Dutchie, het staat her en der verspreid
In het kort dan
![]()
;
Maandag wordt hij weer opgenomen voor de operatie.
Verder loopt hij bij een erchotherapeut, of eigenlijk 2 omdat een het niet aan kon met zo'n grote sterke man
![]()
Zij maken een spreidspalk voor hem die hij 5 dagen na de operatie aankrijgt om te voorkomen dat het weer aangroeit, daarvoor meet de chirurg een spreidspalk van gips aan.
Donderdag moeten we er weer heen om de spalk af te maken.
Verder zijn we bezig met een medisch pedagoog, kinderpedagoog, kinderpsycholoog en de kinderarts over hoe we Jordy kunnen begeleiden vóór en ná de operatie, hij heeft er toch meer last van als we allemaal verwacht hadden.
Daar mag hij vrijdag iig weer heen en daarnaast natuurlijk de chirurg bezoekjes, die straks wekelijks zullen zijn en dat was het wel
Lief dat je het vraagt! gelukkig voelt het nu allemaal nog goed. Het geeft me wel vertrouwen dat de erchotherapeuten zich er nu meer mee bemoeien, vorige week werd er weer het een en ander omgegooid qua aanpak en dat heeft ze allemaal netjes geregeld met de chirurg, als zij het initiatief bij de chirurg laat liggen kunnen we heel lang wachten
![]()
en omdat dat bekend is maak je je al druk he
![]()
niet nodig dus!
natuurlijk ben ik wel bang dat er iets gebeurd, maar daar probeer ik maar net aan te denken...ik moet zeggen dat ik na Thijs er toch wel wat moeite mee heb, ziekenhuis enzo
Maar goed, genoeg erover
![]()
gaat anders weer een héééééél verhaal worden. Gaat gewoon goedkomen!