Ff ge-updatequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:16 schreef --H-I-M-- het volgende:
aha! merci!
Met mijquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:17 schreef VaderJacob het volgende:
Ik ga straks naar feedback![]()
Ik ga straks naar feedback![]()
Ja vond het jammer dat lamb of god nog niet meespeeldequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:49 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Nee hoor doe ik ook wel. Losse noten, of 4 [power]chords. Daardoor kan ik nu ook best wel rete snel downstroken.
En Dribbel, lijkt wel de Unholy Alliance Tour man... In Flames, Children Of Bodom...
Thine Eyes Bleed en Slayer dan?
Is het dus ook, beetje laat gezien.![]()
En helaas doet Lamb Of God pas mee vanaf morgen.
En ik slaap vanaf vandaag op de oefenzolder [tot volgende week zondag]. Dat word dus tot diep in de nacht [scales] oefenen![]()
Als ze nog een sunburst Jazzmaster hebben, houd ik me aanbevolen...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:38 schreef Jorikjet het volgende:
vet, een muziek winkel hier in de buurt houd er mee op, en alle gitaren, versterkers etc etc 35% tot 55% korting!! dadelijk ga ik alles even uitchecken en wie weet waar mee ik thuis kom! ze hebben er fenders, prs-en, gretchen etc
Als jee een '59 Les paul flame top of een slash ziet, ff melden he!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:38 schreef Jorikjet het volgende:
vet, een muziek winkel hier in de buurt houd er mee op, en alle gitaren, versterkers etc etc 35% tot 55% korting!! dadelijk ga ik alles even uitchecken en wie weet waar mee ik thuis kom! ze hebben er fenders, prs-en, gretchen etc
zoef, weg reputatiequote:
Wat is het adres gekquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:38 schreef Jorikjet het volgende:
Spam. Doeiquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:22 schreef space-out het volgende:
misschien interessant: walter trout, een van de beste bluesrock gitaristen, geeft een gitaarclinic in 013 Tilburg op 1 november -staat op www.013web.nl
die trout schijnt goed te kunnen vertellen
Nou, dat durft ik dan toch echt te betwijfelenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:57 schreef jehovaguerilla het volgende:
Squier is best wel okay.
Ik heb zelf een ibanez instapmodelletje.
[wijze woorden mode]
Het is beter om goed te kunnen spelen op een goedkope gitaar ,dan om dure gitaren te hebben waar je alleen wat mineur en majeur akkoordjes op kan spelen.[/wijze woorden mode]
Och ieder zijn smaakquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:03 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Nou, dat durft ik dan toch echt te betwijfelen![]()
En squier gitaren zijn niet verkeerd maar ik ben er niet zo'n fan van.
Ik heb zelf een Ibanez van dezelfde prijsklasse die ik stukken beter vind spelen, gewoon sneller gitaartjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:40 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Och ieder zijn smaak.
Maar waarom ben je er niet zo kapot van?
Vertelquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:46 schreef guitarist.nl het volgende:
En vorige week het eerste optreden gehad met m'n nieuwe band..
Dankjewelquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:46 schreef guitarist.nl het volgende:
Bizznitch
Gefeliciteerd met je Squier
Volgende stap, Fender
Ik heb weer lekker geoefen
En vorige week het eerste optreden gehad met m'n nieuwe band..
Ik denk het ook nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:04 schreef mberg86 het volgende:
Vanmiddag gejamd, was weer een productieve middag!
En Squiers zijn heel aardige gitaren hoor, je zal er geen spijt van krijgen Bizznitch!
Geloof me over 2 weken wil je een nieuwequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dankjewel!
Ja de volgende stap is zeker wel Fender, maar dan moet ik ook weer heel wat geld gespaard hebben.
Ik kan met deze toch zeker wel een paar jaartjes voort denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |