Woeiiiquote:
Wat is de officiele release datum van COD3?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:07 schreef devv05 het volgende:
Splinter Cell, Call of Duty 3, FEAR, Gears of War, NHL 07, Rainbow Six: Vegas binnen een maand... Keuzes, keuzes, keuzes..
(PES 6 en FIFA 07 krijg ik natuurlijk al binnenTW2007 niet mijn ding)
Hoe kan ik daar nou ooit tussen kiezen?
Thanksquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:24 schreef Gajes het volgende:
TW 2007 is ook niet mij ding! En die VTech zou ik gewoon halen! Mijn neefje heeft ook zoiets en schijnt goed te zijn voor de motoriek en je ziet dat hij bepaalde dingen gaat koppelen dus edacatief!
En als ze de wat ouder worden gewoon buiten laten spelen voor sociale contacten!
Zekersteweten, heb alleen de Ltd. Edition besteld bij play die is vertraagd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:39 schreef -Dries- het volgende:
Ja, gaan der veel mensen SC4 kopen?
Volgens mij zelfde dag als GoW en Rainbow Six: Vegas of niet? Iig die zelfde week.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:16 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Wat is de officiele release datum van COD3?
Ik meen Rs de 16e en Gow en CoD3 de 17equote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volgens mij zelfde dag als GoW en Rainbow Six: Vegas of niet? Iig die zelfde week.
Eigenlijk niet zo slim van MS... ik heb echt geen geld voor 3 games laat staan 4 als je Splinter Cell ook wilt. Ze hadden het beter kunnen uitspreiden over 3 maanden dan was het wat makkelijker geweest.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:50 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik meen Rs de 16e en Gow en CoD3 de 17e![]()
Zo wacht je een jaar op een toppertje, en zo in 1 week 3.
In tegenstelling tot de Smaakpolitie van BMH vond ik de SP-ervaring van de eerste drie Splinter Cell games erg goed en ga ik deze dus zeker halen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:39 schreef -Dries- het volgende:
Ja, gaan der veel mensen SC4 kopen?
Probeer dat maar eens te regelen tussen 3 uitgeversquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:54 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Eigenlijk niet zo slim van MS... ik heb echt geen geld voor 3 games laat staan 4 als je Splinter Cell ook wilt. Ze hadden het beter kunnen uitspreiden over 3 maanden dan was het wat makkelijker geweest.
Best wel relax toch.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:50 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja een beetje spreiding zou geen kwaad doen. Het wordt gewoon voor een hoop mensen een kwestie van kiezen en dan eventueel later als nog de titels halen die het nu niet in aanmerking komen. Alleen voor Live is het minder. Er is beter één grote titel die iedereen koopt zodat het online goed druk is, inplaats van verspreiding over 3 of 4 games.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:50 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat lijkt met niet zo moeilijk, denk dat de uitgevers hier ook wel aan gedacht hebben... Anders had ik wel een andere baan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens te regelen tussen 3 uitgevers
licht uit, surround aan en condemned spelenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:29 schreef Guerra het volgende:
Woei Condemned binnen. Al een jaar naar uitegekeken naar dit spel.. Voor de rest weinig tot geen spellen meer dit jaar. Weinig interessants behalve Pes 6 en miss. Rainbow Six Vegas, maar dan moet ik ook nog Live halen, dus daar twijfel ik nog over.
Gaat me salaris niet leuk vindenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:50 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Wanneer vindt BMH iets wél goed?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de Smaakpolitie van BMH vond ik de SP-ervaring van de eerste drie Splinter Cell games erg goed en ga ik deze dus zeker halen.
En dan een hartaanval krijgenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
licht uit, surround aan en condemned spelen![]()
Ik heb niet eens gezegd dat de single player van Splinter cell slecht is. Ik zeg enkel dat ik SC4 voornamelijk koop voor de multiplayer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |