Ben 30, heb daar helemaal geen probleem mee, als iemand dat wil weten kan die dat vragen, jij loopt toch ook niet met je geboortedatum op je voorhoofd getatoeeerd?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:27 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
jij hebt uit voorzorg maar geen geboortedatum ingevuld.
jij bent zo'n oudje die maar niet uit de pubertijd wil komenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ben 30, heb daar helemaal geen probleem mee, als iemand dat wil weten kan die dat vragen, jij loopt toch ook niet met je geboortedatum op je voorhoofd getatoeeerd?
Dat in je profiel zetten vind ik persoonlijk hetzelfde, gevoelsmatig.
Ik niet. ik ben uniek!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:40 schreef covie het volgende:
![]()
![]()
Iedereen heeft tegenwoordig toch zijn/haar leeftijd op het hoofd getatoeeerd![]()
Daar trappen we dus niet in![]()
Pardon? Ken ik u?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:46 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
jij bent zo'n oudje die maar niet uit de pubertijd wil komen.
Ik heb twee zwarte katten!quote:
Komt ook omdat je er 2 hebt!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb twee zwarte katten!Maar heb vandaag nog geen pech gehad.
![]()
heel scherpquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:33 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
13 oktober 2005 was op een donderdag..
Al na 1 deuk?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:07 schreef rival het volgende:
was mijn eerste autootje
oww nee hoor.... dat was is een andere keer gebeurt! toen alleen een flinke deuk.... maar alleen die aanrijding was op vrijdag de 13e en ik wou ontopic blijven!quote:
*op hout klopt voor Spike1506*quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:07 schreef Spike1506 het volgende:
Hmm, vandaag nog geen pech gehad op me stage, kan dadelijk wel nog op me werk komen!..
Thanksquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
*op hout klopt voor Spike1506*![]()
![]()
Het gaat vaak fout op zo'n dag omdat iedereen er zo mee bezig is en krampachtig niets wil uithalen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |