abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42832303
Heb het hier de laatste paar dagen met Kevin over gehad dat ik vond dat ie zo weinig met Mika doet. Krijg ik als antwoord: Als jij meer in huis doet dan doe ik meer met Mika. Nou toen was ik dus klaar met praten Toen ik er later weer over begon zei hij dat dat een grapje was. Nou leuke grapjes. Hij denkt omdat ik de hele dag thuis ben het huis helemaal spik en span moet hebben en dan ook Mika bezig kan houden. Nee sorry dat gaat er bij mij niet in. Als Mika slaapt dan ga ik of stofzuigen of iets anders doen. Als Mika niet slaapt kan ik af en toe wel iets doen maar ja gewoon niet altijd. Heb hem dat dus ook maar even duidelijk gemaakt. Nu dus maar eens kijken of het beter gaat worde.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:10:34 #202
56471 pinquit
oh my lama!
pi_42832952
woeii inderdaad een heel heel fout grapje
jammer dat het niet vanzelf gaat bij kevin dan menicole.. zal wel groeien ofzo
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  † In Memoriam † vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:17:26 #203
81992 Githa
pi_42833164
Je kunt ook niet alle dag meer poetsen zoals je dat voorheen deed, ik moest daar ook vreselijk aan wennen, want ik moest nog dit en ik moest nog dat. Nu kan ik me er 'soms' best bij neerleggen dat het die dag gewoon niet gelukt is, Jordy voorop hoor
En dat houdt dus ook in dat John wat meer mee moet helpen in de weekenden, maakt hij gelukkig geen probleem van, al is het uit eigen initiatief iets doen nog niet echt ingeburgerd

Ik moet zeggen dat het hier nu gewoon best lekker gaat, heb mijn ritme in werk, Jordy en het huishouden weer een beetje gevonden en kan de zorgen ook redelijk naast me neerleggen als het nodig is, dit ga ik proberen vast te houden
pi_42834280
Anna is nog niet zo zwaar, dus ze kan in de draagzak als ik bezig ben, maar het huishouden krijgt wel minder aandacht dan vorig jaar om deze tijd. Nou ja, pech gehad dan.

Gisteren en vandaag hebben we boekjes gelezen en liedjes gezongen voor het leuke. Zo anders dan om te troosten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:24:44 #205
24188 Belana
kloon van belana
pi_42845710
moeie moeder hier na eerste week werken
ging wel goed allemaal, maar ben nu echt opperdepop. (het helpt ook niet dat mijn peuter vaak 's nachts wakker is heb je een baby die doorslaapt notabene)
het was ok. de nieuwe oppas doet het goed. alles is goed. maar of ik ooit nog uitrust?
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:26:14 #206
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_42845777
Nee, want dan heb je je oudste eindelijk onder controle, begint de jongste . Die nog niks snapt van stickervelletjes .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:28:12 #207
24188 Belana
kloon van belana
pi_42845840
nee, ben ook bang dat het kwa uitrusten er niet in zit idd ach jaaaaa....
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:31:09 #208
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_42845932
Uitrusten is voor mietjes
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:31:32 #209
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42845943
Ooit hč, ooit gaan ze het huis uit.
Nee, over een jaar of 10 zijn ze niet uit bed te branden. Krijg je dat weer.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_42847988
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:31 schreef dutchie het volgende:
Ooit hč, ooit gaan ze het huis uit.
Nee, over een jaar of 10 zijn ze niet uit bed te branden. Krijg je dat weer.
Of dan gaan ze stappen, lig je weer half wakker te wezen om te luisteren of ze al thuis zijn of niet
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:06:19 #211
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_42848930
Ja, maar ergens daar tussen in sleur ik ze mooi uit hun nest, om 6 uur. Ze zullen het weten .
Mijn bioritme is inmiddels zo aan gort dat ik volgens mij de rest van mijn leven om 6 uur wakker ben .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_42850062
Hi Meiden, er zit weer wat schot in hier

We hebben het af en toe ergens over kunnen hebben.
Het blijkt o.a. dat m'n vriend het soms beter vond de kleine even aan mij te geven bij een nacht voeding, want hij was zelf eigenlijk een beetje boos omdat hij weer niet had kunnen slapen.
Begrijp me niet verkeer, hij is zeker geen slechte vader, maar door omstandigheden wil het allemaal niet zo lukken momenteel.

In het begin deed hij juist heel veel en kon alles veel beter dan ik, ik wist helemaal niets van baby's. Hij ging in het ziekenhuis b.v. uit zichzelf naar de kinderafdeling en deed de verzorging van Ryan (terwijl dat dus niet hoeft als ze daar liggen) En ook thuis deed hij veel.
Maar de laatste weken slaat de vermoeidheid toe, want hij is een slechte slaper, en hij heeft last van een soort chronische "verkoudheid" met regelmatig antibiotica kuren (incl. bijwerkingen) en is nu ook nog eens snip verkouden. Al met al een dooddoener om een veelzijdige en geduldige papa te zijn, en ik denk dat hij het er ook wel een beetje moeilijk mee heeft (maar er niet voor uit komt).

Dat was ook het punt waarom ik me nu al een beetje zorgen maak voor als ik ga werken, want ik weet dat ie zeer regelmatig zich niet lekker voelt en veel hoofdpijn en dan het liefst in bed blijft. En Ryan die is nou eenmaal erg huilerig en eist veel aandacht en dat is dan niet zo'n lekkere combi...
Maarja de praktijk moet het tzt uitwijzen, ik durf hem iig best alleen te laten met Papa. Dat deed ik de laatste tijd ook bewust even elke dag, dan ging in namelijk ff lekker met m'n iPod op wandelen met de hond(en) in het park, ff geen ontroostbaar kind om je heen. Maarja een hele dag van 7 tot 7 is heel wat anders.

Maar zoals ik al zei gaat het alweer wat beter, sinds mijn uitbarsting is er voor mijn gevoel meer begrip hiervoor van hem, en wordt de verzorging van de kleine al meer gedeelt. Hij heeft zelfs eens de 1e en 2e nachtvoeding gedaan, dus toen heb ik redelijk goed kunnen slapen
Verder weer veel hugs & kisses om het weer een beetje goed te maken .

En ik heb gister en vandaag verder helemaal niets gedaan in het huis Daar gaan we na het weekend wel ff naar kijken, 1 ding tegelijk leek me zo. Eerst een weekend bij m'n schoonouders waar Ryan een nachtje door oma wordt waargenomen en papa en mama hopelijk samen weer eens lekker kunnen slapen. En ik denk dat ik m'n moeder, die hier dichtbij woont, maar eens ga vragen of ze iig 1x per week Ryan een middagje wil nemen. Zodat we wat vaker tijd samen hebben totdat ik ga werken.

Ik was gister trouwens op de nacontrole bij de Gyn, en kreeg ik te horen dat ze me al lekker slank vond op foto's vind ik het nogwel tegen vallen, maar in de spiegel vond ik het ook wel OK

Ook kwam ik daar m'n kamergenote (ook KS op die dag) tegen, en wat blijkt zij heeft precies hetzelfde wat wij met Ryan hebben, veel willen eten, weinig slapen en veel huilen. En dood en dood moe, wat zij moet echt alles alleen doen terwijl d'r man ook thuis is (is volgensm ij echt een pa die niets heeft met z'n kind, maar dat dacht ik in het ziekenhuis al want je zag hem bijna nooit). Ze is zelfs eens zo moe geweest toen ze bij de kleine zijn bed stond, dat ze maar terplekke op het kleedje is gaan liggen want ze kon geen stap meer zetten. Klonk allemaal iig erg herkenbaar (helaas voor ons)
Mama van Ryan (04-09-06)
pi_42850970
Even een vraagje aan jullie?
Is het normaal om na het badderen en douchen zo nu en dan een redelijke hoeveelheid vocht terug uit je vagina komt lopen nadat je al even afgedroogd en aangekleed bent, en rustig achter de laptop zit?
(voor de bevalling had ik daar nooit last van)
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_42851818
oh dat heb ik ook wel eens bar, geen idee of dat met bevalling te maken heeft, volgens mij had ik dat daarvoor ook wel eens. ik heb niet zo'n geweldig afsluitsysteem daarbeneden geloof ik.
pi_42852019
ik heb het ook voornamelijk als ik gebadderd heb of wat lang gedoucht heb en het is best wel genant
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_42852052
even iets inleggerigs gebruiken dan maar? em verder misschien toch ook nog wat bekkenbodem-oefeningen doen.
pi_42859508
Ik heb ook misschien een beetje een rare vraag. Ik heb sinds de bevalling dat er lucht uit mijn vagina komt. Klinkt misschien raar en tis echt geen scheet hoor Maar Kevin vond van de week ook al dat mij buik zo dik was geworden en toen ik later onder de douche stond had ik zelf ook het idee dat ie bol was. Ben niet aangekomen en tis ook niet een "dikke" buik zeg maar. Zie eruit of ik weer 7 maand zwanger ben Heeft iemand anders dat ook wel eens gehad na de bevalling
Liefde
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:37:09 #218
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_42861285
Mama is nu echt weer een beetje een gewone vrouw... menstruatie is doorgezet...
edit: lang geleden zeg.... 'k denk ongeveer een jaar!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:41:41 #219
56471 pinquit
oh my lama!
pi_42861403
Bar, dat is volgens mij wel normaal.. alleen als het bij mij zo is, dan is het wat sneller zegmaar. niet als ik al aangekleed ben.

