quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
oke.. ik zal de rar-file niet verspreiden dan
ok die sig weg, en je ava is niet jij!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:44 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
Ach, in het kader van BB heb ik me in navolging van de zusjes (![]()
![]()
) volledig laten verbouwen... oud nieuws Teamlead!!
en luciano staat in de TTquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:45 schreef Gert het volgende:
Hier verder?
Die andere is namelijk geopend door Manu82.
Hoe weet jij dat??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok die sig weg, en je ava is niet jij!
en er is geen snor die er wat aan kan doenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:46 schreef Pinball het volgende:
Deze was duidelijk eerder.
Dat niet. Maar om met een ex-BB' er te spreken: lekker belangrijk.quote:
laatste keer dat ik je hier zag had je een ava met jezelf...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat??![]()
en sinds wanneer moet je ava een levensechte representatie zijn van je echte ik??
Heb je die lamstraal ook weerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:45 schreef Gert het volgende:
Hier verder?
Die andere is namelijk geopend door Manu82.
zeker niet. tenminste, of ik ben de afgelopen tien seconden echt super scheel gewordenquote:
Nieuwe policy, die discussie gaan we niet weer overdoen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:46 schreef muizemeis het volgende:
en sinds wanneer moet je ava een levensechte representatie zijn van je echte ik??
Kijk maar naar topic nummer, geen probleem hoor, maar die van mij was 79 en deze 80, maar we gaan hier gewoon verderquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:48 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zeker niet. tenminste, of ik ben de afgelopen tien seconden echt super scheel geworden![]()
Ik postte in ouwe topic, mocht niet meer, snel kopieeren en naar nieuwe topic op zoek, dat was deze, hup plakken en posten, toen terug naar het overzicht en toen waren er opeesn twee sc topics!!
ikke helemaal confuus en heb nu nog geen sterke tekst weten te verzinnen
ja oke is waar... maar dit is mn schatje!! maar oke, om kribbet in ere te houden zal ik wel ff kijken of ik niet ergens nog iets leuks heb om te psp-en.... nu ik dan toch actief ga lopen doen vandaag moet ik het maar goed doenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
laatste keer dat ik je hier zag had je een ava met jezelf...was leuker....
ow, jij had je vergist in het nummer!! nu snap ik hetquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kijk maar naar topic nummer, geen probleem hoor, maar die van mij was 79 en deze 80, maar we gaan hier gewoon verder
Ken je die truck met die breinaalden? Je moeder jammer genoeg ook niet.quote:
en dan vind jij dat versabommie grof is??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ken je die truck met die breinaalden? Je moeder jammer genoeg ook niet.![]()
Véél te grof.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:53 schreef muizemeis het volgende:
en dan vind jij dat versabommie grof is??
![]()
Ik bedoelde gewoon dat je zelf een een trui kan maken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ken je die truck met die breinaalden? Je moeder jammer genoeg ook niet.![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |