abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:32:16 #126
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_42681093
ik vind dat Suarez abnormaal inkomt met een flying kick.

straks maar op Talpa kijken hoe het overkomt
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_42681108
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Want?

OK, we winnen alsof, maar de manier waarop is beschamend tegen een ploeg dit buiten het eigen stadion nog helemaal niets heeft laten zien.,

Tuurlijk is het resultaat heilig, maar er moet gewoon beter gevoetbald worden, op deze manier ga je het in de UEFA echt heel zwaar krijgen hoor. NOFI tov groningen, maar dat zullen echt heel andere tegenstanders zijn.
Je schreef Ajax helemaal af voor dit seizoen. Daar kom je nu van terug?
pi_42681112
nou, gefeliciteerd dan maar...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:33:30 #129
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42681122
Suarez is gewoon een irritant ventje. En Roorda vond dat Groningen niks minder was dan Ajax. Nou, dan denk ik dat 'ie z'n opticien maar eens moet raadplegen, want zeker na de 1-2 was Groningen nergens, op 1 moment na. Een paar pingels, een paar 100% kansen die gemist werden en daarnaast dus nog 2 goals.

Neemt niet weg dat ze tot die 1-2 aardig meededen. Maar zeer zeker niet meer dan dat.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:35:50 #130
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42681170
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:32 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Je schreef Ajax helemaal af voor dit seizoen. Daar kom je nu van terug?
Het seizoen is door het missen van CL al verkloot.

Kampioen kan nog, maar het zal en MOET beter worden, klaar.

Ik begin er gewoon moe van te worden dat Ajax thuis nog steeds iets is waar ploegen als Groningen heen gaan met het idee dat er iets te halen valt. Je kan niet altijd alles winnen, maar thuis moet je al met 1-0 voorstaan eigenlijk .

We zullen het dus zien dit jaar, vooralsnog vind ik het nog geen lekker seizoen,
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_42681218
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik begin er gewoon moe van te worden dat Ajax thuis nog steeds iets is waar ploegen als Groningen heen gaan met het idee dat er iets te halen valt. Je kan niet altijd alles winnen, maar thuis moet je al met 1-0 voorstaan eigenlijk .
Dat is al jaaaaaren niet meer zo.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_42681243
HW ik neem aan dat jij niet te vinden bent op het kampioenschap feest als we dat mogen vieren, want het was toch allemaal niet goed...
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:38:54 #133
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42681250
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:37 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Dat is al jaaaaaren niet meer zo.
nee, maar dat HOORT wel als je zo groot bent, zoveel geld hebt en zoveel goeie spelers.
Get woke, go broke!
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:39:55 #134
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42681279
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
HW ik neem aan dat jij niet te vinden bent op het kampioenschap feest als we dat mogen vieren, want het was toch allemaal niet goed...
Bemoei je er niet mee, ik maak zelf wel uit wat ikpost en wat ik doe.

Vond je het zelf fantastisch dan?
Get woke, go broke!
pi_42681284
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

nee, maar dat HOORT wel als je zo groot bent, zoveel geld hebt en zoveel goeie spelers.
Ach ik heb mij er al bij neergelegd
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:41:09 #136
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42681318
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:40 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ach ik heb mij er al bij neergelegd
Nou, ik dus niet. We zijn Ajax, de mooiste club van Nederland en daar moet gewoon goed gevoetbalt worden. Daar hebben we het geld voor, de mensen en de ambitie hoop ik ook.
Get woke, go broke!
pi_42681323
Ten Cate is z'n stem kwijt
pi_42681359
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Bemoei je er niet mee, ik maak zelf wel uit wat ikpost en wat ik doe.

Vond je het zelf fantastisch dan?
Heb eerlijk gezegd nog niks gezien, maar 3-2 tegen Groningen is niks mis mee... En als ik zo de reacties van andere users lees dan valt het allemaal nog wel mee, ik vind dat je alles overdrijft....
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:44:45 #139
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42681408
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:42 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Heb eerlijk gezegd nog niks gezien, maar 3-2 tegen Groningen is niks mee... En als ik zo de reacties van andere users lees dan valt het allemaal nog wel mee, ik vind dat je alles overdrijft....
Je hebt het niet gezien, maar wel een mening, Knap hoor, lekker serieus te nemen ben je ook dan

het was gewoon slecht, anders kom je net achter, ook al waren er persoonlijke fouten. de eerste helft was dramatisch. De 2de helft was gewoon TE spannend.
Get woke, go broke!
pi_42681433
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je hebt het niet gezien, maar wel een mening, Knap hoor, lekker serieus te nemen ben je ook dan

het was gewoon slecht, anders kom je net achter, ook al waren er persoonlijke fouten. de eerste helft was dramatisch. De 2de helft was gewoon TE spannend.
Ik heb genoeg andere wedstrijden van Ajax gezien waar het wel redelijk tot gewoon goed was en jij als enige user nog liep te zeiken. Waarom zou het deze keer anders zijn??

Als je het allemaal zo goed weet, ga dan zelf voetballen of trainer worden

En nu ga ik lekker bier drinken
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:47:23 #141
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_42681465
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:32 schreef BigFire het volgende:
ik vind dat Suarez abnormaal inkomt met een flying kick.

straks maar op Talpa kijken hoe het overkomt
Ik wou net zeggen; dat is toch gewoon gevaarlijk spel?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:48:17 #142
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42681486
Ik geef gewoon mijn eigen kritische mening, zal me worst zijn wat anderen er van denken .
Get woke, go broke!
pi_42681541
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik geef gewoon mijn eigen kritische mening, zal me worst zijn wat anderen er van denken .
Toch nog even reageren

Dat is je goed recht, maar ik mag er dan ook op reageren

Je hebt natuurlijk gelijk dat het nog niet allemaal super is, maar het is zeker stukken beter dan vorig jaar en mss wel de afgelopen jaren. Er zit een stijgende lijn in, al mag die mss nog wel iets sneller gaan stijgen
pi_42681562
Ajax - Groningen 4-3 2001-2002
Ajax - Groningen 2-1 2002-2003
Ajax - Groningen 2-1 2003-2004
Ajax - Groningen 2-1 2004-2005
Ajax - Groningen 3-2 2005-2006

Tsja, ruime zeges tegen FC Groningen thuis zijn allang niet meer normaal hoor. Dus laten we gewoon blij zijn met de overwinning en hopen dat het in de Kuip beter gaat
Porcupine Tee - Normal
pi_42681572
quote:
Superknal Emanuelson beslist dolle topper

14/10/2006 21:28

Ajax en FC Groningen maakten er vooral in de tweede helft een spectaculair duel van. Urby Emanuelson besliste met een enorme uithaal de wedstrijd tussen de nummers één en drie, waarin beide doelmannen de tegenstanders een handje hielpen, in het voordeel van Ajax: 3-2.

Dat Ajax won was gezien het spelbeeld verdiend te noemen, al deden de bezoekers amper onder voor de thuisploeg. Veel had het ook niet gescheeld of de Groningers hadden de punten meegenomen naar de Euroborg. De ploeg van coach Ron Jans leidde immers met 1-2 en had vlak voor de winnende treffer van Emanuelson twee grote kansen via Mark-Jan Fledderus en Koen van de Laak. De eerste faalde alleen voor Maarten Stekelenburg, de tweede zag zijn inzet door Hedwigers Maduro van de lijn worden gehaald.

Maar het werd 3-2 in plaats van 2-3. Emanuelson ontsnapte vliegensvlug over de as, omspeelde Evgeniy Levchenko en haalde verwoestend en hoog uit. Bas Roorda was kansloos.

In de Arena was het gapen voor rust en genieten erna. In de 51ste minuut scoorde Ryan Babel nadat Bruno Silva en doelman Roorda elkaar in de weg liepen bij een voorzet van Wesley Sneijder.

Tien minuten later leidde FC Groningen. Eerst benutte Levchenko een strafschop na een overtreding van Gabri op Fledderus, vervolgens profiteerde de zeer lastige Luis Suárez van weifelend ingrijpen van Stekelenburg. Maar ook Groningen-doelman Roorda blunderde, nadat Sneijder en Klaas-Jan Huntelaar enkele grote kansen hadden gemist. Roorda liet een voorzet van John Heitinga glippen, waardoor Babel de 2-2 binnen kon tikken.

Door de zege behoudt Ajax de koppositie, Groningen verloor zijn ongeslagen status en zag het gat naar Ajax groeien tot vier punten.
VI.nl
pi_42681592
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:35 schreef HeatWave het volgende:

Kopenhagen niet meegeteld, stonden we thuis ook ieder wedstrijd met 1-0 voor hoor
No bitch to me
pi_42681600
Kom op HW, het Groningen van nu is gewoon een goede ploeg die als ze hun dag hebben een echt goede ploeg zijn. Het huidige Ajax is groeiende, en heeft niet de macht van 1995. Niet gek, lijkt me. We winnen, liggen op koers. Je vindt dat het seizoen al verrot is door de uitschakeling van de CL, daarom ben je zo overdreven kritisch..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:53:34 #148
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_42681631
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:47 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen; dat is toch gewoon gevaarlijk spel?
Stekelenburg speelt de bal tegen Suarez aan (tenminste zo zag ik het op de chinees)
Jawel, je keek.
pi_42681661
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom op HW, het Groningen van nu is gewoon een goede ploeg die als ze hun dag hebben een echt goede ploeg zijn. Het huidige Ajax is groeiende, en heeft niet de macht van 1995. Niet gek, lijkt me. We winnen, liggen op koers. Je vindt dat het seizoen al verrot is door de uitschakeling van de CL, daarom ben je zo overdreven kritisch..
Goed gezegd.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:56:18 #150
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_42681715
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:53 schreef jna het volgende:

[..]

Stekelenburg speelt de bal tegen Suarez aan (tenminste zo zag ik het op de chinees)
zo te zien wel maar dat veranderd niets aan de manier waarop hij inkomt
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')