abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42639434
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 12:57 schreef sledge5hammer het volgende:
Staat sinterklaas nu op die eerste foto???
pi_42639495
Heli vertrekt bijna nooit met iemand erin, gaat alleen er naartoe om zsm trauma hulp te geven
pi_42640158
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 13:13 schreef nexcro het volgende:

[..]

Hier kan wel een persoon liggend in vervoerd worden echter je kan moeilijk bij het onderlichaam en je hebt weinig ruimte om te werken als arts zijnde.

[afbeelding]
je kunt ook andersom gaan liggen...
(en de patient maar klagen over geluidsoverlast.. hij ligt onder de motor..)
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_42640292
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 13:15 schreef TC_Artemis het volgende:
Heli vertrekt bijna nooit met iemand erin, gaat alleen er naartoe om zsm trauma hulp te geven
Oh
pi_42640423
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 13:36 schreef FUFR het volgende:

[..]

je kunt ook andersom gaan liggen...
(en de patient maar klagen over geluidsoverlast.. hij ligt onder de motor..)
andersom werkt helemaal niet je fitale lichaamsdelen zitten in je bovenlichaam.
pi_42641242
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 13:13 schreef nexcro het volgende:

[..]

Hier kan wel een persoon liggend in vervoerd worden echter je kan moeilijk bij het onderlichaam en je hebt weinig ruimte om te werken als arts zijnde.

[afbeelding]
Ja ok, het kan inderdaad wel, echter wat ik bedoelde was dat het zelden gebeurt
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_42643056
ik hoorde hem al vliegen
het meest trieste vind ik dat er mischien ook wel een kind bij betrokken is of een van zijn ouders kwijt is(als er een dode is gevallen) of andersom
niet meer
pi_42643216
ADAC, das Duits, worden deze heli's alleen in de grensstreken ingezet? (Met wat fantasie is Groningen een grensstreek)
pi_42643494
staat ook UMCG op hoor
en op een oudere foto AZG
niet meer
pi_42644074
quote:
Sinds 28 februari 1998 is de Duitse helikopter van de ADAC uit Aken (Christoph Europa 1) ook inzetbaar op Nederlands grondgebied, nl. in Zuid-Limburg en is de ADAC helikopter vanuit Rheine (Christoph Europa 2) inzetbaar in Twente. Sinds 1994 is de helikopter van het IMDH in Brugge inzetbaar in Zeeuws-Vlaanderen en Walcheren.
Bron
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_42651335
Die hier in Italië zijn mooier

pi_42651498
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 15:20 schreef El_Liberaliste het volgende:
ADAC, das Duits, worden deze heli's alleen in de grensstreken ingezet? (Met wat fantasie is Groningen een grensstreek)
De trauma heli's in nederland zijn te leen uit duitsland, is een nog steeds gaande proef of ze in nederland al dan niet nodig zijn.
En zo te zien en te horen kunnen we er wel een paar gebruiken.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_42651739
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 19:44 schreef AlmightyArjen het volgende:
Die hier in Italië zijn mooier

[afbeelding]
Sow, inderdaad!
pi_42653910
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 12:55 schreef Rewimo het volgende:
Hier stond vanmorgen ook al zo'n ding (Oudeweg in Haarlem). Naar het schijnt was er op de bouw in de Harmenjanswijk iets uit een hijskraan gevallen waardoor er een muur is ingestort Er is 1 ambulance met gillende sirenes weggereden (er waren er 2 gekomen plus de heli) en de heli is zonder vrachtje weer vertrokken. Verder niet meer gehoord wat er nu precies gebeurd is.
Ik werk daar dus gewoon naast en heb daar echt niets van mee gekregen... Beetje jammer, weer wat sensatie gemist!!
  PR/Manusje van alles vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:15:33 #40
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_42654334
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 12:38 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Waar was het?

Misschien valt het uit te lezen via P2000.
Lifeliner 4 is helaas niet te volgen op de P2000 sites
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_42657077
gezellig
off the wall
pi_42658456
Ha, diezelfde helicopter stond van de zomer ook bij mij in de straat:

No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_42659142
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 19:49 schreef BasOne het volgende:

[..]

De trauma heli's in nederland zijn te leen uit duitsland, is een nog steeds gaande proef of ze in nederland al dan niet nodig zijn.
En zo te zien en te horen kunnen we er wel een paar gebruiken.
Volgens mij is alleen de LL4 (groningen) eigendom van ADAC de overige 3 zijn eigendom van de ANWB.
quote:
MAA werkt op intensieve en coöperatieve wijze samen met de ADAC Luftrettung. Een logische samenwerking, de doelstellingen van de ANWB en de ADAC zijn immers identiek. Beide organisaties zijn er voor hun leden en werken niet vanuit een winstoogmerk. Deze samenwerking leidt tot veel expertise op het gebied van de helikopterdienstverlening.
pi_42660743
Hier in Amsterdam (Lifeliner1) hebben we geen ADAC heli maar idd een ANWB heli. Mooier kleurtje ook
pi_42660838
'Onze' traumaheli ( ) in Arnhem lijkt op een ambulance in de lucht (geel met groene strepen). En niet zo'n lelijk Duits logo erop. Je zal er maar inliggen als slachtoffer
  PR/Manusje van alles zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:39:02 #46
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_42660901
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 00:36 schreef Arjan het volgende:
'Onze' traumaheli ( ) in Arnhem lijkt op een ambulance in de lucht (geel met groene strepen). En niet zo'n lelijk Duits logo erop. Je zal er maar inliggen als slachtoffer
Als je met de heli mee gaat dan verwachten ze meestal dat je niet lang meer leeft Dus over mijn lijk zal dan misschien nog wel eens van toepassing kunnen zijn als je er in ligt
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:56:50 #47
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_42661455
Lijkt mee te vallen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:59:47 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_42661555
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 00:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijkt mee te vallen

[quote]Roden - Een 33 - jarige vrouw uit Roden is vrijdag gewond geraakt nadat ze op haar fiets in botsing kwam met een truck en oplegger. De 61 - jarige uit Enschede afkomstige chauffeur van deze combinatie zag de vrouw tijdens het wegrijden uit een uitrit vanaf de Kanaalstraat over het hoofd.
Met beenletsel is de vrouw per ambulance overgebracht naar het UMCG voor naderonderzoek.

De politie stelt een onderzoek in naar de toedracht van het ongeval.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 09:48:00 #49
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_42665430
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 00:59 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

dus er was geen kind bij betrokken? gelukkig.... En met de vrouw valt het letsel gelukkig ook mee (aangezien ze een kidnerzitje op de fiets had zal ze wel moeder zijn, dus gelukkig hebben de kids mama nog )
pi_42665447
Waarom staat er ADAC op?
Da's toch die duitse organisatie die boekjes maakt over campings enzo?!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')