en Menicole, haha dat ken ik ook wel ja maar dat had ik ook al eerder voor de bevalling dus.
dat met je buik weet ik eigenlijk ook niet. misschien lucht dan?
pi_42861438
MeNicole, ik heb dat ook wel, althans van die lucht, maar dat komt omdat het geheel door het littekenweefsel wat minder goed sluit lijkt het wel en omdat het nog wat slapjes is.
Maar een met lucht gevulde buik via je vagina lijkt me heel sterk. Dan zou je baarmoeder gevuld moeten zijn met lucht en dat zou niet best zijn...
Zijn het niet je darmen die opgezet zijn?
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:10:51 #221
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_42862038
Die ontsnappende lucht heb ik soms ook (bij mij meestal nog gevolgd door wat bloed). Weet niet waarom dat is.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_42862999
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 16:47 schreef reese.com het volgende:

[..]

Het is voor iedere ouder stoer, ongeacht man of vrouw. Feit blijft wel dat in onze maatschappij er helaas weinig mannen zijn die zoveel dagen minder gaan werken. Juist omdat het niet stoer zou zijn.
Beetje late reactie maar ik wil het toch even uitleggen.

Ik vind dat mannen vaak niet serieus worden genomen als vaders en daar kan ik me weleens kwaad over maken. Ik zou willen dat zij een meer vanzelfsprekende opvoedersrol kregen in onze maatschappij. Als mensen er dan zo iets bijzonders van maken, wordt dat moeilijk.
Ik vind het moeilijk om goed onder woorden te brengen wat ik bedoel. Ik snap dat jij deze opmerking helemaal niet vervelend bedoelt, hoor, maar... nou, misschien helpt een. voorbeeldje. Bij dit soort uitspraken krijg ik het gevoel alsof een volwassende de hemel in wordt geprezen omdat hij zijn veters kan strikken ofzo. (Ik overdrijf nu natuurlijk om mijn gevoel erbij over te kunnen brengen.)
pi_42863544
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:43 schreef owlet het volgende:
MeNicole, ik heb dat ook wel, althans van die lucht, maar dat komt omdat het geheel door het littekenweefsel wat minder goed sluit lijkt het wel en omdat het nog wat slapjes is.
Maar een met lucht gevulde buik via je vagina lijkt me heel sterk. Dan zou je baarmoeder gevuld moeten zijn met lucht en dat zou niet best zijn...
Zijn het niet je darmen die opgezet zijn?
Nee het zijn echt niet mijn darmen. Maar wil voor de zekerheid ook morgen ff de dokter bellen. Mijn buik is net een ballon zeg maar. Maar misschien staat dat helemaal los van de lucht die ontsnapt want dat kan idd wel van de littekens zijn
Liefde
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:35:06 #224
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42865146
Zit je wellicht rond je menstruatie periode? ik heb na de zwangerschap vanaf een week a 2 dat ik voor me menstruatie helemaal opblaas alsof ik idd 7 maanden zwangher ben
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_42865365
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Zit je wellicht rond je menstruatie periode? ik heb na de zwangerschap vanaf een week a 2 dat ik voor me menstruatie helemaal opblaas alsof ik idd 7 maanden zwangher ben
Nee want ben alweer met de tweede strip van de pil bezig. Misschien ben ik wel gewoon weer zwanger Nee hoor dat kan nog helemaal niet
Liefde
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:45:56 #226
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42865382
ik slik ook de pil hoor maar bedoel de laatste week van mijn strip krijg ik dat opgeblazen iig
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_42865677
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:45 schreef _evenstar_ het volgende:
ik slik ook de pil hoor maar bedoel de laatste week van mijn strip krijg ik dat opgeblazen iig
Ik ben nu 4 dagen met de nieuwe strip bezig. Maar wacht wel ff af
Liefde
pi_42866625
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 12:07 schreef MeNicole het volgende:
Ik heb ook misschien een beetje een rare vraag. Ik heb sinds de bevalling dat er lucht uit mijn vagina komt. Klinkt misschien raar en tis echt geen scheet hoor Maar Kevin vond van de week ook al dat mij buik zo dik was geworden en toen ik later onder de douche stond had ik zelf ook het idee dat ie bol was. Ben niet aangekomen en tis ook niet een "dikke" buik zeg maar. Zie eruit of ik weer 7 maand zwanger ben Heeft iemand anders dat ook wel eens gehad na de bevalling
Mijn buik was altijd al een klein beetje bol. Maar nu helemaal.En het lijkt echt alsof ik zwanger ben. Dezelfde vorm als bij de zwangerschap van Kim. Heb soms ook heftige buikpijn en kramp, dit had ik voor de zwangerschap nooit. alleen als ik ongesteld was. Volgens de huisarts zijn het wel mijn darmen. Dat daar gewoon veel lucht in zit. Terwijl ik niet constant scheten laat!
pi_42875655
ingrid, meer scheten laten dus! dan is de lucht er tenminste uit. en ik denk dat als je buik eenmaal zo opgerekt is geweest, deze natuurlijk makkelijker weer bol staat bij een opgeblazen gevoel dan voordien.

ik voel me zowel rond menstruatie als rond ei-sprong standaard behoorlijk opgeblazen, en houd dan ook zichtbaar meer vocht vast (weegschaal geeft rond die dagen ook minstens een hele kilo meer aan).
pi_42876573
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 23:57 schreef bixister het volgende:
ingrid, meer scheten laten dus! dan is de lucht er tenminste uit. en ik denk dat als je buik eenmaal zo opgerekt is geweest, deze natuurlijk makkelijker weer bol staat bij een opgeblazen gevoel dan voordien.

ik voel me zowel rond menstruatie als rond ei-sprong standaard behoorlijk opgeblazen, en houd dan ook zichtbaar meer vocht vast (weegschaal geeft rond die dagen ook minstens een hele kilo meer aan).
Zullen Ronald en Kim leuk vinden!

Was het niet zo, dat bijna ongesteld worden ongeveer hetzelfde voelt als net zwanger zijn?
pi_42886712
Met mij gaat op zich goed al ben ik me weer verschrokken van de weegschaal gisteren. Hij gaf maar 51kg aan bij 1.70m. Bah hier ben ik niet blij, het maakt mij nu een beetje lusteloos nu ik ook mijn darmen niet onder controle heb. De ene keer verstopping, de andere keer diarree, ik kan wat eten betreft niet vinden wat ik kan verdragen, met als gevolg dat die kilo's er af blijven en ik soms bang om te eten. Trouwens een typisch gevolg van PDS. Mijn grootste angst is het (gedeeltelijk) moeten stoppen met borstvoeding. Daar zie ik erg tegen op.

Nu moet ik heel snel mijn eten en eetlust op de rit krijgen misschien is het dan niet nodig om te stoppen, ik wil namelijk nog zo lang doorgaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Randa_v op 22-10-2006 15:11:17 ]
pi_42887182
Sterkte ermee Randa!
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:09:32 #233
56471 pinquit
oh my lama!
pi_42893125
wat lastig randa, en lijkt me ook erg vermoeiend, om steeds te merken dat je dus een bepaald iets niet kan verdragen en iets anders moet zoeken wat je wél verdraagt, met de kans dat het dus weer níet werkt.

sterkte en succes
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:10:53 #234
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42901376
Ik zit hier toch even te balen. Had ik maar geen ja gezegd, maar ja je wilt je collega's ook wel eens ontlasten. Het hele personeel kampt met blessures (ik doe vrolijk mee ) en nu vroeg mijn werkgeefster of ik de wo-avond ook wilde gaan werken. Dat terwijl ik eik wilde minderen.
Maar mijn collega's lopen ook over, dus heb ik aangeboden bij te springen. Nou ja, het is maar voor een paar maanden. En ik krijg de wo-ochtend ervoor vrij. Maar 3 avonden draaien... pffff... Als ik eraan denk vind ik het zwaar, maar ik moet het eerst maar gewoon proberen. Lukt het niet, kan ik dat altijd nog aangeven. Soms loopt het niet altijd zoals je zelf wilt.
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:13:43 #235
593 sjak
Juffie Bloem
pi_42901489
Pff, erg is dat Dutchie. Wil je vriendelijk zijn maar achteraf kun je jezelf wel voor je kop slaan
Ik moet morgen weer beginnen voor het eggie. Arch, 4 dagen werken...Gelukkig is het rustig omdat het herfst vakantie is en kan ik dus af en toe wat eerder weg gaan. Dan zeg ik wel gewoon dat ik ga voeden Ik zie er een beetje tegenop, vroeg op, Jetske veel minder zien...stress...pfff
Over vroeg opstaan gesproken, ik moet echt gaan slapen... om 6 uur gaat de wekker
Lekker douchen!
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:41:35 #236
103793 kozakken
Living the life
pi_42902588
Het is mij heel fijn afgelopen vrijdag in de rug geschoten (grappige oom op een verjaardag zaterdag: "en wie schoot er dan? haha )
Dus met spierverslappers gaat het wel aardig, maar loopt niet over.

Verder beetje emo van de volgende stap van ons kleine mannetje: over naar het ledikantje en uit zijn wieg. Hij begon gewoon heel erg hoog te liggen met zijn koppie tegen de rand. Tijd voor actie dus.
Maar ow, waar raar alweer.
Riep tegen kozakkenman: nu gaat hij dus weg voor misschien wel onze eventuele kleinkinderen Hoezo dromen?
  † In Memoriam † zondag 22 oktober 2006 @ 23:15:35 #237
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42903784
ik zal even aansluiten in de rij. ik zit er ineens helemaal doorheen.
dacht ik van de week nog dat ik heel zachtjes misschien kon werken naar een minieme verzoening met mijn moeder; dit weekend hebben we weer zo'n ruzie gehad, dat ik weer denk: nooit meer naar dat takkewijf. en verdomme, het ging zo goed met me de laatste tijd dat ik dacht dat ik het wel weer aankon om het contact iets meer te verdiepen.
toch maar weer richting 0-punt dan maar.
  † In Memoriam † zondag 22 oktober 2006 @ 23:22:24 #238
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42904006
-edit, toch maar verwijderd

[ Bericht 96% gewijzigd door lady-wrb op 23-10-2006 06:06:50 ]
  maandag 23 oktober 2006 @ 06:28:59 #239
24188 Belana
kloon van belana
pi_42909389
dutch, doosje! ga je wel zorgen dat daar een duidelijk einde aan zit dan?

sjak, ook weer werken vandaag! succes!

kozakken, het gaat nog niet lekker met die rug he? en Romme ook al uit zijn wieg! (ik heb hier dezelfde gedachte trouwens... over de wieg hihi) en over waar ik heen moet met dat ding want hij is best groot

ladywrb, dat klinkt niet zo lekker, ik ken je situatie niet, maar sterkte ermee!
stormy waters...
sailin'
pi_42909835
Sjak, succes vandaag

Dutch, gelukkig is het tijdelijk. Hopelijk kan je de volgende keer gewoon nee zeggen.

Kozakken, rugpijn is zo naar. Sterkte!

Lady wrb, wat een teleurstelling weer. Bah.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 23 oktober 2006 @ 09:54:49 #241
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42910726
Sjak succes vandaag!

Kozakken aiai en dan ook nog zo'n grappige oom.
Beterschap. (ben gister nog bij jullie in de buurt aan het wandelen geweest )

Lady wrb, dikke
Ook voor dat andere.
pi_42921238
Zo ik ben weer een beetje bijgeslapen

Hebben een paar dagen bij m'n vriend z'n ouders gelogeerd en z'n ma heeft de kleine verzorgd en z'n pa de honden. En wat denk je die kleine poes lief, veel slapen weinig huilen... op zich lekker maar geen goed vermoeidheids voorbeeld. Tot gister, toen was ie weer meer wakker dan dat ie sliep, en toen vond oma het zelfs vermoeiend

Nu nog praten met m'n vriend. Al gaat het nu alweer stukken beter, en ik denk dat hij de boodschap ook wel heeft begrepen, dus zouden het nog over oplossingen/veranderingen kunnen hebben. Maar dat kun je beter zo gaande weg doen. We zullen zien of dat gaat lukken.

En voor iedereen die in de put zit, last heef tvan lichamelijke klachten of al herfstblues heeft
Mama van Ryan (04-09-06)
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:17:36 #243
108648 cattie
lieve moeder
pi_42930478
Een voor iedereen die het nodig heeft!
Even een vraagje, hoe lang duurt het voordat de wonden van de knip en het (inwendig) uitscheuren goed geheeld zijn? Het is namelijk nog steeds pijnlijk bij contact. Gewoon overdag enzo heb ik er geen last van, maar wel bij (pogingen tot) sex. Is dat wel normaal, 16 weken na de tijd?
pi_42930827
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:17 schreef cattie het volgende:
Een voor iedereen die het nodig heeft!
Even een vraagje, hoe lang duurt het voordat de wonden van de knip en het (inwendig) uitscheuren goed geheeld zijn? Het is namelijk nog steeds pijnlijk bij contact. Gewoon overdag enzo heb ik er geen last van, maar wel bij (pogingen tot) sex. Is dat wel normaal, 16 weken na de tijd?
Bij mij was het geloof ik na een wek of 8 over. Maar bij sex voel(de) ik nog wel.
Anders even langs de ha om te laten zien of het er goed uitziet.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 20:06:24 #245
24188 Belana
kloon van belana
pi_42932069
cattie, ik ben wat ingescheurd en dat geneest sneller dan een knip heb ik me wel eens laten vertellen, maar ik zou het anders even navragen bij de huisarts of gewoon nog eens je vk bellen.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 25 oktober 2006 @ 20:25:03 #246
108648 cattie
lieve moeder
pi_42932729
Hmmm, denk dat ik dan idd maar eens langs de ha moet (vk had ik niet, maar gyn en die doen niet aan telefonische spreekuren helaas).
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:02:26 #247
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42950343
Cattie ik kan me nog herineren dat het bij mij ook vrij lang (bijna 3 maanden) duurde voordat ik pijnvrij kon vrijen. Maar met behulp van glijmiddel ging het wel stukken beter. En natuurlijk een heel voorzichtige man. Maar die zul jij vast ook wel hebben.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 21:03:03 #248
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_42965251
Kozakken hoe is het met je rug nu?

Inky, fijn dat het beter gaat tusen jullie nu.

Pff, alsof ik nog niet moe genoeg was, ben ik nu ook nog eens verkouden. Dus slaap ik nog minder. Op een of andere manier kom ik er niet toe om overdag te slapen.
En weer opnieuw begonnen met zelf voeden, dat is ook weer extra onzekerheid. 24 uur slapen zou ik zo kunnen lijkt het wel.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 26 oktober 2006 @ 21:24:52 #249
108648 cattie
lieve moeder
pi_42966125
Chacama, ik heb idd een hele voorzichtige, lieve man!

PM-girl, 24 uur slapen lijkt mij ook heerlijk! Sterkte met je verkoudheid en de onzekerheid.
pi_42978081
Cattie, sterkte. Bij mij was het litteken al vrij snel pijnloos (maar ik had dan ook alleen wat scheurtjes), maar bij iets te ruw "spelen" deed het geduw tegen mijn baarmoedermoedermond me meteen weer terugschieten naar de bevalling en de pijn. Niet leuk, maar een lieve voorzichtige man doet wonderen

Ik ben gestopt met werken! Het is gewoon te veel geregel en vooral te veel reizen. En pas nadat mijn man dat voorstelde besefte ik pas hoe het op me drukte. De schat heeft ook alles geregeld met mijn werkgever. Ik heb me de afgelopen weken nooit beseft hoeveel energie het me kostte en hoe somber het me maakte, maar toen ik gister weer ineens het hele huis aan kant kon maken en ook alle energie had om met Ronja wat meer rust en regelmaat in te bouwen merkte ik pas wat een opluchting het was!
Het zal wel erg krap worden de komende tijd, maar dat overleven we wel. Over een tijdje hoop ik een leuke baan hier in de regio te kunnen vinden en dan ga ik weer met plezier aan het werk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')