TheSilentEnigma +1quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Extras!
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:47 schreef Yurithemaster het volgende:
dat is .... uit De muppets
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou zeggen van de Muppets, een handpop.
Ik dacht Animal maar die ziet er anders uit.
Ik heb de dvd net binnen. Ongelovelijk goed. Die Ricky Gervais is een genie, want the office was ook al geniaal!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
TheSilentEnigma +1Yuri. Eén aflevering.
De serie gaat over 2 filmfiguranten. En één aflevering zijn ze figurant bij een film met Jackson en gaat het constant over racisme. Echt supervet.
www.lando.co.uk voor het downlooooie
Onder aan de pagina: Tues 30th Aug 2005 - Quiet here innitquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
Kan niks om te daunlooie vinden op die site. Betreffende Extras, that is. De rest wel, gebookmarked, nuttig.
Ik ga ook maar eens bestellen. Ik dacht dat het bij deze 5 was gebleven, lees ik net dat seizoen 2 bijna afgelopen is..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:51 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik heb de dvd net binnen. Ongelovelijk goed. Die Ricky Gervais is een genie, want the office was ook al geniaal!
Ik meende dat ze die nog aan het filmen waren. Met Orlando Bloom (wat die met humor te maken heeft?) en die kneus van Harry Potter. En volgens mij David Bowie en Chris Martin.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens bestellen. Ik dacht dat het bij deze 5 was gebleven, lees ik net dat seizoen 2 bijna afgelopen is..
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:57 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik meende dat ze die nog aan het filmen waren. Met Orlando Bloom (wat die met humor te maken heeft?) en die kneus van Harry Potter. En volgens mij David Bowie en Chris Martin.
Deze zondag, 23:50 op BBC2quote:Andy wil serieus genomen worden en neemt een rol aan in een toneelstuk dat geregisseerd wordt door Ian McKellen. Z'n manager heeft hem niet verteld dat het stuk over homoseksuele liefde gaat...
Jammer hoor, dan zondag maar even kijken, en donderdag zelfde tijd?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Deze zondag, 23:50 op BBC2
Lees ik zojuist ergens anders. De laatste aflevering komt Donderdag.
Hee!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:02 schreef Supersheep het volgende:
Shrimp?
Dat staat inderdaad in de link van het plaatje ja.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:02 schreef Supersheep het volgende:
Shrimp?
had ik niet naar gekeken hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat staat inderdaad in de link van het plaatje ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |