Goede films Sara, de eerste was misschien nog wel vermakelijk maar het was echt geen goede film.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:12 schreef sararaats het volgende:
Flodder
Flodder in Amerika
Flodder 3
gna
het was daarom een grapjequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Goede films Sara, de eerste was misschien nog wel vermakelijk maar het was echt geen goede film.
Heb je er wat aan? Het is een beetje lastig zo zonder voorkeuren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Had ik al gezegd dat ik van jullie hou? Nee? Bij deze.
Hihi.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Love Actually, about a boy, four weddings and a funeral
Hugh Grant fan?.
Ik maak even een selectie van de film die je genoemd hebt die ik gezien heb, moment. Dan wordt m'n smaak tenminste duidelijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heb je er wat aan? Het is een beetje lastig zo zonder voorkeuren..
Notting Hill!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hihi..
Het zijn toffe films vaak. Die drie vind ik wel het best, dat wel.
Jep, Love Actually is sowieso één van m'n favoriete films, net als Amélie word ik standaard vrolijk enquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hihi..
Het zijn toffe films vaak. Die drie vind ik wel het best, dat wel.
Je vergeet Sleepy Hollow en From hellquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:19 schreef Misstique het volgende:
Johhny Depp films.
Edward Scissorhands
What's eating Gilbert Grape
Don Juan DeMarco!
Donnie Brasco
Chocolat,
.
Blow
Charlie and the chocolate Factory
Finding Neverland
En ja, die heb ik allemaal gezien, volgens mij mis ik er zelfs een paar..
Omgquote:
Dan MOET je Benny and Joon zien!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je vergeet Sleepy Hollow en From hell. De 2 films waarin hij het
st is, imo
. Oh, de films die ik quote heb ik gezien trouwens, de andere nog niet.
Cry Baby is Grease maar dan een stuk leuker.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je vergeet Sleepy Hollow en From hell. De 2 films waarin hij het
st is, imo
. Oh, de films die ik quote heb ik gezien trouwens, de andere nog niet.
Jack Sparrowquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan MOET je Benny and Joon zien!
Ow en Pirates was ik nog vergeten.
Puik plan. En Corpse Bride heb ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jack Sparrow. En ok, ik zal hem binnenkort 's aanschaffen. Heb maar besloten een hele Johnny Depp-verzameling te beginnen. Hoe vond je The Corpse Bride? Die heb ik als laatst van 'm gekocht, samen met From Hell
.
Ik kan Grease ook helemaal meezingen trouwensquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Cry Baby is Grease maar dan een stuk leuker.
muziek was niet van crybaby
Nou ja, op youtube staat er nog meer van
Voor het verhaal moet je het niet doen, maar het is wel erg mooi gemaaktquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Puik plan. En Corpse Bride heb ik nog niet gezien.
Jij had tot vorige week nog niet eens A Nightmare before christmas gezien!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Puik plan. En Corpse Bride heb ik nog niet gezien.
Ja dus? Jij had nog nooit Cabaret gezienquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij had tot vorige week nog niet eens A Nightmare before christmas gezien!
Die heb ik ook nog niet gezienquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij had tot vorige week nog niet eens A Nightmare before christmas gezien!
Wacht!! Die heb ik wel gezien, maar echt jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Werk ze Dago!
En jullie missen wat, Before Sunrise is één van de beste romantische films ooit.
http://www.imdb.com/title/tt0112471/
Ik wilde hem gister kijken met Litso om te overtuigen dat hij fantastisch is, had de flutvideotheek hem nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wacht!! Die heb ik wel gezien, maar echt jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden!
Was tof idd!
Ik heb laatst ook Before Sunset gezien. Eveneens zeerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Werk ze Dago!
En jullie missen wat, Before Sunrise is één van de beste romantische films ooit.
http://www.imdb.com/title/tt0112471/
Net San eauver den vloer gehad.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:56 schreef Misstique het volgende:
Geen wilde plannen voor de vrijdagavond?
Geen wilde dingen dus.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:59 schreef cerreur het volgende:
[..]
Net San eauver den vloer gehad.
Maar moest nach hause want ze is eigenlijk ziek.
Met mijn vriendinnetjes naar The devil wears prada geweest en nu lekker relaxen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:56 schreef Misstique het volgende:
Geen wilde plannen voor de vrijdagavond?
En nu mag jij de troep opruimen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:59 schreef cerreur het volgende:
[..]
Net San eauver den vloer gehad.
Maar moest nach hause want ze is eigenlijk ziek.
Oe.. hoe wassie? Kheb het boek gelezen en ben erg benieuwd!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Met mijn vriendinnetjes naar The devil wears prada geweest en nu lekker relaxen.
Een paar blikken, dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
En nu mag jij de troep opruimen?
Zeer ok!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:01 schreef Misstique het volgende:
Oe.. hoe wassie? Kheb het boek gelezen en ben erg benieuwd!
Ik dacht dat ze over je vloer had gekotst.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:02 schreef cerreur het volgende:
[..]
Een paar blikken, dat valt wel mee.
Tof, denk dat ik volgende week ga.quote:
Zeker doen! Alleen durfde ik geen popcorn meer te eten met al die modeltypes in de film.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:05 schreef Misstique het volgende:
Tof, denk dat ik volgende week ga.
Dat zal mij er niet van weerhouden om me vol te proppen, wellicht zelfs meer, ter compensatie van die gratenbakken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zeker doen! Alleen durfde ik geen popcorn meer te eten met al die modeltypes in de film.
Ik heb daarna maar even patat gehaald ter compensatie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:08 schreef Misstique het volgende:
Dat zal mij er niet van weerhouden om me vol te proppen, wellicht zelfs meer, ter compensatie van die gratenbakken..
Ik lust eigenlijk ook nog wel wat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:11 schreef cerreur het volgende:
Ja, nu heb ik honger.
Ga je goddelijke gang!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:11 schreef Janetje het volgende:
Zo.
KLB is ook weer enigszinds te houden.
Ik wil aan de alcohol nu.
Ga je goddelijke gang!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:20 schreef cerreur het volgende:
Ik wil mensen vermoorden.
quote:
Wat kan een simpel pilske héérlijk zijn als je er al uren naar uitkeekquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ga eens een goddelijk biertje pakken.
Hoi!quote:
Leermoment!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:31 schreef cerreur het volgende:
Wist je dat Mr.Bojangles door Nina Simone is geschreven?
Net als; House of the rising son (the animals), my way (sinatra), Turn Turn Turn (the byrds) en nog meer!
AMELIE!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:44 schreef Bizznitch het volgende:
IK WIL GRAAAAAAAG le choristes. aanraden.
én les fabuleux destin d'amelie poulain.
mag ik er 2 ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:56 schreef Janetje het volgende:
*knuffels ronddeelt..
Ik wil ze wel terug!
Ok.quote:
Die heb ik nog altijd niet gezienquote:
*terug geeft* heb t bonnetje niet meerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:56 schreef Janetje het volgende:
*knuffels ronddeelt..
Ik wil ze wel terug!
Geeft niks.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
*terug geeft* heb t bonnetje niet meer![]()
*Hand geeft*quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Die heb ik nog altijd niet gezien.
Het schijnt te bestaan ja.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:03 schreef cerreur het volgende:
Is er seks?
*In DVD-speler stopt. Hm, past niet.quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:05 schreef JDude het volgende:
[..]
*In DVD-speler stopt. Hm, past niet.
dat pst toch al heulemaal niet gekkie !quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:09 schreef cerreur het volgende:
[..]
Waarom las ik: dvd-speler in vagina?
Wat ben ik vuig.
je weet het tegenwoordig niet meer.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat pst toch al heulemaal niet gekkie !
Zou je dat willen zienquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:17 schreef Janetje het volgende:
[BeF] #795 waar Dago en Mt homefilmes uitdelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |