Volgens mij worden bij JULLIE 'tifo' (in hoeverre je die vaak mislukte, kleine en lelijke acties tifo mag noemen) gesponsord en bij ons is alles orgineel, veelal ludiek en hand in elkaar gezet... wie is hier nu nep/gemaakt? En achja, bij ons hoor je tenminste 90 min zang, 'legioen' (quote:Op zondag 15 oktober 2006 08:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gemaakte sfeer. Ik moet er niks van hebben.
Die kans is zowiezo groot, Babel kan waarschijnlijk niet spelen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:22 schreef StarGazer het volgende:
Daarnaast speelde Perez een puike 2e helft, ik vraag mij toch echt af hoeveel goede wedstrijden hij nog moet spelen voordat hij een basisplaats krijgt. De Mul heeft werkelijk niks laten zien. Perez dus laten starten tegen Feyenoord
Oh ja, dat was ik al vergeten. Die raakte hard geblesseerd. Stond nog wel in de lijnen, maar die jongen kon geen bal meer raken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die kans is zowiezo groot, Babel kan waarschijnlijk niet spelen.
berm ingevlogenquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:04 schreef -Wolf- het volgende:
Gisteren gewoon hard gezopen met alle gevlogen van dien trouwens..
Wat is dat gejank elke x over gesponsorde tifo? Er zijn 3 doekies door Fortis aan de SV gegeven. Voor de rest alleen die vlaggetjes af en toe, maar ik hoef niet te zeggen wie daar mee zijn begonnen he?quote:Op zondag 15 oktober 2006 09:45 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Volgens mij worden bij JULLIE 'tifo' (in hoeverre je die vaak mislukte, kleine en lelijke acties tifo mag noemen) gesponsord en bij ons is alles orgineel, veelal ludiek en hand in elkaar gezet... wie is hier nu nep/gemaakt? En achja, bij ons hoor je tenminste 90 min zang, 'legioen' () is al 10 jaar dood
hehe gelukkig was buijs gister niet bij gronigenquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:38 schreef StarGazer het volgende:
"Alleen Mark Jan Fledderus, een Rotterdammer, riep dat het altijd verkeerd gaat bij die rot-Ajacieden! We zijn in elk geval wel dichtbij geweest.’’
Hihi
Geen punt hoor, die maakt volgende week hetzelfde meequote:Op zondag 15 oktober 2006 12:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hehe gelukkig was buijs gister niet bij gronigen![]()
zou hetquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:46 schreef twi het volgende:
[..]
Geen punt hoor, die maakt volgende week hetzelfde mee
Niet goed, niet slecht. Dus hij is op de weg terugquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:47 schreef koningdavid het volgende:
Hoe vonden jullie Maduro gisteren spelen? Is hij al weer een beetje op de weg terug?
Waarom zou ie geschorst moeten worden?quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Die huntelaar zal nu ook weer niet geschorst worden![]()
[afbeelding]
genoegquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:13 schreef Corksterr het volgende:
Zouden er nog 2 plekken naast elkaar zijn voor Ajax-PSV? Ik denk dat ik al te laat ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |