Voetbal insite. Johan Derksen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:19 schreef King_of_Kool het volgende:
bron?
Je bedoelt:quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
niemand gaat nu nog iets van Davilex kopen![]()
dat zijn er toch ook niet veelquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt:
Nu gaat eindelijk een heel klein deel van de bevolking iets van Davilex kopen.
De Feyenoorders met een PC in huis
Ja hij had beter ajax kunnen overnemen, met al die internetboefjes.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt:
Alle ajacieden in ieder geval welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt:
HAHAHAHquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:18 schreef TeChNo2 het volgende:
Terwijl je het bij marktplaats kunt krijgen voor iets meer dan ¤ 18,25 ( en dan ben je nog opgelicht, lijkt me)
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:37 schreef twi het volgende:
Of FC Den Bosch, dan hadden er 3 nullen vanaf gekund! En ook succesvol, gezien de populariteit van het Den Bosch topic
HAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAAHAHquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:45 schreef King_of_Kool het volgende:
En hij maakt er dan FeyeNOOIT van
Waarom vinden sommige mensen SM fijn?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:50 schreef ArendBarend het volgende:
Waarom zou je feyenoord willen hebben?
Omdat Feyenoord in potentie de grootste club van Nederland is?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:50 schreef ArendBarend het volgende:
Waarom zou je feyenoord willen hebben?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:55 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord in potentie de grootste club van Nederland is?
Die illusie is het enige waar ze zich nog aan vast kunnen houden daar in Rotterdam joh. Samen met de illusie dat ze het trouwste publiek hebben. Laat ze dat toch denkenquote:
Toon het eens aan, zou ik zeggenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:02 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Omdat ze in alles groter zijn dan Ajax en PSV, behalve in de prijzenkast.
10 jaar geen kampioen worden zou je nog erger vinden denk ik. Bovendien gaat dit om een Feyenoord-supporter, die ook nog ooit in de jeugd heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:02 schreef twi het volgende:
Ik zou het trouwens niet fijn vinden, wanneer mijn club verpatst zou worden aan een groepje zakenlieden.
Dat is jaren geleden toch al gebeurt met ajax...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:02 schreef twi het volgende:
Ik zou het trouwens niet fijn vinden, wanneer mijn club verpatst zou worden aan een groepje zakenlieden.
Als Ajax of PSV nu 6 jaar geen kampioen worden, zitten er nog geen 10.000 man in hun stadionsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Toon het eens aan, zou ik zeggenJullie waren vooral eind jaren 80, begin jaren 90 zo groot dat er gemiddeld nog geen 20.000 man in het stadion zaten
Want jij hebt ervoor gestudeerd en kunt die cijfers hard maken natuurlijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:03 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Als Ajax of PSV nu 6 jaar geen kampioen worden, zitten er nog geen 10.000 man in hun stadions![]()
Zelfs in de jaren dat Ajax wel kampioen werd kwamen er sommige wedstrijden 10.000 seizoenkaarthouders niet opdagenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:04 schreef twi het volgende:
[..]
Want jij hebt ervoor gestudeerd en kunt die cijfers hard maken natuurlijk
Feyenoord heeft de grootste achterban, grootste fanatieke achterban en grootste afzet aan merchandising. Dit zijn feiten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:01 schreef twi het volgende:
[..]
Die illusie is het enige waar ze zich nog aan vast kunnen houden daar in Rotterdam joh. Samen met de illusie dat ze het trouwste publiek hebben. Laat ze dat toch denken
Kom eens met cijfers, zou ik dan zeggen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:06 schreef ErikT het volgende:
Feyenoord heeft de grootste achterban, grootste fanatieke achterban en grootste afzet aan merchandising. Dit zijn feiten.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:06 schreef ErikT het volgende:
[..]
Feyenoord heeft de grootste achterban, grootste fanatieke achterban en grootste afzet aan merchandising. Dit zijn feiten.
Verder mijn mening over Feyenoord: mooiste stadion, mooiste publiek met de mooiste beleving uit de stad met de leukste mensen van Nederland, kortom: mooiste club.
En ik ben PSV supporter.
Je kan toch zelf ook wel met google overweg. Deze informatie haal ik rechtstreeks uit mijn hersens, daar terecht gekomen door het lezen van bv kranten en het op andere manieren in de gaten houden van de wereld om me heen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:08 schreef twi het volgende:
[..]
Kom eens met cijfers, zou ik dan zeggen.
Verkeerde opvoeding?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:09 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk PSV-supporter?
nog steeds nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:09 schreef technojunk het volgende:
dat kompt alemaal door de euro
vroege rwas Feijenoort gewoon nie meer dan 2 miljoen gulden waart![]()
dudequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:36 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Feyenoord is meer waard dan jou leven en dat van je hele familie bij elkaar
Eéntje maar hoor de rest was van AZquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:51 schreef HPayne het volgende:
En dan allemaal bankzitters bij ajax kopen (ideaal)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |