelen
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 10:32:16 #18
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_42665923
Dit was ze aan het doen met handen en voeten, maar deze is helemaal ruk

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_42666030
Ik heb nog steeds niks.

Dat jullie het even weten.

zaterdag 14 oktober 2006 @ 11:15:46 #20
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_42666501
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 10:17 schreef Elefes het volgende:

[..]

Het moet niet hoor Het was maar een suggestie..
En wat vindt je er nu van?
pi_42667351
Hmm, ik heb ook nog niet echt een idee...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:02:43 #22
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42667370
Eens kijken of ik deze week nog eens aan de slag kan.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_42668060
Dus donderdag een minishoot gehad, met voor de camera alle gevolgens van dien...

Ik zal dit weekend eens kijken of er eentje (van de zo'n 80!) playtimewaardig is
pi_42669005
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 10:20 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik krijg er nu dit uit.
Ziet er idd ook grappig uit.
[afbeelding]
Ik vind dit mooier
Wat een lief hondje trouwens
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:27:37 #25
78027 FReNsJ
lekker zacht
pi_42669157
Dat is dus zo'n lief hondje zoals die duivenverslindster hier (alhoewel ik denk dat het hier wel een Engelse cocker spaniel is, en hier thuis zijn het amerikaanders)

ik vind toch de met-achtergrond versie wat beter, maar de hond mag/mocht daar wel wat scherper.
Nieuw! nu met vleugje Finland.
Sinds 2011 ook met 50% extra Turkije!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')