Is dit nog steeds die blonde doos ( hoewel profiel zegt dat het een man is .. ) die a ) EERST gelooft dat ViezeBoemel gebanned is . en vervolgens b) als anderen het geloven , binnen 10 seconden de boel verpest door te zeggen dat het maar een grapje was , en zo ons een aardig stukje hilariteit heeft ontnomen ?????quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:34 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he misschien een idee voor een nieuwe naam TT
[BB SC #65]Waar luciano de stront aan zijn snor heeft zitten
maar das gewoon maar een idee heur![]()
maar die breezah komt de komende maand niet op fok!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Volgende heeft Gert al gereserveerd![]()
Ik moet zeggen, hij heeft het verzoek gedaan of wij er eentje voor hem willen openen, hij is nu de kroeg inquote:
verdwaaldquote:
jouw mening? PI Newby-modjes die gezag willen afdwingen ipv verdienen #3quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:39 schreef luciano het volgende:
[..]
Is dit nog steeds die blonde doos ( hoewel profiel zegt dat het een man is .. ) die a ) EERST gelooft dat ViezeBoemel gebanned is . en vervolgens b) als anderen het geloven , binnen 10 seconden de boel verpest door te zeggen dat het maar een grapje was , en zo ons een aardig stukje hilariteit heeft ontnomen ?????
Tis maar goed dat de users met een usernummer tussen de 690 en 692 geen speciale knopjes ter beschikking hebben , want anders ........................... nevermind , sighhhhhhhhhhhh
lees sc 60 maar es hij is stout geweest BB6 / [ SC 60 ] , WELKOM TERUG LUCIANO !quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij bent veels te lief, dat ga ik jou niet aandoen![]()
Ik bescherm je tegen mijquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vraag er toch zelluf om???![]()
Niet nog een OT met zijn naam zegquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:34 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he misschien een idee voor een nieuwe naam TT
[BB SC #65]Waar luciano de stront aan zijn snor heeft zitten
maar das gewoon maar een idee heur![]()
Ik ben ook een groot fan van narcistische neurotenquote:
deze heeft toch een nasmaakjequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet nog een OT met zijn naam zeg![]()
ik ben pas dankbaar als je een poging doet om er een wokkel in te draaien. Kan kleine mokkeltjes as you makkelijk hebben!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik bescherm je tegen mijWees nou eens dankbaar, jezus
![]()
Ik ben enorm onder de indrukquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
lees sc 6 maar es hij is stout geweest BB6 / [ SC 60 ] , WELKOM TERUG LUCIANO !
YAWNNNNNNNNNNNNNNNNNNNnn , das mijn mening , er is er maar 1 die gezag af kan dwingen . dat roep ik al jaren . en das Yvonne ............ de rest ............ WELKE REST ?????????quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
jouw mening? PI Newby-modjes die gezag willen afdwingen ipv verdienen #3
hoor ik daar stront oxiderenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:39 schreef luciano het volgende:
[..]
Is dit nog steeds die blonde doos ( hoewel profiel zegt dat het een man is .. ) die a ) EERST gelooft dat ViezeBoemel gebanned is . en vervolgens b) als anderen het geloven , binnen 10 seconden de boel verpest door te zeggen dat het maar een grapje was , en zo ons een aardig stukje hilariteit heeft ontnomen ?????
Tis maar goed dat de users met een usernummer tussen de 690 en 692 geen speciale knopjes ter beschikking hebben , want anders ........................... nevermind , sighhhhhhhhhhhh
Als je van schreeuwers op een driewieler geniet wel jaquote:
Sure en maar zeiken als ik hem echt in de knoop draaiquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik ben pas dankbaar als je een poging doet om er een wokkel in te draaien. Kan kleine mokkeltjes as you makkelijk hebben!
SNOR IN DE KOEHOEEEEEEEEEEELKAST, WE WILLEN SNOR IN DE KOELKAAAAAAAAAAAAST!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:45 schreef APK het volgende:
Nou ja, whatever.....
SNOR IN DE KOELKAST, WIJ WILLEN SNOR IN DE KOELKAST!![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als je van schreeuwers op een driewieler geniet wel ja![]()
Komop zeg, even in FB posten en doen alsof je dronken van een feestje terugkomt![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben enorm onder de indruk![]()
totaal geen zin om terug te lezen ook nog![]()
nix been there done that ...jij hebt nooit een Bommie gehad!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sure en maar zeiken als ik hem echt in de knoop draaiBeen there, done that
![]()
*naar FB struintquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als je van schreeuwers op een driewieler geniet wel ja![]()
Komop zeg, even in FB posten en doen alsof je dronken van een feestje terugkomt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |