Eh niet helemaal.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als hij probeert om haar voor zich te winnen. Het wil nog wel eens voorkomen dat mevrouw een slechte dag heeft of hem simpelweg voor een hapje aanziet.
quote:De mannetjes-bidsprinkhaan kan niet ketsen als zijn kop nog op zijn romp zit.De vrouwtjes geven dus aan seks te willen, door de kop van z'n romp te trekken.( Schat, ik ben thuis! ohoh....!!!)
Dat is ook niet vriendelijk. Rare jongens, die bidsprinkhanen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh niet helemaal.
Maar ik ga je toch het punt geven...
Supersheep +1
[..]
Omdat je goed had dat zijn kop eraf getrokken wordt. En dat vond ik wel genoegquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:51 schreef Supersheep het volgende:
Waarom krijg ik het punt dan als ik het fout heb?
Beetje vreemde manier van de dames om aan te geven dat ze iemand leuk vinden, maar goed doe wat je niet laten kan als vrouw zijndequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat je goed had dat zijn kop eraf getrokken wordt. En dat vond ik wel genoeg
Ach..wat maakt 't uit?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Beetje vreemde manier van de dames om aan te geven dat ze iemand leuk vinden, maar goed doe wat je niet laten kan als vrouw zijnde![]()
Hiep Hoi!quote:
Oef, dat is een statement. Verder alles goed?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach..wat maakt 't uit?
Een sprinkhaanvrouwtje trekt je kop eraf, een mensenvrouwtje trekt je hart eruit.
Resultaat van allebei hetzelfde
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:02 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Oef, dat is een statement. Verder alles goed?
Er is jou flink wat onrecht aangedaan zo te horen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach..wat maakt 't uit?
Een sprinkhaanvrouwtje trekt je kop eraf, een mensenvrouwtje trekt je hart eruit.
Resultaat van allebei hetzelfde
Radioheadquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:01 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hiep Hoi!
Die songteksten vind ik wel leuk. Ik zal niets van Gunther vragen, dus van wie is dit?
I'm on a roll,
I'm on a roll this time
I feel my luck could change.
Kill me Sarah,
kill me again with love,
it's gonna be a glorious day.
Denk je? Als je gewoon aan het begin van de regel de punten zet, dan moet je wel heel dronken zijn om het verschil niet te zien...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Overigens...als mensen posts quoten waarin punten zijn uitgedeeld...zou die persoon dan de punten uit de quote willen editten?
Het zou wel eens verwarrend kunnen zijn voor tellers
Ik raak er nooit van in de war iigquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Overigens...als mensen posts quoten waarin punten zijn uitgedeeld...zou die persoon dan de punten uit de quote willen editten?
Ik vind het wel mee vallenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yo, ik zag dat ik niet naar het nummer had gevraagd, en Radiohead vind ik ook al heel prima. Weet je het nummer ook?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Er is jou flink wat onrecht aangedaan zo te horen?![]()
[..]
Radiohead
Helegaar niet. Maar het is toch een algemeen geaccepteerde cliché?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Er is jou flink wat onrecht aangedaan zo te horen?![]()
[..]
Ik was in mijn antwoord al aan het schrijven dat ik het nummer zo niet wist. Toen zag ik je vraag opnieuw en heb ik het maar weggehaald voordat ik het posttequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:07 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Yo, ik zag dat ik niet naar het nummer had gevraagd, en Radiohead vind ik ook al heel prima. Weet je het nummer ook?
Ja, maar zo erg hoeft het niet te zijn hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helegaar niet. Maar het is toch een algemeen geaccepteerde cliché?
Lucky, prachtig nummer. Niet hun mooiste, maar ja, wie is het met me eens dat Idiotheque hun mooiste is...?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik was in mijn antwoord al aan het schrijven dat ik het nummer zo niet wist. Toen zag ik je vraag opnieuw en heb ik het maar weggehaald voordat ik het postte
Ik moest bijna kotsen toen ik Bon Jovi las, maar Aerosmith is goedquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:14 schreef Homdeck het volgende:
nee aerosmith -i don't wanna miss a thing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |