Nee, ze liggen nu in stukjes een kopje thee te drinkjen, bijkomen van de schrik.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:32 schreef Netsplitter het volgende:
Zonder slachtoffers weg gevlogen??
Misschien dood?
Waar was het?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:37 schreef gebakken-koekje het volgende:
ik weet het niet of ze overleden zijn, was vlakbij ons, we hoorden even een ambulance sirene toen ze aankwamen maar we hebben later ook niks meer gehoord dus OF veel minder ernstig dan ze dachten of inderdaad niet meer te redden
nou laat ik dat maar hopen dan! is echt raar als je dat ziet en helemaal als je langs zo'n onderzoek loopt en zo'n fiets helemaal kapot ziet staan met een kinderzitje er half los achterop, ben blij dat ik het ongeluk niet zelf heb zien gebeuren! stonden ook 2 of 3 politiewagens bij want die vrachtwagen stond half op de wegquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:41 schreef Boschkabouter het volgende:
Traumahelicopters zijn voor ernstige ongelukken. In tegenstelling tot de ambulances die enkel een verpleegkundige aan boord hebben, hebben de traumahelicopters ook een arts aan boord.
Het kan ook zijn dat de arts de slachtoffers voldoende heeft gestabiliseerd, zodat de slachtoffers met de ambulance mee kunnen.
de heli stond in de wilhelminastraat op de plek naast scheer&foppen waar ze de huizen gesloopt hebben, het ongeluk zelf was gebeurd bij de uitrit van meubel discount, daar vlakbij, als je de weg naar het busstation in gaat (ben echt vreselijk slecht in straatnamen dus dan maar zo, aan je naam te zien ben je bekend in roden dus hop dat je me snaptquote:
Oke dan weet ik idd wel waar het is, die kruising gebeuren wel vaker rare dingen goorde ik.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:58 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
de heli stond in de wilhelminastraat op de plek naast scheer&foppen waar ze de huizen gesloopt hebben, het ongeluk zelf was gebeurd bij de uitrit van meubel discount, daar vlakbij, als je de weg naar het busstation in gaat (ben echt vreselijk slecht in straatnamen dus dan maar zo, aan je naam te zien ben je bekend in roden dus hop dat je me snapt![]()
* gebakken-koekje woont er nu 5 maandenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:01 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Oke dan weet ik idd wel waar het is, die kruising gebeuren wel vaker rare dingen goorde ik.
Ben idd wel beetje bekend in roden, woon er nu bijna 7 jaar.![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:55 schreef Rewimo het volgende:
Hier stond vanmorgen ook al zo'n ding (Oudeweg in Haarlem). Naar het schijnt was er op de bouw in de Harmenjanswijk iets uit een hijskraan gevallen waardoor er een muur is ingestortEr is 1 ambulance met gillende sirenes weggereden (er waren er 2 gekomen plus de heli) en de heli is zonder vrachtje weer vertrokken. Verder niet meer gehoord wat er nu precies gebeurd is.
quote:Ernstig ongeval bouwlokatie Oude weg
Haarlem - Op een bouwlokatie op de Oudeweg ter hoogte van Nedtrain heeft vrijdag rond half elf een ernstig ongeval plaatsgevonden. Een bouwvakker is bedolven geraakt onder een ingestorte muur. De traumahelicopter moest uitrukken. De toestand van de man is nog onbekend. Waarschijnlijk is een communicatiestoornis tussen twee werknemers de oorzaak geweest
Hier kan wel een persoon liggend in vervoerd worden echter je kan moeilijk bij het onderlichaam en je hebt weinig ruimte om te werken als arts zijnde.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:01 schreef The_stranger het volgende:
Volgens mij kan een patient helemaal niet in dat type helikopter, alleen als zittende passagier. ALs dat laatste mogelijk is, dan is het ook niet zo urgent.
De helikopter is er in principe om zo snel mogelijk eerste hulp te bieden en de patient te stabiliseren, niet voor vervoer, dat doet de ambulance.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |