Ik ga deze maar eens links laten liggen denk ikquote:
Ook al zou het kontsex zijnquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 08:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon een ontklede dame bedoelt.
!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:24 schreef jorienvdherik het volgende:
SCDA Xbox 360 Multiplayer Demo on Saturday
The Splinter Cell Double Agent multiplayer demo for Xbox 360 will be on the Xbox Live marketplace on Saturday, October. 14. Be one of the first to get your hands on the new multiplayer before the game hits stores! The singleplayer demo will follow next week.
Thanks man!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:16 schreef -Dries- het volgende:
SPLINTER CELL MULTIPLAYER DEMO NU OP MARKETPLACE
Ja dat had je al 2x genoemdquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 08:18 schreef Chocobo het volgende:
Je eigen gezicht in Rainbow Six Vegas
Ik ga Quinny als character nemen
[afbeelding]
Dat is echt vet ja, net in me eentje tegen 2 van die bewakers die rondlopen.. had een score van 68 uiteindelijk (vast niet hoog volgens mij, aangezien je 1000 kan halenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:18 schreef devv05 het volgende:
Co-op is echt tof en spannend! Stiekem een gebouw binnensluipen en informatie van terminals downloaden. Snel wegduiken wanneer er een bewaker met zaklamp op je af komt.
Nu versus proberen
Ga je daarna gelijk weer naar dashboard?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:30 schreef =HellFire= het volgende:
Die reclame na een game is echt heel fout.
Nee gewoon weer naar een soort lobby achtig dingquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:36 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Ga je daarna gelijk weer naar dashboard?
De 'oude' FIFA dus? Weird..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:32 schreef twi het volgende:
Krijg ik vandaag een envelop binnen met een gloednieuwe FIFA World Cup 2006. Nu weet ik dat ze bij EA graag zieltjes winnen voo FIFA t.o.v. PES, maar om me over te halen door een gratis spel te versturen?![]()
Staat ook niks op waar 'ie vandaan komt
Was het de nieuwe maarquote:
wtfquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:32 schreef twi het volgende:
Krijg ik vandaag een envelop binnen met een gloednieuwe FIFA World Cup 2006. Nu weet ik dat ze bij EA graag zieltjes winnen voo FIFA t.o.v. PES, maar om me over te halen door een gratis spel te versturen?![]()
Staat ook niks op waar 'ie vandaan komt
Die heb ik al uitgespeeld op de xboxquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:44 schreef twi het volgende:
[..]
Was het de nieuwe maarHad ik goud geld kunnen vangen van jorienvdherik
Waarom halen degenen die Tiger Woods 07 willen halen trouwens niet deel 06? Kost een klap minder, en zoveel verschil zal er ook weer niet zijn
Ben jij Hellfire NL?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:30 schreef =HellFire= het volgende:
Die reclame na een game is echt heel fout.
Jep, helaas wel..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:33 schreef Cubewoods het volgende:
Lol naar mij mogen ze hem ook wel gratis sturen
Btw, heb je ook een Gold Lvie acount nodig om MP Demo's te spelen? Kan me herinderen dat ik Test Drive demo wel online kon doen zonder een Gold abbo.
Vriend van me gamed hem nu ook..... wordt helemaal gekquote:
Scheelt TW niet zoveel met de oude Xbox versiequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:44 schreef twi het volgende:
[..]
Was het de nieuwe maarHad ik goud geld kunnen vangen van jorienvdherik
Waarom halen degenen die Tiger Woods 07 willen halen trouwens niet deel 06? Kost een klap minder, en zoveel verschil zal er ook weer niet zijn
TW'06 is er ook voor de 360 hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Scheelt TW niet zoveel met de oude Xbox versie![]()
Ohquote:
LOL. Ja. Dat ben ik.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:57 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ben jij Hellfire NL?
Zo ja, ik ben Max
Net ons eerst potje gewonnen![]()
Je hebt maar 10 mogelijkhedenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:57 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Jep, helaas wel..
Bah.. Laatst zo'n gold gamecard gekocht.. ding weggekrast.. is er een cijfer kapot gekrast.. 3 weken wachten op een nieuwe..
Alle 36 dus. Inderdaad, keyboard eraan hangen en proberen met die hap. Misschien heb je geluk en kom je 2 geldige codes tegenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je hebt maar 10 mogelijkhedenGewoon een kwestie van alle tien proberen lijkt me.
Volgens mij zijn ze ergens mee bezig. Was uur geleden nog nie zo.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:13 schreef BMH het volgende:
SC4 crasht/freezed zo ongelofelijk vaak. Godver het lijkt wel battlefield
Er ontbreekt toch maar 1 getalquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:14 schreef twi het volgende:
[..]
Alle 36 dus. Inderdaad, keyboard eraan hangen en proberen met die hap. Misschien heb je geluk en kom je 2 geldige codes tegen
Maakt voor jou niet uit aangezien je nog geen enkel deel er van hebt gespeeldquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:11 schreef Chocobo het volgende:
Laat maar.... ik zie het al
[afbeelding]
Maar op alle plaatsen is zowel een cijfer als een letter mogelijk, naar mijn wetenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:48 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Er ontbreekt toch maar 1 getal![]()
Owh, owkeeyquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:54 schreef twi het volgende:
[..]
Maar op alle plaatsen is zowel een cijfer als een letter mogelijk, naar mijn weten
die plaatjes zuigenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:11 schreef Chocobo het volgende:
Laat maar.... ik zie het al
[afbeelding]
Klinkt goed, ik heb hem niet eens binnenquote:
Dat bellen is kloten naar de limbosquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:46 schreef twi het volgende:
jorienvdherik heeft een keer gelijkMijn Xbox 360 is kapot
Backwards compatible games speelt 'ie zonder problemen af, maar PGR3 en m'n uit wanhoop maar geopende FIFA 06 WC lopen om de haverklap vast. Net als de demo's. Alleen denk ik dat ik die Xbox Live support maar om middernacht bel, want na 25 minuten wachten heb ik het voor gezien gehouden.
ben benieuwd welk level het zal zijnquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:03 schreef Mystikvm het volgende:
SC MP demo is niet veel aan. Dat is geen objectieve constatering, maar gewoon het gevoel na er een half uurtje mee rond geknoeid te hebben.
Het is meer het principe van de MP demo dat me tegenstaat. Je wordt in het diepe geflikkerd en zoek maar lekker uit hoe het allemaal precies werkt, tot grote ergernis van je medespelers die dat reeds uit hebben gevonden.
Ik wacht lekker op de SP demo, daar is het me allemaal om te doen.
W00t gek, ik wil ook een cadeau!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:22 schreef Cubewoods het volgende:
Uhm Nu zijn er ook al mensen die een xbox handballetje hebben gehad: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=89383
Bij mij ookquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:25 schreef BMH het volgende:
Splinter cell demo... Ik kom gewoon geen game in.. Spel blijft maar freezes als hij een game wil joinen.
Vandaar dus dat ik die game heb gekregenquote:op de site van xboxxup.com staat dat(misschien komt het hiervandaan?)
(360) De overige spelers die eindigen in de top 360 en die hun e-mailadres bij registratie hebben verstrekt, ontvangen één van de volgende willekeurig geselecteerde prijzen:
* (60) Een speciale Xbox World Cup replica voetbal (maat 5) van adidas (adviesprijs ¤ 30) en een Xbox Live 3 maanden gold lidmaatschapskaart (adviesprijs ¤ 17)
* (60) Een speciale Xbox World Cup replica voetbal (maat minibal) van adidas (adviesprijs ¤ 12,50) en een Xbox Live 3 maanden gold lidmaatschapskaart (adviesprijs ¤ 17)
* (120) Een Xbox 360 2006 FIFA World Cup ™game van EA SPORTS (adviesprijs ¤ 42)
* (120) Een adidas limited edition Xbox faceplate (adviesprijs ¤ 17)
ik heb namelijk een adidas faceplate en 3 mnd xbox live ontvangen.
Spy is idd vaak leukerder, en ik vind persoonlijk singleplayer veel tofferquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:58 schreef Myers het volgende:
Splinter Cell demo draait wel goed hier, maar echt leuk vind ik het niet. Als spy spelen zal het wel een stuk spannender zijn maar dat heb ik nog niet kunnen doen omdat dat team telkens al vol zit. Dat level (Motorway 90 ofzo) gaat ook na 10 mins vervelen, echt een hele saaie map is dat.
Die dronesquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:04 schreef truStie het volgende:
Die upsilon gasten zijn ook zwaar in het nadeel.. alleen een lampje om fatsoenlijk te zien, niks trucjes ofzo uithalen.. dat wapen zie ik niet echt als een voordeel aangezien ik óf de splinter cells toch niet zie of ze zijn in 3 seconden weg.. Alleen als ze op je af komen heb je er wat aan
Left bumber als merc. Je bestuurd dan een vliegende dronequote:
Niet iedereen is zo slim als wij..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:25 schreef BMH het volgende:
[..]
De tutorial filmpjes zijn ook ZOOOOO moeilijk om te begrijpen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |