Je leert het ook nooit he. De vorige keer heb ik je misschien iets te snel een laatste waarschuwing gegeven. Dit is nu wel je laatste. Nog een troll als deze en je bent weer weg.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
410 en sfeer.... Gaat dat samen![]()
Godver.quote:Babel dreigt duel met Feyenoord te missen
14/10/2006 23:41
Ajax vreest Ryan Babel enige tijd kwijt te zijn. De aanvaller moest in de slotfase van de thuiswedstrijd tegen FC Groningen van het veld met een knieblessure.
Zondag zal een mri scan moeten uitwijzen hoe ernstig de blessure van Babel is. De international, die twee keer scoorde tijdens de 3-2 zege van Ajax, dreigt de komende klassieker tegen Feyenoord te missen, die volgende week op het programma staat.
Is het nu zo moeilijk om gewoon te accepteren dat die knurft gewoon definitief uit VBL getrapt moet worden?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je leert het ook nooit he. De vorige keer heb ik je misschien iets te snel een laatste waarschuwing gegeven. Dit is nu wel je laatste. Nog een troll als deze en je bent weer weg.
Grmblquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:00 schreef Radegast het volgende:
Klote natuurlijk maar Mitea komt er weer aan, die is altijd goed tegen Feyenoord...
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:01 schreef koningdavid het volgende:
Hopen dat Babel toch fit is. Anders met hem op de bank beginnen en Perez in de basis.
Babelinho valt altijd nog goed in, als het nodig is.![]()
Echt waar zeg! Wanneer ga je eens normaal doen? ajacieden maken zulke reacties net zo goed in het Feyenoord topic. Daar geef je nooit waarschuwingen! Ik maak 1 keer een grap en ik krijg een waarschuwingquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je leert het ook nooit he. De vorige keer heb ik je misschien iets te snel een laatste waarschuwing gegeven. Dit is nu wel je laatste. Nog een troll als deze en je bent weer weg.
Zielig kutventje ben je ook altijd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Verschil is alleen dat jij er hele topics mee verkloot door het honderd keer te doen. Bovendien is er helemaal niks grappig aan je post, Maar dan ook he-le-maal niks.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Echt waar zeg! Wanneer ga je eens normaal doen? ajacieden maken zulke reacties net zo goed in het Feyenoord topic. Daar geef je nooit waarschuwingen! Ik maak 1 keer een grap en ik krijg een waarschuwing![]()
Je schijnt nogal een voorgeschiedenis te hebben. Maar reageer er nou niet op, dadelijk heb je weer een ban aan je broek hangenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Echt waar zeg! Wanneer ga je eens normaal doen? ajacieden maken zulke reacties net zo goed in het Feyenoord topic. Daar geef je nooit waarschuwingen! Ik maak 1 keer een grap en ik krijg een waarschuwing![]()
Grappig johquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij is minder erg dan 'Baby' toch?quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:07 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Je doet het er om.
Is dit een 'Pech, accepteer die kutbijnamen maar'-post?
Net alsof de sfeer in de Kuip zo perfect isquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij heeft het nooit gehad mijn inziens.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:11 schreef twi het volgende:
Stekelenburg maakt een fout en is het gelijk kwijt.
Wat hebben we lekker gebierd he.quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:13 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Hij heeft het nooit gehad mijn inziens.
En daar mag je 466 topics op nalezen ik heb nooit anders beweerd![]()
en avondwedstrijden blijven![]()
Over zielige kutventjes gesproken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:09 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Zielig kutventje ben je ook altijd.
Ach, zomaar wedstrijdje Groningen levert al beelden op die je bij jullie alleen ziet als je CL wint:
Wat is er mis met tifo??? Het brengt toch sfeer en het is gewoon mooi. Beter een groepje dat zelf doeken maakt en acties voorbereidt als die gesponsorde fortis shit bij jullie toch ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 08:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Over zielige kutventjes gesproken.
Verschil met jullie (=jodenvolk) is dat wij geen grote groep tifokneuzen hebben. Gelukkig maar...
Gemaakte sfeer. Ik moet er niks van hebben.quote:Op zondag 15 oktober 2006 08:44 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat is er mis met tifo??? Het brengt toch sfeer en het is gewoon mooi. Beter een groepje dat zelf doeken maakt en acties voorbereidt als die gesponsorde fortis shit bij jullie toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |