abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42633119
Afgelopen maandag is bij teelbalkanker geconstateerd en woensdag is de betreffende bal verwijderd. Nog afgezien van alle ellende die er nog op me afkomt (CT-scan, eventueel nog chemo), kijk ik toch liever uit naar een toekomst waarin ik weer gewoon gezond verder kan gaan met m'n leven. Aangezien ik op dit moment vrijgezel ben, hoop ik dat ik in die toekomst weer een leuke vrouw tegenkom waarmee ik een relatie kan opbouwen. Punt is nu alleen dat ik me afvraag hoe een vrouw zou reageren als ze er achter komt dat ik maar 1 bal heb. Voor alle duidelijkheid, in principe werkt alles met een bal net zo goed als met twee, dus dingen als seks en eventueel kinderen verwekken kan gewoon.

Verder denk ik dat dit ook iets is dat ik zou vertellen voordat we daadwerkelijk in bed liggen, zodat ze het niet op het moment supreme pas ontdekt. De reden dat ik dit wil weten is dat ik er over denk om een prothese bal te laten plaatsen (na verloop van tijd), maar aangezien je dan weer allerlei risico's loopt met inkapseling, afstoting door 't lichaam, infecties, enz. is dat niet iets dat ik per se wil. Zeker gezien het feit dat ik er zelf eigenlijk totaal geen moeite mee heb dat ik er nu eentje minder heb.

Ik hoop dat jullie er gewoon op een normale manier op kunnen reageren, en als je vragen hebt (ook als man), dan wil ik die best beantwoorden.
pi_42633130
Denk niet dat iemand behalve de man er een ruk om zou geven?
JOHNNY HEITINGA
pi_42633169
Denk niet dat het echt een probleem zal zijn voor een vrouw en zo wel.. heb je voor de verkeerde gekozen

Bedoel : stel je heb een relatie en het overkomt je..
Zal ze je daarvoor dan in de steek laten?

Dus als je zelf gewoon er over doet ,zal het geen probleem opleveren..
Salsa Española
pi_42633248
@salsagirl: tja, dat is inderdaad ook mijn insteek, en ik heb ook al zoveel teruggehoord van vriendinnen. Maar ach, een beetje informatie inwinnen kan nooit kwaad .

@Camplo: vooral die ruk doet 't 'm
pi_42633327
het ziet er wat anders uit, maar lijkt me niet dat ze je daarvoor afwijzen.. ik bedoel, hoeven ze hun aandacht te richten op maar 1 bal ipv 2, meer genot voor jou!

als verder alles nog gewoon functioneert enzo is er toch niks aan de hand, their loss als ze je daarvoor ditchen..
pi_42633330
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:06 schreef Denethor het volgende:
@salsagirl: tja, dat is inderdaad ook mijn insteek, en ik heb ook al zoveel teruggehoord van vriendinnen. Maar ach, een beetje informatie inwinnen kan nooit kwaad .

@Camplo: vooral die ruk doet 't 'm
Daar bedoelde ik niks mee
JOHNNY HEITINGA
pi_42633331
Hey, het gaat toch om het innerlijk? Als een vrouw je gaat beoordelen voor iets waar je niets aan kan doen dan heb je de verkeerde gevonden. Je hoeft je hier echt geen zorgen over te maken, komt allemaal goed.
pi_42633424
ik denk dat vrouwen zullen denken... goh.. hij heeft maar 1 bal... bikkel!

denk niet dat ze zich daar al te druk om maken hoor!
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:25:42 #9
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_42633624
geen probleem! beter een dan geen toch?!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben je wel van plan wat zaad in te vriezen ivm de komende chemokuur?

iig heel veel sterkte in deze tijd en veel positiviteit gewenst
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:25:50 #10
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_42633627
Ik zie iedereen hierboven zeggen dat je je er niet zo druk om hoeft te maken; de vraag is natuurlijk hoveel van die personen vrouw zijn.
Zelf denk ik (als man zijnde) hetzelfde als hen. T is maar een klein onderdeeltje van je; en dr zit voor vrouwen een veel belangrijker onderdeel in de buurt!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:27:07 #11
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_42633658
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 08:59 schreef Camplo het volgende:
Denk niet dat iemand behalve de man er een ruk om zou geven?
...idd....en je kunt er ook nog fijn een pouch van laten maken voor geld, muntjes, sleuteltjes etc...handig in de sauna.

OT....zoals mijn voorposters al aangaven...als je een vrouw hebt/krijgt die er problemen mee heeft....is zij 't probleem.
Zou jij problemen hebben met een vrouw met één eierstok?

...iig sterkte met je verdere herstel....
Causaliteit....dat is 't.
pi_42633671
Als iemand je afwijst op het feit dat je maar 1 bal hebt, dan moet het wel een heel gestoord wijf zijn Voor mij zou het niks uitmaken in ieder geval. Sterkte met je ziekte!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:38:36 #13
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_42633855
- edit: niet goed gelezen -

een vriend van mij heeft hetzelfde gehad, misschien dat hij daarom zo verlegen is bij vrouwen.
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_42633891
Ik zou er niet zo'n moeite mee hebben eigenlijk...
Ik ben een meisje =)
pi_42633993
een ex van mij had maar 1 bal daar heb ik nooit wat van gemerkt ( kwalitatief dan ;-) ) en erg vreemd stond het ook niet btw.
succes deze periode
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:55:49 #16
68963 Radonir
has a cunning plan
pi_42634211
Mannen met 1 bal hebben historisch gezien een hoge kans om grote delen van Europa te veroveren, om zich vervolgens stuk te lopen op Rusland. Er zijn vast vrouwen die dat kunnen waarderen ;-)
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:57:16 #17
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42634246
ik vind het heel apart dat ze er niet meteen een prothese in hebben gedaan. dat hebben ze bij mijn vriend namelijk meteen bij de verwijdering gedaan (twee weken geleden) dus je ziet er niets van.

alhoewel hij nog steeds erg last heeft van de wond etc. gaat het herstel redelijk. Hoe is het met jou? veel pijn?

en over die vrouw hoef je je echt niet druk te maken, ik dump mijn vriend toch ook niet omdat ie nu maar 1 echte bal heeft? en de meeste vrouwen zullen er zo over denken, als ze dat niet doen dan is die B**** je niet waard
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:00:44 #18
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_42634323
Dumpen!

(wees nou eerlijk, wat zou jij doen met een meisje wat op d'r eerste afspraakje begint te emmeren over haar eierstokken?)
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:29:33 #19
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_42634965
Sluit me bij bovenstaande reacties aan, een vrouw die daar moeilijk over doet is de moeite niet waard. Zou er ook geen 'vulling' in laten zetten, zie het nut er niet van in! Alles functioneert toch!! Zou wel, zoals boven al aangegeven wordt, wat zaad in laten vriezen. Mocht er chemo nodig zijn, dan kan je later daar op terugvallen.

Verder veel respect voor je positieve instelling!!! Sterkte de komende tijd!!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_42634994
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 10:00 schreef gronk het volgende:
Dumpen!

(wees nou eerlijk, wat zou jij doen met een meisje wat op d'r eerste afspraakje begint te emmeren over haar eierstokken?)
Mannen en ballen is nog altijd echt iets anders dan vrouwen en eierstokken.

Wanneer een meisje je leuk vind, interesseert het haar geen klap, zolang het hele zaakje maar functioneert.
Sterker nog, dikke kans dat ze je heel graag over je angst heen wil helpen, en er "samen" aan werken dat voor jou een minder groot probleem te laten zijn.

En, inderdaad pas vertellen wanneer je in bed ligt. Dan ben je eerlijk en open, en toch een beetje onzeker, dat vinden vrouwen vaak alleen maar prettig. Dan hebben ze te maken met een gevoelige eerlijke jongen. De meeste zoeken daar al een tijdje naar.

Mijn partner heeft een hoeveelheid striae van eerder medicijngebruik, daar kan geen enkele zwangere vrouw tegenop. Hij schaamde zich zo, dat hij eigenlijk een pyjama broek aan wilde doen, toen hij voor het eerst bij me kwam slapen. Eerlijk, mooi is anders, maar het is iets waar hij niets aan kan doen. Het maakte me destijds bijzonder weinig uit, simpelweg omdat ik dolverliefd op hem was. Een bal is volgens mij echt absoluut geen probleem. Ik ken geen vrouwen in ieder geval, die daar op af zouden knappen.

Heel veel sterkte de komende tijd, dat heb je harder nodig dan je zorgen omtrent een partner (wat die bal betreft dan, voor de rest kan ik uiteraard niet beoordelen hoe je het bij het vrouwvolk doet.

Goede tip, dat zaad invriezen voor de chemo! doen!
sub/
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:37:39 #21
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42635164
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 10:29 schreef Diesz het volgende:
Sluit me bij bovenstaande reacties aan, een vrouw die daar moeilijk over doet is de moeite niet waard. Zou er ook geen 'vulling' in laten zetten, zie het nut er niet van in! Alles functioneert toch!! Zou wel, zoals boven al aangegeven wordt, wat zaad in laten vriezen. Mocht er chemo nodig zijn, dan kan je later daar op terugvallen.

Verder veel respect voor je positieve instelling!!! Sterkte de komende tijd!!
die prothese is puur cosmetisch idd, maar het staat gewoon net ff zoals het daarvoor ook was. is voor veel mannen toch best wel een punt kan ik me voorstellen. net als vrouwen er moeite mee hebben een borst te moeten afstaan, daar wordt vaak ook een prothese in geplaatst (al zie je het natuurlijk niet aan een man in kleding dat hij 1 bal zal hebben)
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_42635395
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:57 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind het heel apart dat ze er niet meteen een prothese in hebben gedaan. dat hebben ze bij mijn vriend namelijk meteen bij de verwijdering gedaan (twee weken geleden) dus je ziet er niets van.
De prothese kon er niet meteen in omdat de verdere behandeling (chemo, bestraling) de kans op afstoting enorm vergroot. Daarnaast loop je met een prothese natuurlijk altijd kans op afstoting, inkapseling en allerlei andere ellende, en ik vind dat persoonlijk niet de moeite van de prothese waard.
quote:
alhoewel hij nog steeds erg last heeft van de wond etc. gaat het herstel redelijk. Hoe is het met jou? veel pijn?
Pijn valt wel mee, en gek genoeg zit de meeste pijn bij de wond en niet bij m'n balzak, daar sta ik nog steeds verbaasd over. Ik ben nu wel een beetje grieperig, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik even een verminderde weerstand heb door de operatie.
quote:
en over die vrouw hoef je je echt niet druk te maken, ik dump mijn vriend toch ook niet omdat ie nu maar 1 echte bal heeft? en de meeste vrouwen zullen er zo over denken, als ze dat niet doen dan is die B**** je niet waard
Ach, echt druk maken doe ik me er ook niet over, maar ik vroeg het me wel af. En zoals gezegd, ik had al van meerdere vriendinnen gehoord dat het hun ook niks zou uitmaken en dat is wel zo logisch. Je hebt ten slotte een relatie met de persoon en niet met z'n geslachtsdelen (nou ja, meestal dan). Gelukkig was ik toch al niet heel erg een one-night-stand type
pi_42635435
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:55 schreef Radonir het volgende:
Mannen met 1 bal hebben historisch gezien een hoge kans om grote delen van Europa te veroveren, om zich vervolgens stuk te lopen op Rusland. Er zijn vast vrouwen die dat kunnen waarderen ;-)
Ach, Rusland vond ik toch al niet interessant... veel te koud daar, joh
pi_42635544
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:25 schreef scrub_nurse het volgende:
geen probleem! beter een dan geen toch?!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben je wel van plan wat zaad in te vriezen ivm de komende chemokuur?

iig heel veel sterkte in deze tijd en veel positiviteit gewenst
De chemo is nog niet zeker, ik moet eerst nog een CT-scan laten maken (lekker contrastvloeistof drinken, kijk ik echt naar uit). Als daar niets op te zien is, dan hoef ik geen chemo. Ik moet dan wel het komend jaar iedere maand in de scanner, maar ach, dan krijg ik al dat geld van de ziektenkostenverzekering er ook eens een keer uit . Ik hoop dus dat ik er op tijd bij was, en dat ik geen uitzaaiingen heb.

Mocht ik chemo nodig hebben, dan zal ik wel wat zaad laten invriezen, ja. Ik wil eigenlijk geen kinderen, maar ik wil ook niet het risico lopen dat ik me straks nog bedenk als ik de juiste vrouw vindt en dat 't dan niet meer kan.
pi_42635583

Die is er minder blij mee....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')