abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42633119
Afgelopen maandag is bij teelbalkanker geconstateerd en woensdag is de betreffende bal verwijderd. Nog afgezien van alle ellende die er nog op me afkomt (CT-scan, eventueel nog chemo), kijk ik toch liever uit naar een toekomst waarin ik weer gewoon gezond verder kan gaan met m'n leven. Aangezien ik op dit moment vrijgezel ben, hoop ik dat ik in die toekomst weer een leuke vrouw tegenkom waarmee ik een relatie kan opbouwen. Punt is nu alleen dat ik me afvraag hoe een vrouw zou reageren als ze er achter komt dat ik maar 1 bal heb. Voor alle duidelijkheid, in principe werkt alles met een bal net zo goed als met twee, dus dingen als seks en eventueel kinderen verwekken kan gewoon.

Verder denk ik dat dit ook iets is dat ik zou vertellen voordat we daadwerkelijk in bed liggen, zodat ze het niet op het moment supreme pas ontdekt. De reden dat ik dit wil weten is dat ik er over denk om een prothese bal te laten plaatsen (na verloop van tijd), maar aangezien je dan weer allerlei risico's loopt met inkapseling, afstoting door 't lichaam, infecties, enz. is dat niet iets dat ik per se wil. Zeker gezien het feit dat ik er zelf eigenlijk totaal geen moeite mee heb dat ik er nu eentje minder heb.

Ik hoop dat jullie er gewoon op een normale manier op kunnen reageren, en als je vragen hebt (ook als man), dan wil ik die best beantwoorden.
pi_42633130
Denk niet dat iemand behalve de man er een ruk om zou geven?
JOHNNY HEITINGA
pi_42633169
Denk niet dat het echt een probleem zal zijn voor een vrouw en zo wel.. heb je voor de verkeerde gekozen

Bedoel : stel je heb een relatie en het overkomt je..
Zal ze je daarvoor dan in de steek laten?

Dus als je zelf gewoon er over doet ,zal het geen probleem opleveren..
Salsa Española
pi_42633248
@salsagirl: tja, dat is inderdaad ook mijn insteek, en ik heb ook al zoveel teruggehoord van vriendinnen. Maar ach, een beetje informatie inwinnen kan nooit kwaad .

@Camplo: vooral die ruk doet 't 'm
pi_42633327
het ziet er wat anders uit, maar lijkt me niet dat ze je daarvoor afwijzen.. ik bedoel, hoeven ze hun aandacht te richten op maar 1 bal ipv 2, meer genot voor jou!

als verder alles nog gewoon functioneert enzo is er toch niks aan de hand, their loss als ze je daarvoor ditchen..
pi_42633330
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:06 schreef Denethor het volgende:
@salsagirl: tja, dat is inderdaad ook mijn insteek, en ik heb ook al zoveel teruggehoord van vriendinnen. Maar ach, een beetje informatie inwinnen kan nooit kwaad .

@Camplo: vooral die ruk doet 't 'm
Daar bedoelde ik niks mee
JOHNNY HEITINGA
pi_42633331
Hey, het gaat toch om het innerlijk? Als een vrouw je gaat beoordelen voor iets waar je niets aan kan doen dan heb je de verkeerde gevonden. Je hoeft je hier echt geen zorgen over te maken, komt allemaal goed.
pi_42633424
ik denk dat vrouwen zullen denken... goh.. hij heeft maar 1 bal... bikkel!

denk niet dat ze zich daar al te druk om maken hoor!
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:25:42 #9
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_42633624
geen probleem! beter een dan geen toch?!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben je wel van plan wat zaad in te vriezen ivm de komende chemokuur?

iig heel veel sterkte in deze tijd en veel positiviteit gewenst
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:25:50 #10
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_42633627
Ik zie iedereen hierboven zeggen dat je je er niet zo druk om hoeft te maken; de vraag is natuurlijk hoveel van die personen vrouw zijn.
Zelf denk ik (als man zijnde) hetzelfde als hen. T is maar een klein onderdeeltje van je; en dr zit voor vrouwen een veel belangrijker onderdeel in de buurt!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:27:07 #11
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_42633658
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 08:59 schreef Camplo het volgende:
Denk niet dat iemand behalve de man er een ruk om zou geven?
...idd....en je kunt er ook nog fijn een pouch van laten maken voor geld, muntjes, sleuteltjes etc...handig in de sauna.

OT....zoals mijn voorposters al aangaven...als je een vrouw hebt/krijgt die er problemen mee heeft....is zij 't probleem.
Zou jij problemen hebben met een vrouw met één eierstok?

...iig sterkte met je verdere herstel....
Causaliteit....dat is 't.
pi_42633671
Als iemand je afwijst op het feit dat je maar 1 bal hebt, dan moet het wel een heel gestoord wijf zijn Voor mij zou het niks uitmaken in ieder geval. Sterkte met je ziekte!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:38:36 #13
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_42633855
- edit: niet goed gelezen -

een vriend van mij heeft hetzelfde gehad, misschien dat hij daarom zo verlegen is bij vrouwen.
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_42633891
Ik zou er niet zo'n moeite mee hebben eigenlijk...
Ik ben een meisje =)
pi_42633993
een ex van mij had maar 1 bal daar heb ik nooit wat van gemerkt ( kwalitatief dan ;-) ) en erg vreemd stond het ook niet btw.
succes deze periode
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:55:49 #16
68963 Radonir
has a cunning plan
pi_42634211
Mannen met 1 bal hebben historisch gezien een hoge kans om grote delen van Europa te veroveren, om zich vervolgens stuk te lopen op Rusland. Er zijn vast vrouwen die dat kunnen waarderen ;-)
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:57:16 #17
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42634246
ik vind het heel apart dat ze er niet meteen een prothese in hebben gedaan. dat hebben ze bij mijn vriend namelijk meteen bij de verwijdering gedaan (twee weken geleden) dus je ziet er niets van.

alhoewel hij nog steeds erg last heeft van de wond etc. gaat het herstel redelijk. Hoe is het met jou? veel pijn?

en over die vrouw hoef je je echt niet druk te maken, ik dump mijn vriend toch ook niet omdat ie nu maar 1 echte bal heeft? en de meeste vrouwen zullen er zo over denken, als ze dat niet doen dan is die B**** je niet waard
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:00:44 #18
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_42634323
Dumpen!

(wees nou eerlijk, wat zou jij doen met een meisje wat op d'r eerste afspraakje begint te emmeren over haar eierstokken?)
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:29:33 #19
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_42634965
Sluit me bij bovenstaande reacties aan, een vrouw die daar moeilijk over doet is de moeite niet waard. Zou er ook geen 'vulling' in laten zetten, zie het nut er niet van in! Alles functioneert toch!! Zou wel, zoals boven al aangegeven wordt, wat zaad in laten vriezen. Mocht er chemo nodig zijn, dan kan je later daar op terugvallen.

Verder veel respect voor je positieve instelling!!! Sterkte de komende tijd!!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_42634994
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 10:00 schreef gronk het volgende:
Dumpen!

(wees nou eerlijk, wat zou jij doen met een meisje wat op d'r eerste afspraakje begint te emmeren over haar eierstokken?)
Mannen en ballen is nog altijd echt iets anders dan vrouwen en eierstokken.

Wanneer een meisje je leuk vind, interesseert het haar geen klap, zolang het hele zaakje maar functioneert.
Sterker nog, dikke kans dat ze je heel graag over je angst heen wil helpen, en er "samen" aan werken dat voor jou een minder groot probleem te laten zijn.

En, inderdaad pas vertellen wanneer je in bed ligt. Dan ben je eerlijk en open, en toch een beetje onzeker, dat vinden vrouwen vaak alleen maar prettig. Dan hebben ze te maken met een gevoelige eerlijke jongen. De meeste zoeken daar al een tijdje naar.

Mijn partner heeft een hoeveelheid striae van eerder medicijngebruik, daar kan geen enkele zwangere vrouw tegenop. Hij schaamde zich zo, dat hij eigenlijk een pyjama broek aan wilde doen, toen hij voor het eerst bij me kwam slapen. Eerlijk, mooi is anders, maar het is iets waar hij niets aan kan doen. Het maakte me destijds bijzonder weinig uit, simpelweg omdat ik dolverliefd op hem was. Een bal is volgens mij echt absoluut geen probleem. Ik ken geen vrouwen in ieder geval, die daar op af zouden knappen.

Heel veel sterkte de komende tijd, dat heb je harder nodig dan je zorgen omtrent een partner (wat die bal betreft dan, voor de rest kan ik uiteraard niet beoordelen hoe je het bij het vrouwvolk doet.

Goede tip, dat zaad invriezen voor de chemo! doen!
sub/
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:37:39 #21
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42635164
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 10:29 schreef Diesz het volgende:
Sluit me bij bovenstaande reacties aan, een vrouw die daar moeilijk over doet is de moeite niet waard. Zou er ook geen 'vulling' in laten zetten, zie het nut er niet van in! Alles functioneert toch!! Zou wel, zoals boven al aangegeven wordt, wat zaad in laten vriezen. Mocht er chemo nodig zijn, dan kan je later daar op terugvallen.

Verder veel respect voor je positieve instelling!!! Sterkte de komende tijd!!
die prothese is puur cosmetisch idd, maar het staat gewoon net ff zoals het daarvoor ook was. is voor veel mannen toch best wel een punt kan ik me voorstellen. net als vrouwen er moeite mee hebben een borst te moeten afstaan, daar wordt vaak ook een prothese in geplaatst (al zie je het natuurlijk niet aan een man in kleding dat hij 1 bal zal hebben)
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_42635395
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:57 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind het heel apart dat ze er niet meteen een prothese in hebben gedaan. dat hebben ze bij mijn vriend namelijk meteen bij de verwijdering gedaan (twee weken geleden) dus je ziet er niets van.
De prothese kon er niet meteen in omdat de verdere behandeling (chemo, bestraling) de kans op afstoting enorm vergroot. Daarnaast loop je met een prothese natuurlijk altijd kans op afstoting, inkapseling en allerlei andere ellende, en ik vind dat persoonlijk niet de moeite van de prothese waard.
quote:
alhoewel hij nog steeds erg last heeft van de wond etc. gaat het herstel redelijk. Hoe is het met jou? veel pijn?
Pijn valt wel mee, en gek genoeg zit de meeste pijn bij de wond en niet bij m'n balzak, daar sta ik nog steeds verbaasd over. Ik ben nu wel een beetje grieperig, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik even een verminderde weerstand heb door de operatie.
quote:
en over die vrouw hoef je je echt niet druk te maken, ik dump mijn vriend toch ook niet omdat ie nu maar 1 echte bal heeft? en de meeste vrouwen zullen er zo over denken, als ze dat niet doen dan is die B**** je niet waard
Ach, echt druk maken doe ik me er ook niet over, maar ik vroeg het me wel af. En zoals gezegd, ik had al van meerdere vriendinnen gehoord dat het hun ook niks zou uitmaken en dat is wel zo logisch. Je hebt ten slotte een relatie met de persoon en niet met z'n geslachtsdelen (nou ja, meestal dan). Gelukkig was ik toch al niet heel erg een one-night-stand type
pi_42635435
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:55 schreef Radonir het volgende:
Mannen met 1 bal hebben historisch gezien een hoge kans om grote delen van Europa te veroveren, om zich vervolgens stuk te lopen op Rusland. Er zijn vast vrouwen die dat kunnen waarderen ;-)
Ach, Rusland vond ik toch al niet interessant... veel te koud daar, joh
pi_42635544
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:25 schreef scrub_nurse het volgende:
geen probleem! beter een dan geen toch?!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben je wel van plan wat zaad in te vriezen ivm de komende chemokuur?

iig heel veel sterkte in deze tijd en veel positiviteit gewenst
De chemo is nog niet zeker, ik moet eerst nog een CT-scan laten maken (lekker contrastvloeistof drinken, kijk ik echt naar uit). Als daar niets op te zien is, dan hoef ik geen chemo. Ik moet dan wel het komend jaar iedere maand in de scanner, maar ach, dan krijg ik al dat geld van de ziektenkostenverzekering er ook eens een keer uit . Ik hoop dus dat ik er op tijd bij was, en dat ik geen uitzaaiingen heb.

Mocht ik chemo nodig hebben, dan zal ik wel wat zaad laten invriezen, ja. Ik wil eigenlijk geen kinderen, maar ik wil ook niet het risico lopen dat ik me straks nog bedenk als ik de juiste vrouw vindt en dat 't dan niet meer kan.
pi_42635583

Die is er minder blij mee....
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:54:04 #26
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42635590
hebben ze 'm via een incisie in je liesstreek verwijderd? daar heeft mijn vriend nog steeds veel last van, vooral een soort druk en vocht. en hij had in de operatiekamer een verkoudheid opgelopen door de airco, erg handig wanneer je dan moet niezen

hij heeft dit weekend nog 39.5 graden koorts gehad, maar dat stijgt en daalt per dag. we houden het simpelweg in de gaten. ook erg veel last gehad nog van de ruggeprik, een raar verdoofd en warm gevoel in zijn linkerbeen maar dat schijnt normaal te zijn.

bij hem was het trouwens goedaardig dus chemo's e.d. blijven ons gelukkig bespaard. heel veel sterkte met je herstel
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:56:38 #27
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_42635673
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 10:37 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

die prothese is puur cosmetisch idd, maar het staat gewoon net ff zoals het daarvoor ook was. is voor veel mannen toch best wel een punt kan ik me voorstellen. net als vrouwen er moeite mee hebben een borst te moeten afstaan, daar wordt vaak ook een prothese in geplaatst (al zie je het natuurlijk niet aan een man in kleding dat hij 1 bal zal hebben)
Begrijp ook wel dat er mannen zijn die doen, maar het is een wereld van verschil tov een borstimplantaat. Een borst die 'ontbreekt' valt gewoon veel meer op. Met kleding aan is vaak al te zien, maar in de zomer in een topje of in badpak/bikini zie je het zeker. Een bal die ontbreekt valt niet op in een zwembroek, daar gaat het puur en alleen om het 'weten' dat er 1 bal ontbreekt. De risico's die aan een implantaat vast zitten (o.a. inkapseling) wegen mijns insziens niet op tegen de voordelen in dit geval.

Neemt niet weg dat ik het wel kan begrijpen als een man het wél laat doen hoor!!! Maar voor mij zou het niet nodig zijn
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:00:38 #28
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42635796
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 10:56 schreef Diesz het volgende:

[..]

Begrijp ook wel dat er mannen zijn die doen, maar het is een wereld van verschil tov een borstimplantaat. Een borst die 'ontbreekt' valt gewoon veel meer op. Met kleding aan is vaak al te zien, maar in de zomer in een topje of in badpak/bikini zie je het zeker. Een bal die ontbreekt valt niet op in een zwembroek, daar gaat het puur en alleen om het 'weten' dat er 1 bal ontbreekt. De risico's die aan een implantaat vast zitten (o.a. inkapseling) wegen mijns insziens niet op tegen de voordelen in dit geval.

Neemt niet weg dat ik het wel kan begrijpen als een man het wél laat doen hoor!!! Maar voor mij zou het niet nodig zijn
we zeggen precies hetzelfde hoor

mijn vriend is trouwens totaal niet voorgelicht over de gevaren van een prothese
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:48:56 #29
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_42637066
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 11:00 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

we zeggen precies hetzelfde hoor

mijn vriend is trouwens totaal niet voorgelicht over de gevaren van een prothese
I know Wilde het alleen iets verder uitdiepen mbt de risico's die niet in verhouding staan tot het 'voordeel'

Bizar dat ze je vriend geen voorlichting hebben gegeven. Er is nu een kans dat er in de toekomst weer in gesneden moet worden (hoop uiteraard van niet!!)
Druifje!!
pi_42637176
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 10:54 schreef Puckzzz het volgende:
hebben ze 'm via een incisie in je liesstreek verwijderd? daar heeft mijn vriend nog steeds veel last van, vooral een soort druk en vocht. en hij had in de operatiekamer een verkoudheid opgelopen door de airco, erg handig wanneer je dan moet niezen

hij heeft dit weekend nog 39.5 graden koorts gehad, maar dat stijgt en daalt per dag. we houden het simpelweg in de gaten. ook erg veel last gehad nog van de ruggeprik, een raar verdoofd en warm gevoel in zijn linkerbeen maar dat schijnt normaal te zijn.

bij hem was het trouwens goedaardig dus chemo's e.d. blijven ons gelukkig bespaard. heel veel sterkte met je herstel
Ja, ik heb een mooie snee in m'n lies staan. Het is allemaal wel wat gezwollen enzo, maar verder niks aan de hand. Ik heb gekozen voor volledige narcose, aangezien ik niet graag zie hoe de chirurg een scalpel in de buurt van m'n edele delen gebruikt . Ik kan me goed voorstellen dat je vriend een verkoudheid heeft opgelopen, bij mij was de OK ook een vrieskamer, vergeleken met de tropische temperaturen in de rest van het ziekenhuis.
pi_42637231
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 10:56 schreef Diesz het volgende:

[..]

Dat is voor mij ook nog een reden om 't niet te doen, in principe zijn er maar weinig mensen die 't ooit zullen zien (ben geen sauna-liefhebber, dus dat scheelt ) en degenen die het te zien krijgen, zullen er geen ophef over maken.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:55:29 #32
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_42637247
Ik ben eens een vriendin kwijtgeraakt aan een kerel met maar 1 bal.
Dus ik denk niet dat vrouwen zich dar erg druk over maken.

Gelukkig heeft die gast later er wel nog leverkanker bij gekregen en heeft hij de
geboorte van hun 2de kindje niet mee mogen maken.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:04:48 #33
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42637524
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 11:55 schreef doemaardrie het volgende:
Ik ben eens een vriendin kwijtgeraakt aan een kerel met maar 1 bal.
Dus ik denk niet dat vrouwen zich dar erg druk over maken.

Gelukkig heeft die gast later er wel nog leverkanker bij gekregen en heeft hij de
geboorte van hun 2de kindje niet mee mogen maken.
wat een volkomen nutteloze toevoeging aan dit topic
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:36:47 #34
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_42638396
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 10:30 schreef mantamanta het volgende:

[..]

Mannen en ballen is nog altijd echt iets anders dan vrouwen en eierstokken.
...vernaad je klaarder
Causaliteit....dat is 't.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:52:16 #35
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_42638810
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 11:54 schreef Denethor het volgende:

[..]

Dat is voor mij ook nog een reden om 't niet te doen, in principe zijn er maar weinig mensen die 't ooit zullen zien (ben geen sauna-liefhebber, dus dat scheelt ) en degenen die het te zien krijgen, zullen er geen ophef over maken.
Inderdaad en als er al iemand ophef over zou maken, dan zegt dat iets over de persoon in kwestie.....

Vraag me ook af of het uberhaupt opvalt dat er maar 1 bal in zit
Druifje!!
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:44:50 #36
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_42640421
Ik zou EVEN verbaasd zijn en wel EVEN moeten wennen aan het idee. Maar verder zie je eigenlijk niets en werkt alles nog prima. Dus eind conclusie: GEEN PROBLEEM

En ik denk inderdaad dat ook ik het in het begin niet door zou hebben. Verder vind ik het een totaal 100% uitlegbaar verhaal. Dus stel wanneer de vrouw er tijdens sex achterkomt, ja dan kan de sex even gestaakt worden, maar heb je een volkomen normale uitleg.

Als je er toevallig eerder een gesprek over hebt kan je het vertellen. Niets om je voor te schamen!

Een prothese vind IK absoluut niet nodig, als jij je er zekerder door voelt is dat belangrijker.
Veel sterkte met je behandelingen!

[ Bericht 31% gewijzigd door Fawn op 13-10-2006 13:50:34 ]
KISSSSSSSSSSS
pi_42641471
Ik loop ook al een jaar of 8 met maar 1 bal rond. Een prothese was toen meteen geen optie, omdat ik nog niet helemaal uitgegroeid was enzo, maar nu heeft het wat mij betreft ook totaal geen zin. Ik ben niet anders meer gewend dan dat het een beetje scheef zit daar beneden!
Ieder verhaal eindigt gelukkig, als je er maar vroeg genoeg mee stopt. - Annie M.G. Schmidt -
pi_42641735
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 12:04 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

wat een volkomen nutteloze toevoeging aan dit topic
Niet alleen nutteloos maar ook knap waardeloos.
Dan ben je echt sneu als je blij bent dat iemand anders dood is gegaan aan kanker. En helemaal kansloos als je dat doet in een topic van iemand met kanker.

OT: Mij als vrouw zou het niks uitmaken. Een prothese moet je ook voor jezelf doen, niet voor wat een ander daaar in de toekomst eventueel wel of niet van zal vinden.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_42642221
Als het er met een bal niet anders uitziet dan met twee en het voelt niet anders zou ik mij niet druk maken om een ander die er evt. moeite mee zou hebben.
Het schijnt bij een groot merendeel van de mannen een beetje scheef te hangen, als het allemaal goed functioneert, welke vrouw zal daar dan moeite mee hebben?
Dat gaat dan nergens over.
Ik hoop van harte voor je dat je geen chemokuren hoeft te hebben, dat zou echt vreselijk voor je zijn.
Bij deze wens ik je heel veel sterkte en maak je absoluut geen zorgen om vrouwen die zo dom uit de hoek kunnen komen, deze vrouwen zijn jou niet waard.
pi_42652567
imijn eerste echte vriend had maar 1 bal, maakte mij op zich niet echt uit, behalve dat hij daarom erg onzeker was en het vrij lang heeft geduurd voordat hij iets durfde te doen
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:55:24 #41
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_42653664
Zou zoiets eigenlijk opvallen als je het niet vertelt? Ik zag het litteken van mijn vriend (die hij heeft overgehouden aan een blindedarmontsteking) ook niet meteen, als ik het me goed herinner...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:08:35 #42
20370 enno
Trust = good, control = better
pi_42658177
Denethor,

Ik loop nu 4,5 jaar op 1 bal en dat gaat uitstekend. Mijn vrouw heeft er geen enkel probleem mee, de sex is prima.

Even enigzins off-topic:
In zo'n 70% van de gevallen van zaadbalkanker is het verwijderen van de tumor (inclusief je balletje) voldoende en is de kanker weg. De overige 30% heeft pech (waaronder ik helaas). Laat je erg goed voorlichten over wat de mogelijkheden zijn die je nu hebt (in principe surveillance, radiotherapie of chemotherapie), alles afhankelijk van de uitslag van het weefselonderzoek, bloedonderzoek en scan. Houdt er ook rekening mee dat zaad invriezen misschien al niet meer mogelijk is, de kanker kan al dusdanig veel schade hebben aangericht dat er op dit ogenblik niets meer in te vriezen valt (zoals bij mij, heb gelukkig al 2 kinderen).

Erg veel goed leesvoer is te vinden op http://www.acor.org/diseases/TC/index.html, is wel in het engels.

Sterkte in deze moeilijke tijden, en onthoudt dat 98% deze ziekte overleeft.

Enno
pi_42665074
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 20:55 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Zou zoiets eigenlijk opvallen als je het niet vertelt? Ik zag het litteken van mijn vriend (die hij heeft overgehouden aan een blindedarmontsteking) ook niet meteen, als ik het me goed herinner...
Nou, 1 bal valt tijdens de sex wel op denk ik. Is lullig voor haar als je het niet vooraf vertelt, zij zal zich daardoor onzeker voelen en niet weten hoe ermee om gaan (ter sprake brengen? net doen alsof ik het niet zie? en wat is er gebeurd en waarom vertelt hij er niets over?) en dat wil je niet op zo'n moment.

@ TS: Ik sluit me aan bij de vorige posters: geen probleem.
In aansluiting op enno hierboven nog wat linkjes met voorlichting, mocht je daar behoefte aan hebben: http://www.kwfkankerbestr(...)ts/Zaadbalkanker.pdf
http://www.kankerpatient.nl/kernzaak/
Veel sterkte voor de komende periode!
pi_42665127
Zijnde vrouw kan ik me er echt helemaal niets bij voorstellen dat een vrouwspersoon bezwaar heeft tegen een bal minder.

Geen ballen zou ik bij een man een beetje vreemd vinden, maar nog steeds geen enkel bezwaar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_42665399
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:08 schreef enno het volgende:
Denethor,

Ik loop nu 4,5 jaar op 1 bal en dat gaat uitstekend. Mijn vrouw heeft er geen enkel probleem mee, de sex is prima.

Even enigzins off-topic:
In zo'n 70% van de gevallen van zaadbalkanker is het verwijderen van de tumor (inclusief je balletje) voldoende en is de kanker weg. De overige 30% heeft pech (waaronder ik helaas). Laat je erg goed voorlichten over wat de mogelijkheden zijn die je nu hebt (in principe surveillance, radiotherapie of chemotherapie), alles afhankelijk van de uitslag van het weefselonderzoek, bloedonderzoek en scan. Houdt er ook rekening mee dat zaad invriezen misschien al niet meer mogelijk is, de kanker kan al dusdanig veel schade hebben aangericht dat er op dit ogenblik niets meer in te vriezen valt (zoals bij mij, heb gelukkig al 2 kinderen).

Erg veel goed leesvoer is te vinden op http://www.acor.org/diseases/TC/index.html, is wel in het engels.

Sterkte in deze moeilijke tijden, en onthoudt dat 98% deze ziekte overleeft.

Enno
Ik wist al dat de genezings- en overlevingskansen erg hoog liggen, dus daar maak ik me niet druk over. M'n arts heeft wel al aangegeven dat het om een kwaadaardige vorm ging en dat als er uitzaaiingen zijn er direct wordt overgegaan op chemo. Dat is op dit moment hetgene waar ik me het meeste druk over maak, zoals je wellicht kunt begrijpen. Het probleem voor mij (en ik denk voor veel andere mannen die hiermee te maken hebben) is dat ik nu redelijk in de top van m'n leven zit. Ik ben 31, heb een goede baan, op het moment dan geen relatie, maar wel een heel stel goede vrienden. Om dan straks door de chemo gereduceerd te worden tot een brakend hoopje mens, in plaats van de gezonde vent die ik nu ben, vind ik erg beangstigend. Maar goed, zo ver is 't nog niet, dus daar wil ik niet te veel aan denken. Vandaar dat ik op dit moment er gewoon van uit ga dat alles nu opgelost is, en dat ik straks weer gewoon verder met m'n leven kan. Ik ga er nu dus ook niet te veel over lezen, want dat wakkert alleen maar de angst aan, in plaats van rust te geven. Ik weet wat me eventueel te wachten staat, en dat is voor nu goed genoeg.

Wat het invriezen betreft, ik ben redelijk zeker dat ik geen kinderen wil (al houd ik die keuze liever zelf), dus als invriezen niet meer zou kunnen, kom ik daar wel overheen. Het zal het alleen nog lastiger maken om de juiste vrouw te vinden, want 1 bal kunnen de meesten prima mee leven, maar geen kinderen is voor veel vrouwen een slecht iets. Maar goed, ik loop vooruit op allerlei zaken en dat heb ik mezelf een beetje afgeleerd na vorig jaar ook al een middelmatige depressie te hebben gehad. Wat dat betreft zijn de laatste twee jaar behoorlijk kut geweest voor me: depressief geweest, desondanks verplicht een nieuwe baan moeten zoeken (en gevonden!), afgelopen voorjaar m'n relatie van 6 jaar stukgelopen en nu dit. Ik zou bijna mee gaan doen aan de lotto, met al die pech zou ik toch nu wel een keer goed geluk moeten krijgen .

Pff, zware kost als ik 't zo terug lees, als je 't zo neer zet, klinkt 't allemaal veel erger dan het eigenlijk is. Ik voel me nu prima, ga volgend weekend lekker een paar dagen weg met vrienden, dus het leven is nog steeds best wel goed .
pi_42665418
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 20:55 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Zoals al gezegd is, het litteken zal 't punt niet zijn, die missende bal daarentegen wel . Ik heb daar al enorm over lopen geinen met vrienden: lig ik in bed met een leuke meid, ze gaat met haar handen naar m'n kruis, begint daar een beetje rond te tasten... tast nog wat meer rond... Gooit de dekens van me af, doet 't licht aan, kijkt nog eens goed... om dan uiteindelijk te vragen of ze iets verkeerd gedaan heeft .
Dus vandaar dat ik 't denk ik toch maar van te voren probeer te vertellen
pi_42665973
Als je er zelf op zo'n moment normaal mee omgaat, dan zou een vrouw er ook geen probleem van maken denk ik.
pi_42666211
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 09:46 schreef Denethor het volgende:

[..]

Zoals al gezegd is, het litteken zal 't punt niet zijn, die missende bal daarentegen wel . Ik heb daar al enorm over lopen geinen met vrienden: lig ik in bed met een leuke meid, ze gaat met haar handen naar m'n kruis, begint daar een beetje rond te tasten... tast nog wat meer rond... Gooit de dekens van me af, doet 't licht aan, kijkt nog eens goed... om dan uiteindelijk te vragen of ze iets verkeerd gedaan heeft .
Dus vandaar dat ik 't denk ik toch maar van te voren probeer te vertellen
Betwijfel of het irl zo zou gaan, zou het zo zelf in elk geval niet doen, maar moest wel even lachen! Zoals ik je hele verhaal lees ga je er heel positief mee om en ik denk dat dat al meer dan de helft scheelt. Wanneer je het het beste kan vertellen is moeilijk in te schatten, want wat is het juiste moment? Samen douchen is een optie, maar dat is meestal niet het eerste wat je samen doet. Zou me er in elk geval niet te druk over maken, het belangrijkste is dat je hier verder goed doorheen komt!!!
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 09:44 schreef Denethor het volgende:

Om dan straks door de chemo gereduceerd te worden tot een brakend hoopje mens, in plaats van de gezonde vent die ik nu ben, vind ik erg beangstigend.
Begrijpelijk, maar als je dit dan ziet als een fase waar je doorheen moet, ondersteund door je vrienden en familie, dan is het iets waar je alleen maar sterker uit kan komen!!
quote:
Het zal het alleen nog lastiger maken om de juiste vrouw te vinden, want 1 bal kunnen de meesten prima mee leven, maar geen kinderen is voor veel vrouwen een slecht iets.
Er zijn meerdere mogelijkheden hoor! Als je écht geen kinderen wilt, dan lopen er genoeg vrouwen die ook geen kinderen willen rond. Dan maakt het niet uit of je wel of geen kinderen kan verwekken, het zit toch niet in de planning. Er zijn ook vrouwen die al kinderen hebben en geen behoefte hebben aan nog een kleintje er bij. Als je dus wel zou willen ‘vaderen’ dan is dat ook een optie. Ook daar zou ik niet al te veel over nadenken nu, dat komt allemaal wel!!

Zou alleen wel, mits de mogelijkheid er is, bij een eventuele chemo je zaad in laten vriezen. Zelfs als je eigenlijk al weet dat je geen kinderen wilt. Op deze manier hou je de optie wel open, want stel dat je over 6 jaar ineens van gedachten verandert??

Een vriendin van me bleek op haar 32e baarmoederkanker te hebben. Alles is verwijderd. Ze had al 2 kinderen en haar gezin was compleet, maar ze heeft het er toch vreselijk moeilijk mee gehad dat het nu ook echt niet meer kon. Dat die beslissing haar uit handen was genomen. Het is misschien niet te vergelijken, maar ik wist even niet hoe ik anders uit kon leggen!!!
quote:
Maar goed, ik loop vooruit op allerlei zaken en dat heb ik mezelf een beetje afgeleerd na vorig jaar ook al een middelmatige depressie te hebben gehad. Wat dat betreft zijn de laatste twee jaar behoorlijk kut geweest voor me: depressief geweest, desondanks verplicht een nieuwe baan moeten zoeken (en gevonden!), afgelopen voorjaar m'n relatie van 6 jaar stukgelopen en nu dit. Ik zou bijna mee gaan doen aan de lotto, met al die pech zou ik toch nu wel een keer goed geluk moeten krijgen .
En zo moet je het ook zien, je hebt je portie voor de eerstkomende 10 jaar al gehad, het kan alleen maar beter worden!!
quote:
Pff, zware kost als ik 't zo terug lees, als je 't zo neer zet, klinkt 't allemaal veel erger dan het eigenlijk is. Ik voel me nu prima, ga volgend weekend lekker een paar dagen weg met vrienden, dus het leven is nog steeds best wel goed .
Geniet er van!!!!!
Druifje!!
pi_42666467
quote:
Denethor,

Ik loop nu 4,5 jaar op 1 bal en dat gaat uitstekend.
SPOILER
pi_42736884
Dat is juist ideaal, scheelt je als vrouw zijnde een hoop moeite tijdens het tea-bagging onderdeel van het pijpen
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:10:18 #51
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_42743459
quote:
Denethor,

Ik loop nu 4,5 jaar op 1 bal en dat gaat uitstekend. .

Enno
AUW!

Ik ga er vanuit dat geen enkele vrouw hier moeite mee zou hebben!
Heel veel sterkte met je herstel
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_42767373
ik zou me er zeker niet druk om maken.
ik heb door een 'ongelukje' op jonge leeftijd ook maar 1 bal
en geen vrouw (of man) die er tot nu toe problemen mee heeft gehad.

succes met het verdere herstel!
  woensdag 18 oktober 2006 @ 12:29:38 #53
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42767433
Allereerst, beterschap.
Allertweetst...alsof het een vrouw opvalt dat er ipv 2, maar 1 in het zakje zit.
Lekker belangrijk.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 21:38:18 #54
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_42785764
Veel sterkte en beterschap! Hopelijk zijn er geen uitzaaiingen en verloopt je herstel voorspoedig.

Ik zou er geen enkele moeite mee hebben als mijn vriend één bal zou hebben. Een balzak is toch al een raar, scheef, lubberig zakje. Eén bal, twee ballen, mij om het even .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_42804818
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 12:29 schreef SHE het volgende:
Allereerst, beterschap.
Allertweetst...alsof het een vrouw opvalt dat er ipv 2, maar 1 in het zakje zit.
Lekker belangrijk.
Belangrijk is het niet maar het valt wel op hoor !! (En anders voel je het wel)
01-08-2008
  maandag 13 november 2006 @ 14:40:57 #56
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_43507906
Ik dacht ook altijd dat vrouwen dat gelijk zouden merken en gek zouden opkijken...
Ik had steeds de insteek dat als het serieuser werd dat ik het wel gelijk vertelde.

(bij mij geen kanker, maar een niet ingedaalde bal, die eerst handmatig is ingedaald, daarna nog een keer, en daarna eruit gehaald is)

Bij mij zijn ze overigens niet via de lies gegaan, maar hebben ze de directe weg genomen.. (ik zal verder geen routeplan geven, maar je kan je er vast iets bij voorstellen).

IK heb ook over de prothese nagedacht... maar ik heb toch besloten het niet te doen. Moet ik weer opgenomen worden, kan weer even een paar dagen niet lopen.. of vrijen.. en daarbij.. volgens mij wordt het dan te vol daar benenden..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_43512183
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:40 schreef avotar het volgende:
Ik dacht ook altijd dat vrouwen dat gelijk zouden merken en gek zouden opkijken...
Ik had steeds de insteek dat als het serieuser werd dat ik het wel gelijk vertelde.

(bij mij geen kanker, maar een niet ingedaalde bal, die eerst handmatig is ingedaald, daarna nog een keer, en daarna eruit gehaald is)

Bij mij zijn ze overigens niet via de lies gegaan, maar hebben ze de directe weg genomen.. (ik zal verder geen routeplan geven, maar je kan je er vast iets bij voorstellen).

IK heb ook over de prothese nagedacht... maar ik heb toch besloten het niet te doen. Moet ik weer opgenomen worden, kan weer even een paar dagen niet lopen.. of vrijen.. en daarbij.. volgens mij wordt het dan te vol daar benenden..
Goh, waarom is ie uiteindelijk weggehaald?
Ik heb ongeveer het zelfde, linker bal (voor de kijker rechts) wilde niet vanzelf indalen, is uiteindelijk toen ik een jaar of 11 was operatief gedaan echter schijnbaar waren de "leidingen" niet lang genoeg dus mijn linker bal zit vrij hoog in de zak, zogegezegd

Als het aan de orde komt vertel ik het vaak wel, nooit vreemde blikken op gehad. De velen die ik het niet vertelde is het nooit opgevallen.
  maandag 13 november 2006 @ 18:38:22 #58
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_43515780
omdat n niet ingedaalde bal een verhoogde kans heeft om kanker te lrijgen
pi_43528487
oke, maar in dit geval is ie bij avotar (en mij) alsnog ingedaald.
pi_43533044
Uhm hoe is het eigenlijk met de topic starter nu? Ik zou er trouwens als vrouw géén enkele moeite mee hebben. Ik hoop dat de uitslag goed was voor je..
Mijn foto werk is te vinden op.. <a href="http://www.flickr.com/photos/95584552@N06/" rel="nofollow" target="_blank">MrFotografie op Flickr</a>
pi_43533146
quote:
Wat het invriezen betreft, ik ben redelijk zeker dat ik geen kinderen wil (al houd ik die keuze liever zelf),
Wat loop je dan te zeuren over 1 bal man, maakt toch niets uit dan.
  dinsdag 14 november 2006 @ 09:05:27 #62
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_43534272
quote:
Op maandag 13 november 2006 23:38 schreef onsite het volgende:
oke, maar in dit geval is ie bij avotar (en mij) alsnog ingedaald.
Nee.. uiteindelijk waren ze / we er de tweede keer wat laat bij .... en het leek dat de houdbaarheidsdatum van de bal zo'n beetje gepasseerd was. Omdat ze het risico niet wilden nemen, hebben ze hem toen weggehaald.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_43534528
Fijn om te lezen dat de dames niet moeilijk doen over 1 bal.

Ik ben zelf mama van een knul (nu 17 maanden) die ook maar 1 bal heeft.
Zijn linker balletje was niet goed ontwikkelt en dus verwijderd.
De artsen vertelde over een cosmetische operatie als hij een jaartje of 12/13 is.
Maar dit laten we dus helemaal aan hem over tegen die tijd.
Maar dit is iig wel fijn om te lezen.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
  dinsdag 14 november 2006 @ 19:40:26 #64
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_43553227
Ik zou er ook geen moeite mee hebben. Het lijkt me idd wel beter om het van te voren gewoon te zeggen. Geen big deal van maken, gewoon dat ze weet hoe het zit Dan moet er geen probleem zijn lijkt me en anders heel snel op zoek naar een andere
pi_43620258
Hee, een lotgenoot. Bij mij is 9 jaar geleden zaadbalkanker geconstateerd. Eerst dacht de huisarts nog dat het niks ernstigs was.....het komt dan ook niet zo vaak voor en is dus een begrijpelijke vergissing. Ik heb dus 8 weken met een dik ei tussen mijn benen gelopen eer er een echo gemaakt kon worden. Van daar af ging het heel snel. Operatie, herstel, gezwel was kwaadaardig en uitgezaaid.
Dus inderdaad chemo (BEP kuur) in 3 sessies van 5 dagen. Een kuur van 5 dagen in het ziekenhuis en daarna 2 weken op krachten komen thuis. Een heel vervelende periode is dit geweest en ik was altijd blij als ik 3 dagen uit het ziekenhuis was, dan voelde ik me weer mens.
Ondertussen zijn we 9 jaar zonder problemen verder. Ik heb geen prothese gehad (die keus is me ook nooit voorgelegd). Mijn vriendin van toen is nog steeds bij me en het ingevroren zaad heb ik laten ontdooien. Wij wisten al snel zeker dat we geen kinderen op de wereld zouden zetten. Zij heeft op 2 1/2 jarige leeftijd een hersentumor gekregen die niet te opereren is. Het eventuele risico iets door te geven aan kinderen willen we niet lopen, onafhankelijk van de mening van artsen.
Wat de sex betreft: geen enkel probleem. Wij bezoeken nog wel eens een parenclub en doen thuis aan partnerruil. Ik hoor zelden iets over het ontbreken van 1 bal en als het al opvalt in elk geval nooit negatief, hooguit neutraal.

Maak je dus niet teveel zorgen. Laat wel nog eens weten hoe het verdergaat.
pi_43638791
Mwha ik zal als jou was er niet echt druk om maken ofzo. Ik heb zelf ook maar 1. Ben er eentje kwijt geraakt nadat ik snoeihard tijdens het skaten op een relling ben geknaldt na een sprong van een meterje of 2.... Jaaaah ik had een tok om, niet dat veel uitmaakt hoor. Ingeval had ik een interne bloeding in een van me ballen. Dus moest om de rest te redden werd de ene verwijdert. Dit was om me 16e... Daarvoor en daarna nooit problemen gehad met de vrouwen/meisjes/dames (hoe jullie nederlanders dat noemen).
Me huidige vriendin merkte laatst nog op of het niet prettiger voelt. Je hebt meer ruimte, geen plakballen+lul in de zomer... etc.
Ingeval, de meeste vrouwen boeit het geen ruk.
pi_52400228
Een vent met een beetje huge cojones heeft natuurlijk wel steunzolen nodig, het evenwicht is weg hé en dan ga je scheef lopen
pi_52400875
EN om die opmerking schop je dit topic omhoog?
pi_52400966
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:34 schreef BlixaBargeld het volgende:
Zal ik dan maar wel ontopic gaan?

Ik loop al 21 jaar met 1 bal en dat allemaal door een foute diagnose van mijn huisarts. Heb ik er last van?

Nee.
Alles werkt en ik lig er ook niet wakker van. Als een vrouw me daarom zou dumpen dan gun ik haar uiteraard een kerel met twee ballen............en last van impotentie.
pi_52401027
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:34 schreef BlixaBargeld het volgende:
Huh! ik zag niet dat het topic al zo oud was hoe kom ik hier nou weer terecht dan
pi_52401275
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:18 schreef Maisnon het volgende:
Een vent met een beetje huge cojones heeft natuurlijk wel steunzolen nodig, het evenwicht is weg hé en dan ga je scheef lopen
Whehehe.
pi_52404867
Goede vriend van mij heeft hetzelfde.
Ik zag hem lang geleden, bij toeval, in zijn onderbroek.
Was dus ook een enorm ei tussen zijn benen.
Hij is mij nog steeds dankbaar dat ik hem aangeraden heb om ermee naar de huisarts te gaan.
Ze waren er net op tijd bij, heeft een maand in het AVL gelegen.
Uiteindelijk dus ook 1 bal weggehaald.

Hij heeft sinds kort een nieuwe vriendin, en zij heeft er geen enkele moeite mee.
Sterker nog, ze heeft nog nooit zo'n goede minnaar gehad!

Succes!!
Waar vuur is, rookt het
pi_52446832
Ik ben nu 38, op mijn 20e is een niet ingedaalde bal verwijderd en vervangen door een nepperd. (ik had geen vriendin op dat moment en wou dit graag).
Alles prima verlopen, operatie, de genezing, heb geen last en nog steeds een flink libido :-)
pi_52446976
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 82% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:44:09 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_52557316
Allereerst veel beterschap en sterkte gewenst!
Wat betreft je vraag, ik zou er zelf als vrouw zijnde in ieder geval totaal geen moeite mee hebben, ik denk dat de meeste vrouwen er geen moeite mee zouden hebben. Als er veel risico's verbonden zijn aan een prothese en je het overweegt vanwege zorgen over reacties van het vrouwelijke geslacht zou ik het dus gewoon niet doen!
pi_52559027
Fipo fopa!
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:07 schreef Pearll het volgende:
Allereerst veel beterschap en sterkte gewenst!
Wat betreft je vraag, ik zou er zelf als vrouw zijnde in ieder geval totaal geen moeite mee hebben, ik denk dat de meeste vrouwen er geen moeite mee zouden hebben. Als er veel risico's verbonden zijn aan een prothese en je het overweegt vanwege zorgen over reacties van het vrouwelijke geslacht zou ik het dus gewoon niet doen!
Hier mee eens dus enzo
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:49:27 #77
179035 Mojogot
The Power Within
pi_52562252
Veel beterschap gewenst, ik hoop dat je er gezond en wel uit weet te komen. Het klinkt gelukkig dat je er op tijd bij bent.

Over je andere probleem, dat lijkt me eerder bijzaak. Ik denk dat het eerder reacties zal oproepen van medelijden dan van afschuw.
Hoi ;)
pi_52562760
Ga er vanuit dat TS inmiddels weet of alles idd goed zit

Kan me al vrouw zijnde overigens niet voorstellen dat ik er een probleem mee zou hebben als een man 1 bal zou hebben.
Als het water je aan de lippen staat, moet je zorgen dat je goed kunt zwemmen.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:32:48 #79
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_52563570
Ach, misschien nog een ander verhaal.
Ik heb er wel twee, maar mijn zaad is dan weer heel erg slecht. Kan je ook zo maar gebeuren.
Dus, ook al heb je er twee, da's nog geen garantie !
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_52568800
dat vind ik wel retegeil! sjiiiiit!!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')