Tot eind novemberquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:10 schreef luciano het volgende:
Sorry , brb , telefoon ..............
Morwen is een personage uit The Silmarillion van Tolkienquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
komt de naam morwen vandaan ?
Je vriendquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:10 schreef luciano het volgende:
Sorry , brb , telefoon ..............
ws lees ik niet de boeken die jullie lezen ..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:11 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Lees eens een boek zou ik zeggen![]()
Dan moet ik teruglezen heh en ik ben een luie donderquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
Duh dus niet mijn oog![]()
![]()
ben hier ook elke dag hoor ben vaak net weg als jij binnen komt huppelen![]()
Spijt me lieverd....maar Tolien is niet mijn ding...desondanks kunnen we nog wel gewoon nuecken he?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Morwen is een personage uit The Silmarillion van Tolkien![]()
Is het weer kinderboekenweek?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:11 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
das Tom Selleck, die wil ze snor terug![]()
Zegquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
ws lees ik niet de boeken die jullie lezen ..
ohw my fucking god.....google....tolkien.......OMFG!
Das geen boek, da's een kleutertijdschrift voor nerds!
quote:
Laat liever het randje zuigenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:12 schreef luciano het volgende:
Stelletje slapanussennnnnnnnnnnnnnn , khad wel wat meer tegenstand verwacht ........ maar volgens mij heeft mijn 24uurs spoedcursus op www.zuigenophetrandje.nl/fok/gevorderden zijn vruchten NU al afgeworpen .........![]()
![]()
![]()
Wat zit jij nou weer te zeiken, is je originele account gebannedquote:
Sorry, mijn laatste boek is De Mongoolse wolf, en djengis khan was lang niet zo spannend als jullie elfjes nee....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg![]()
Tolkien is mijn held, ga jij eens snel je Suske en Wiskes proberen te ontcijferen![]()
Die is al meer dan een jaar gebanned!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer te zeiken, is je originele account gebanned![]()
Randjequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:12 schreef luciano het volgende:
Stelletje slapanussennnnnnnnnnnnnnn , khad wel wat meer tegenstand verwacht ........ maar volgens mij heeft mijn 24uurs spoedcursus op www.zuigenophetrandje.nl/fok/gevorderden zijn vruchten NU al afgeworpen .........![]()
![]()
![]()
Hallo, lekkere natte poesquote:
Ik zie de mods niet eens boos worden om je puberale tikkertje !quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:12 schreef luciano het volgende:
![]()
![]()
tolkien das toch ook lord off the ringsquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Luliano denkt dat hij een forumgod is. Einde samenvatting!quote:
Tief even lekker op naar dat vreselijk intelectuele forum TTK ofzo, dan gaan wij hier lekker verder lol hebbenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry, mijn laatste boek is De Mongoolse wolf, en djengis khan was lang niet zo spannend als jullie elfjes nee....![]()
Luci doet stoer en.. nou dat was het welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |