Mwoa, gerelateerd aan haar leeftijdsgenoten is ze vast intelligenter dan gemiddeld.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:31 schreef arneaux het volgende:
Ik lees hier dat ze bovengemiddeld intelligent is.. Dat is dus gewoon niet zo.
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mwoa, gerelateerd aan haar leeftijdsgenoten is ze vast intelligenter dan gemiddeld.
Ik denk dat ze slimmer is dan de meeste van haar leeftijdsgenotes. Je zou het ook zo kunnen uitleggen dat ik daar (dus) een niet al te hoge pet van op heb.quote:
Maar aan generaliseren doe je verder niet natuurlijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat ze slimmer is dan de meeste van haar leeftijdsgenotes. Je zou het ook zo kunnen uitleggen dat ik daar (dus) een niet al te hoge pet van op heb.
Maikuuul is niet representatief voor de rest van alle pubers, Cynix!quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat ze slimmer is dan de meeste van haar leeftijdsgenotes. Je zou het ook zo kunnen uitleggen dat ik daar (dus) een niet al te hoge pet van op heb.
Haar stopwoordjes.quote:Op zondag 19 november 2006 01:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
maarja!, ik weet niet ; -)
Dus als ik sudoku's ga oplossen en zeg dat ik de wiskunde erg interressant vind dan ben ik bovenmatig intelligent jeeejquote:Op donderdag 9 november 2006 17:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, ik zie behoorlijk veel streams en kom iedere dag wel meerdere uitspraken of andere zaken tegen die me het vermoeden geven dat ze bovengemiddeld intelligent is. Plus de sudoku's, het feit dat ze wiskunde het meest interessant vindt, dat ze alleen iets wil gaan doen wat echt moeilijk is (dus een uitdaging) enz enz...
Maar zo heeft iedereen zijn eigen visie. In het huis zelf weten ze ook dat Nena veel meer weet dan ze iedereen doet geloven. Verder boeit het ook helemaal niet trouwens. Ik heb alleen het vermoeden dat ze zeer intelligent is, vanwege alles was ik zie op de streams. OF het wel of niet zo is, is eigenlijk niet van belang.
In jouw geval niet nee.quote:Op zaterdag 25 november 2006 09:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dus als ik sudoku's ga oplossen en zeg dat ik de wiskunde erg interressant vind dan ben ik bovenmatig intelligent jeeej
Intelligent of niet, deze opmerking vind ik super!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:12 schreef happyme28 het volgende:
Dit topic maar weer eens uit het stof gehaald.
Nena en Bart op de bank met Benji. Bart zegt: 'Hey Benji, ik mag jou wel'
Nena: 'Nou Benji, dat zegt hij alleen maar omdat jij niet aan het spel meedoet hoor, want als je aan het spel meedoet vindt hij jou ook niet meer leuk'
Hell yes ... ik snap geen bal van Sudoku's. Heb er wel eens eentje geprobeerd omdat het ineens zo'n hype was maar snap er de ballen van. Dus in MIJN ogen is iedereen die zo'n ding opgelost krijgt hoogbegaafd ....eh, behalve Brian dan, want die gokt naar de oplossing volgens Bart.quote:Op zaterdag 25 november 2006 09:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dus als ik sudoku's ga oplossen en zeg dat ik de wiskunde erg interressant vind dan ben ik bovenmatig intelligent jeeej
In elke rij van de sudoku en elke kolom moeten de cijfers 1 t/m 9 precies 1 keer worden ingevuld. Aan de hand van welke cijfers al ingevuld zijn ga je proberen uit te vinden welke cijfers in de lege hokjes moeten worden ingevuld.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hell yes ... ik snap geen bal van Sudoku's. Heb er wel eens eentje geprobeerd omdat het ineens zo'n hype was maar snap er de ballen van. Dus in MIJN ogen is iedereen die zo'n ding opgelost krijgt hoogbegaafd ....eh, behalve Brian dan, want die gokt naar de oplossing volgens Bart.![]()
t Zal wel in een bepaalde context gezegd zijn.quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:41 schreef tong80 het volgende:
Nena tegen Natasia :
'Ga je nu tegen me schreeuwen ? Ga je gang, daar geniet ik van.'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |