Aah, ok. Is goed dat je het zegt, ik dacht dat het echt was.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:23 schreef maartena het volgende:
OMG!! Iemand die kan photoshoppen.....
Mag ik voor plaatje 2 stemmen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke is enger?![]()
Vraag me nu af welke foto van hem nu eigenlijk enger isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke is enger?![]()
Wat een mongool is het ook.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke is enger?![]()
damnquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:39 schreef Catbert het volgende:
Goed, vraag niet waarom maar ik was bezig de muziek van dat spotje van SIRE over digitaal pesten op te zoeken. Had alle lichten al uit enzo, kom ik dit tegen:
[afbeelding]
For fucks sake...Scary shit...
Ja das best knap van har dat ze dat kanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:51 schreef Deimos000 het volgende:
tjeeeee zeg.. hoe zou ze dat nou doen?!
zeker een elastische nek..![]()
Dat wijf zit die gozer gewoon te berijden. En die gozer likt haar navel !quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:39 schreef Catbert het volgende:
Goed, vraag niet waarom maar ik was bezig de muziek van dat spotje van SIRE over digitaal pesten op te zoeken. Had alle lichten al uit enzo, kom ik dit tegen:
[afbeelding]
For fucks sake...Scary shit...
Ik vind die kop echt prachtig eng!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:40 schreef super-muffin het volgende:
ze heeft haar trui achterstevoren.
eng hoor
Het is net dat mormel van the Exorcist.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:44 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik vind die kop echt prachtig eng!![]()
ZO een klein meisje en zo eng kijken;![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:25 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Aah, ok. Is goed dat je het zegt, ik dacht dat het echt was.![]()
Ik kom wel 'eens' buiten, maar nooit in bushokjes, had 'em dus nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:42 schreef Wootism het volgende:
Wtf, die poster hing al super lang op bushokjes!
Iedereen doet net ofdat ze dit voor de eerste keer zien
Of komen jullie echt nooit buiten? o0
http://www.stopdigitaalpesten.nl/quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:54 schreef classpc het volgende:
Is wel cool gedaan, die soep.
Maar ik zie het verband tussen de foto en digitaal pesten niet helemaal...
Volgens mij wordt dat later een erg mooi hockey meisjequote:
quote:
OMG wat 'n lam schaap.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]![]()
Ik geloof niet dat deze photo fake is. Er is een filmpje van een vent die zijn hoofd 180° kan draaien.
http://video.google.nl/videoplay?docid=2617909448730878650
'en morgen slaan we je helemaal de tering'quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:32 schreef GrupoBalanca het volgende:
maareh... hoe heet dat nr. nou dan??
Gelukkig ben ik niet de enige die dat al was opgevallen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:40 schreef Furious het volgende:
Ze heeft haar trui verkeerd om aan denk ik.
Ik vind het helemaal niet schokkend..... ik had meer zoiets van ''Huh?''quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Grappig, was een tijdje geleden precies eenzelfde topic over iemand die schrok door dat plaatje.
ze?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:40 schreef Furious het volgende:
Ze heeft haar trui verkeerd om aan denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |