tja, funny is mn middle namequote:Op maandag 16 oktober 2006 09:16 schreef egg-bird het volgende:
[..]
OMG ik wou net een klant aan nemen, lees ik je reactie. echt ik moest lachen![]()
![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:23 schreef Incolumis het volgende:
ijsfunnymuts?
nee planet/hetnet/kpn helpdesk. doe t allemaalquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:24 schreef Incolumis het volgende:
ik bel essent klantenservice wel effe
(daar werk je toch?)
nog gescoord?quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Ook leuk weekend gehad maar uiteraard niet achter de PC. Vrijdag in discotheek gewerkt, zaterdag eest in 2 cafe's geweest en daarna nog even naar de eerder genoemde discotheek geweest. Zondag voetbal gekeken en nu weer aan het werk.
was heracles live op tv dan? over feyenoord kun je het niet hebben natuurlijk, da's geen voetbalquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zondag voetbal gekeken
wel jammer want t was anders een uiterst gezellig bf2 bof clan team work pwn weekendquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Ook leuk weekend gehad maar uiteraard niet achter de PC. Vrijdag in discotheek gewerkt, zaterdag eest in 2 cafe's geweest en daarna nog even naar de eerder genoemde discotheek geweest. Zondag voetbal gekeken en nu weer aan het werk.
heb zo'n 2 jaar geleden nog gesolliciteerd bij essent, zou te weinig verdienen, dus heb het niet aangenomenquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:26 schreef egg-bird het volgende:
[..]
nee planet/hetnet/kpn helpdesk. doe t allemaal![]()
kan niet, zit een rubberlaag hier, struikelen wel meer teams overquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zak eens in de grond ofzo.
BoF! is ook supergezellig. Maar als ik in het weekend met vrienden kan gaan stappen / zuipen kies ik toch echt daarvoor i.p.v op zaterdagavond achter m'n PC te zitten...quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:27 schreef egg-bird het volgende:
[..]
wel jammer want t was anders een uiterst gezellig bf2 bof clan team work pwn weekend![]()
![]()
Staat genoteerd. Nu is het wachten tot een Modje je rechten tot dit subforum ontneemtquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:00 schreef IJsmuts het volgende:
RELLEN!!!!![]()
ik zeg bij deze mn lidmaatschap van BoF op![]()
Mooi om te horen, dat het teamwork er goed in zit en dat het gezellig was. Wel jammer dat jullie niet op onze eigen server hebben gespeeld.quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:27 schreef egg-bird het volgende:
[..]
wel jammer want t was anders een uiterst gezellig bf2 bof clan team work pwn weekend![]()
![]()
tja IO is het nieuwe toverwoord blijkbaarquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mooi om te horen, dat het teamwork er goed in zit en dat het gezellig was. Wel jammer dat jullie niet op onze eigen server hebben gespeeld.
de punten die ik heb binnen gehaald heb ik denk ik nooit kunnen krijgen als ik in een niet IO server zou spelen... dus doe mij IO maarquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:36 schreef Incolumis het volgende:
[..]
tja IO is het nieuwe toverwoord blijkbaar
vlieg met diamond, puni of mij maar eens mee op sharqi in de MEC chopperquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:41 schreef egg-bird het volgende:
[..]
de punten die ik heb binnen gehaald heb ik denk ik nooit kunnen krijgen als ik in een niet IO server zou spelen... dus doe mij IO maar![]()
zelf deed je net zo hard mee gisterenquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:36 schreef Incolumis het volgende:
[..]
tja IO is het nieuwe toverwoord blijkbaar
ik zeg ook niet dat ik er tegen benquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
zelf deed je net zo hard mee gisteren![]()
dan is het goed, want je granaten deden wel zijn werkquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:43 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ik er tegen ben
mijn nadespam ownde gister jaquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
dan is het goed, want je granaten deden wel zijn werk
waar was jij dan van het weekendquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mooi om te horen, dat het teamwork er goed in zit en dat het gezellig was. Wel jammer dat jullie niet op onze eigen server hebben gespeeld.
haha is goed maar zon goede gunner ben ik niet. al kan een beetje oefenen geen kwaadquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:42 schreef Incolumis het volgende:
[..]
vlieg met diamond, puni of mij maar eens mee op sharqi in de MEC chopper
en mijn pkm. vooral toen ik bij square op dat dak lagquote:
is goed. gaan we doen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:50 schreef Incolumis het volgende:
hoeft ook niet, met de mec chopper hoef je alleen maar in de buurt te schieten
en wij piloten spotten ook al veel vijanden
Waarschijnlijk een rondje tv tower rapen, en rara wie er altijd het eerst over spawnrapen begint????quote:
echt?quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee je bent ontslagen.
de eerste die over spawnrapen begint is stefanquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:57 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een rondje tv tower rapen, en rara wie er altijd het eerst over spawnrapen begint????
14quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:57 schreef egg-bird het volgende:
[..]
in de mec sjopper ja.![]()
en je dead streak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |