quote:
Geslachtziektes zijn een verzinsel van de grote pharmeutische bedrijven.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:23 schreef Mirage het volgende:
ondoordacht rondneuken geeft problemen.
[afbeelding]
[afbeelding]
rooie kruisjesquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:23 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Geslachtziektes zijn een verzinsel van de grote pharmeutische bedrijven.
Besides, gewoon een maagdelijke baby neuken en je bent overal vanaf, zelfs van verzonnen ziektes![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:36 schreef Oversight het volgende:
ontopic,... telefoonnummer van mijn buurmeisje.... 0800 8844
Ik verkondig hier de waarheid hoor. Vraag maar aan negers met grote oorlellen, één keer een baby neuken (als eerst, maar dat spreekt voor zich. Niemand wil zo'n uitgehoolde koter) en alle AIDS-virussen en verkoudheidjes verdwijnen als sneeuw voor de openhaardquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
U, grote Skippybal,
U bent een ware conspiracytheorist !!
Ik verwijs u door naar Truth !
maar !!
pas op voor de grote Yv Banmeldtopic, wie gaat er door voor de koelkast?
welke holocaust?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:39 schreef EricG het volgende:
Hoe zat dat ook al weer met die holocaust?
Ik wil je best neuken hoor, als t moet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
je zou haar nummer vergeten !
gaan wij nog neuken ?
of ben je geen goede zeeman ?
quote:
quote:gaan wij nog neuken ?
of ben je geen goede zeeman ?
nerd !!quote:
Hey dat is me oma!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
nerd !!
maar goed...
voor jou wat pr0n hoor..
[afbeelding]
Uit die grafiekjes moet je opmaken dat je alleen seks moet hebben met personen jonger dan 14?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:23 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:56 schreef erikkll het volgende:
[..]
Uit die grafiekjes moet je opmaken dat je alleen seks moet hebben met personen jonger dan 14?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |