quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
Daphne Deckers
Dat heb ik volgens mij wel eens een keertje gelezen/gehoord meet zou het op dit moment niet weten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
Wat is de echt naam van Kevin Spacey?
Uiteindelijk wel, maar het viel vies tegen. Ik was nog steeds die oude ranglijst gewend, blijkt nu.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:10 schreef Yurithemaster het volgende:
Lukt het tellen een beetje daff?
Ik was blij dat jij het topic als eerst opende.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar het viel vies tegen. Ik was nog steeds die oude ranglijst gewend, blijkt nu.
Nee, niet aan de methode. Wel aan de namen en hun volgorde.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
Er is toch niets veranderd aan de methode van de ranglijst?
Nee maar als je nog de oude lijst gewend bent dan is de globale volgorde anders. Niet alle users zijn meer actief, er zijn een hoop nieuwe enzovoort.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
Er is toch niets veranderd aan de methode van de ranglijst?
Je zou de algeheleranglijst na deel 501 maar moeten updatenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, niet aan de methode. Wel aan de namen en hun volgorde.
Wehehesquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
En het ergste is nog dat ik gewoon Asmo aan de top verwachtte, maar dat is nu die griet jongedame met een tubgirl als avatar...
Een bedgirl was het tochquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
En het ergste is nog dat ik gewoon Asmo aan de top verwachtte, maar dat is nu die griet jongedame met een tubgirl als avatar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |