kijk...dát zijn nog eens woordenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:03 schreef MaJo het volgende:
Bij mij is het op het moment elke dag feest, ben daarom niet op mijn scherpst nu
Hij is getrouwd, ik ben verliefd, hij gaat scheiden en dan zijn we samenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden?
Ik voel me weer 4![]()
Ennuh...weet híj dat ook?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij is getrouwd, ik ben verliefd, hij gaat scheiden en dan zijn we samenDat is het plan
was ik aan het bij- en voorslapenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:05 schreef Nembrionic het volgende:
En dinsdag dan?
Ik ben er nog aan het werkenquote:
quote:Where did the name 'Snow Patrol' come from?
SP were orginally called Polar Bear but had to change their name due to the Jane's Addiction bassist also having a side project called Polar Bear.
The name Snow Patrol came from a friend of the band who while called Polar Bear always referred to the group as Snow Patrol.
When the time to change the name came it was logical step.
vervelend, hèquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:10 schreef Supersheep het volgende:
Dejes vallen hier met bakken uit de lucht
![]()
neuh, het is een studentenvereniging, antword was goed genoeg vond ikquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:11 schreef Nembrionic het volgende:
oh he wat? Was dat een incrowd-vraag?
Ohja..is mijn favo smiley aller tijden
Jij hebt tog geen bijl bij je hequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:10 schreef Gooitzen het volgende:
Here's Johnny!
Misschien alleen een hamer om je spelling wat bij te komen spijkerenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij hebt tog geen bijl bij je he![]()
Ai... Dat doet me verdriet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij hebt tog geen bijl bij je he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |