Later pas.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:13 schreef TrickyDick het volgende:
[..]
Ik wist de voornamen sowieso niet, maar deed hij dat niet samen met Daimler ??![]()
mmmh Thanks !!!quote:
maar hoe bepaal je de afstand van een signaal?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat zeg ik: Aangezien de satellieten op een vaste plek hangen, kan je apparaatje de afstand van de uitgezonden signalen bepalen. Hoe meer signalen, hoe duidelijker.
Vaste afstand delen door tijd?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:18 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
maar hoe bepaal je de afstand van een signaal?
Roofingburner +1quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:20 schreef RoofingBurner het volgende:
Het signaal wordt weggestuurd met een tijdcode zodat de ontvanger kan zien hoe lang het signaal erover heeft gedaan om het te bereiken?
Jah, dat was natuurljik niet zo moeilijk, maar het is écht heel moeilijk om een goede vraag te stellen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:30 schreef Etcetera het volgende:
John F Kennedy
Die synct die weer aan de hand van de redundancy van de satellieten. Als je bijvoorbeeld 6 satellieten hebt, kan je aan de hand van die data weer de juiste tijd afleiden....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:29 schreef RoofingBurner het volgende:
Ineens bedacht ik me dat ik bij mijn navigatiesysteem ook nooit de tijd hoef in te stellen. Dat weet ie al. Evengoed knap die dingen toch.
Volgende vraag:
Welke politicus werd wereldberoemd in Berlijn door zich ongewild te vergelijken met een roombroodje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |