Wist je dat dat strafbaar isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:48 schreef -Beer- het volgende:
Hop!
Ik zit nu te internetten op een draaloos netwerk van mn nieuwe buren
No way!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wist je dat dat strafbaar is
Je kan er strafblad voor krijgen, omdat je volgens de wet nu aan het inbreken bent, beveiligt of niet.
Dat daar uberhaubt een wet voor is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Je kan er strafblad voor krijgen, omdat je volgens de wet nu aan het inbreken bent, beveiligt of niet.
TVPquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:00 schreef EvilThijn het volgende:
@guitarist.nl
Heb je er een beetje vertouwen in Brian zondag op te moeten treden?![]()
Precies, net zo strafbaar als andere golven uit de lucht pikken, niet strafbaar dus... Zodra je actief wachtwoorden gaat omzeilen, dan ben je pas strafbaar...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:25 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
TVP
Nee dat is niet strafbaar, het is strafbaar om via dat netwerk in hun computer in te breken, maar het gebruik maken van het internet via andermans verbinding is niet strafbaar. Moet je er maar een wachtwoord opzetten, dat is niet moeilijk.
Oh ja... ik doe het ookTHNX neighbours
Volgens mij gebruiken reggea-gitaartjes altijd een flinke dosis wah, en wat korte akkoordjes. Vooral de topsnaren gebruiken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:36 schreef maxor het volgende:
Vast een ontzettende gitaar-noob vraag maar ik doe het toch. Ik vindt de muziek van Luie Hond echt vet en nou zat ik dus wat te pielen om dat reagge achtige geluid voor elkaar te krijgen maar hoe de n*k begin je daar aan? Tabs etc van die gasten zijn er amper te vinden :/
Ja vind ik ook... kutzooi... money's always the issuequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:10 schreef guitarist.nl het volgende:
Een een mixertje met vuurdraad is te duur
Pak een toneport!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:10 schreef guitarist.nl het volgende:
Nee gewoon in betere kwaliteit opnemen op de computer.
Wat schelen de POD2 en de Guitarport met elkaar? Vrij weinig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:10 schreef guitarist.nl het volgende:
Nee gewoon in betere kwaliteit opnemen op de computer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |