Komop zeg, we hebben beiden andere interesses...we hoeven niet hetzelfde te zijn toch ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tief even lekker op naar dat vreselijk intelectuele forum TTK ofzo, dan gaan wij hier lekker verder lol hebben![]()
je wist t toch heb al is n x snachts met je zitten lullen in t weekend je zegt t net zelf ook nogquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan moet ik teruglezen heh en ik ben een luie donder![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, mooi oogje die van iemand anders is![]()
Ja, klop ja en Morwen zat daar wel in, maar dan als afstammeling.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:18 schreef Inodder het volgende:
[..]
tolkien das toch ook lord off the rings
Morwen klinkt me ook wel bekend zat dat daar ook nie in ofzo
Ow, we zijn lief tegen elkaar, sorry had ik even niet doorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg, we hebben beiden andere interesses...we hoeven niet hetzelfde te zijn toch ?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, klop ja en Morwen zat daar wel in, maar dan als afstammeling.
En bek dicht, Bommie, ik geef gewoon antwoord![]()
Ik toch even kijken op google: Morwen...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, klop ja en Morwen zat daar wel in, maar dan als afstammeling.
En bek dicht, Bommie, ik geef gewoon antwoord![]()
Ik ben altijd lief tegen je!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ow, we zijn lief tegen elkaar, sorry had ik even niet door![]()
Jaja, gaan we nu allemaal tegen mij beginnenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:20 schreef Inodder het volgende:
[..]
je wist t toch heb al is n x snachts met je zitten lullen in t weekend je zegt t net zelf ook nog![]()
[..]
![]()
Dat jij "The most prolific lover" niet kentquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tief even lekker op naar dat vreselijk intelectuele forum TTK ofzo, dan gaan wij hier lekker verder lol hebben![]()
Mwah, zit op zich wel iets in.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:19 schreef versabommie het volgende:
Luliano denkt dat hij een forumgod is. Einde samenvatting!
ik heb net al gezogen hier thuisquote:
Tis weekend geloof ikquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik toch even kijken op google: Morwen...
als 2de gevonden:
Maar je zou wel eens lekker met Morwen willen neuken volgens mij! ... Droom je er van om Morwen lekker in te smeren met slagroom om het daarna lekker af te ...
forum.fok.nl/topic/728392 - 39k - Toegevoegde zoekresultaten -
hij is net zo vergaan als ruud uit bb1quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, zit op zich wel iets in.
Tijdens BB1 was hij de persoon die de gesprekken in het huis kon afluisteren, maar het boeide Danny niet....
hee Bommiequote:
lekker dingquote:
hier al geweest ? PI Newby-modjes die gezag willen afdwingen ipv verdienen #3quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:27 schreef luciano het volgende:
Ik LA ME NIE GEK MAKUHHHHHHHHHHH hoor van8
Voor mij is het altijd weekendquote:
Ik maak het gewoon elke dag leuk, life's shortquote:
kom ff op me schoot zou k zeggenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik maak het gewoon elke dag leuk, life's short![]()
he misschien een idee voor een nieuwe naam TTquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:27 schreef luciano het volgende:
Ik LA ME NIE GEK MAKUHHHHHHHHHHH hoor van8
Jij bent veels te lief, dat ga ik jou niet aandoenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
kom ff op me schoot zou k zeggen
Volgende heeft Gert al gereserveerdquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:34 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he misschien een idee voor een nieuwe naam TT
[BB SC #65]Waar luciano de stront aan zijn snor heeft zitten
maar das gewoon maar een idee heur![]()
mooiquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Volgende heeft Gert al gereserveerd![]()
Ik vraag er toch zelluf om???quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij bent veels te lief, dat ga ik jou niet aandoen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |