Je schreef Ajax helemaal af voor dit seizoen. Daar kom je nu van terug?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want?
OK, we winnen alsof, maar de manier waarop is beschamend tegen een ploeg dit buiten het eigen stadion nog helemaal niets heeft laten zien.,
Tuurlijk is het resultaat heilig, maar er moet gewoon beter gevoetbald worden, op deze manier ga je het in de UEFA echt heel zwaar krijgen hoor. NOFI tov groningen, maar dat zullen echt heel andere tegenstanders zijn.
Het seizoen is door het missen van CL al verkloot.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:32 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je schreef Ajax helemaal af voor dit seizoen. Daar kom je nu van terug?
Dat is al jaaaaaren niet meer zo.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik begin er gewoon moe van te worden dat Ajax thuis nog steeds iets is waar ploegen als Groningen heen gaan met het idee dat er iets te halen valt. Je kan niet altijd alles winnen, maar thuis moet je al met 1-0 voorstaan eigenlijk.
nee, maar dat HOORT wel als je zo groot bent, zoveel geld hebt en zoveel goeie spelers.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat is al jaaaaaren niet meer zo.
Bemoei je er niet mee, ik maak zelf wel uit wat ikpost en wat ik doe.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
HW ik neem aan dat jij niet te vinden bent op het kampioenschap feest als we dat mogen vieren, want het was toch allemaal niet goed...
Ach ik heb mij er al bij neergelegdquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar dat HOORT wel als je zo groot bent, zoveel geld hebt en zoveel goeie spelers.
Nou, ik dus niet. We zijn Ajax, de mooiste club van Nederland en daar moet gewoon goed gevoetbalt worden. Daar hebben we het geld voor, de mensen en de ambitie hoop ik ook.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach ik heb mij er al bij neergelegd
Heb eerlijk gezegd nog niks gezien, maar 3-2 tegen Groningen is niks mis mee... En als ik zo de reacties van andere users lees dan valt het allemaal nog wel mee, ik vind dat je alles overdrijft....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, ik maak zelf wel uit wat ikpost en wat ik doe.
Vond je het zelf fantastisch dan?
Je hebt het niet gezien, maar wel een mening, Knap hoor, lekker serieus te nemen ben je ook danquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb eerlijk gezegd nog niks gezien, maar 3-2 tegen Groningen is niks mee... En als ik zo de reacties van andere users lees dan valt het allemaal nog wel mee, ik vind dat je alles overdrijft....
Ik heb genoeg andere wedstrijden van Ajax gezien waar het wel redelijk tot gewoon goed was en jij als enige user nog liep te zeiken. Waarom zou het deze keer anders zijn??quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt het niet gezien, maar wel een mening, Knap hoor, lekker serieus te nemen ben je ook dan
het was gewoon slecht, anders kom je net achter, ook al waren er persoonlijke fouten. de eerste helft was dramatisch. De 2de helft was gewoon TE spannend.
Ik wou net zeggen; dat is toch gewoon gevaarlijk spel?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:32 schreef BigFire het volgende:
ik vind dat Suarez abnormaal inkomt met een flying kick.
straks maar op Talpa kijken hoe het overkomt
Toch nog even reagerenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik geef gewoon mijn eigen kritische mening, zal me worst zijn wat anderen er van denken.
VI.nlquote:Superknal Emanuelson beslist dolle topper
14/10/2006 21:28
Ajax en FC Groningen maakten er vooral in de tweede helft een spectaculair duel van. Urby Emanuelson besliste met een enorme uithaal de wedstrijd tussen de nummers één en drie, waarin beide doelmannen de tegenstanders een handje hielpen, in het voordeel van Ajax: 3-2.
Dat Ajax won was gezien het spelbeeld verdiend te noemen, al deden de bezoekers amper onder voor de thuisploeg. Veel had het ook niet gescheeld of de Groningers hadden de punten meegenomen naar de Euroborg. De ploeg van coach Ron Jans leidde immers met 1-2 en had vlak voor de winnende treffer van Emanuelson twee grote kansen via Mark-Jan Fledderus en Koen van de Laak. De eerste faalde alleen voor Maarten Stekelenburg, de tweede zag zijn inzet door Hedwigers Maduro van de lijn worden gehaald.
Maar het werd 3-2 in plaats van 2-3. Emanuelson ontsnapte vliegensvlug over de as, omspeelde Evgeniy Levchenko en haalde verwoestend en hoog uit. Bas Roorda was kansloos.
In de Arena was het gapen voor rust en genieten erna. In de 51ste minuut scoorde Ryan Babel nadat Bruno Silva en doelman Roorda elkaar in de weg liepen bij een voorzet van Wesley Sneijder.
Tien minuten later leidde FC Groningen. Eerst benutte Levchenko een strafschop na een overtreding van Gabri op Fledderus, vervolgens profiteerde de zeer lastige Luis Suárez van weifelend ingrijpen van Stekelenburg. Maar ook Groningen-doelman Roorda blunderde, nadat Sneijder en Klaas-Jan Huntelaar enkele grote kansen hadden gemist. Roorda liet een voorzet van John Heitinga glippen, waardoor Babel de 2-2 binnen kon tikken.
Door de zege behoudt Ajax de koppositie, Groningen verloor zijn ongeslagen status en zag het gat naar Ajax groeien tot vier punten.
Kopenhagen niet meegeteld, stonden we thuis ook ieder wedstrijd met 1-0 voor hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik begin er gewoon moe van te worden dat Ajax thuis nog steeds iets is waar ploegen als Groningen heen gaan met het idee dat er iets te halen valt. Je kan niet altijd alles winnen, maar thuis moet je al met 1-0 voorstaan eigenlijk.
Stekelenburg speelt de bal tegen Suarez aan (tenminste zo zag ik het op de chinees)quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen; dat is toch gewoon gevaarlijk spel?
Goed gezegd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom op HW, het Groningen van nu is gewoon een goede ploeg die als ze hun dag hebben een echt goede ploeg zijn. Het huidige Ajax is groeiende, en heeft niet de macht van 1995. Niet gek, lijkt me. We winnen, liggen op koers. Je vindt dat het seizoen al verrot is door de uitschakeling van de CL, daarom ben je zo overdreven kritisch..
zo te zien wel maar dat veranderd niets aan de manier waarop hij inkomtquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:53 schreef jna het volgende:
[..]
Stekelenburg speelt de bal tegen Suarez aan (tenminste zo zag ik het op de chinees)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |