Gewoon genoeg drinken, dan is bijna alles leuk!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:13 schreef WesHell het volgende:
Tja, dat was misschien wel beter geweest. Maar de plicht roept dan ook weer. Ik heb reserve sleutels van mijn auto.
En nu moet ik vanavond ook nog naar zo'n afschuwlijke hollandse avond met Jan Smit en dat soort mensen.. Aaah...
Was ik maar niet dronken en ja zeggen destijds...
Klote dag...
Vrijdag de 13e![]()
Is dat niet eerder geluk?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:18 schreef Drumpie het volgende:
Ik had wel ongeluk, ik kreeg en bal tegen me hoofd aan![]()
![]()
![]()
nee gelukkig ken ik je nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pardon? Ken ik u?
Leuk zo'n oordeel.![]()
operatie gehad woensdagquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Beterschap, vandaag geblesseerd of door iets anders?![]()
Ga je gangquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:49 schreef jors het volgende:
ik ga lekker onder alle laders doorlopen en alle zwarte katten aaien en en en dat was het
laddersquote:
sacre bleu!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:13 schreef fraubitch het volgende:
omdat er iemand voor de trein is gesprongen komt mijn vriendje niet meer
Alles staat vast
ik kan me herinneren dat ik iets soortgelijks hier heb geschreven bij wijze van een grap
whateverquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:27 schreef jors het volgende:
turbotaal
Ik kreeg een stick tegen mijn hoofd aan whehe, klein sneetje heb ik nu, voor de rest geen zware ongelukken whehe en tis nog maar 1 minuut vrijdag de 13dequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:55 schreef Ivo1986 het volgende:
Heb me vanmorgen verslapen voor school, dan maar een dagje vrij.
Heb komende week nog vrij ook.
Ik leef nogquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:00 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Ik kreeg een stick tegen mijn hoofd aan whehe, klein sneetje heb ik nu, voor de rest geen zware ongelukken whehe en tis nog maar 1 minuut vrijdag de 13de![]()
![]()
oh nee tis al voorbij![]()
kom laten we gaan feesten en tis nog vakantie ookquote:
Bier staat koudquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:14 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
kom laten we gaan feesten en tis nog vakantie ook![]()
![]()
![]()
quote:
het is die vervloekte river hehquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:33 schreef murp het volgende:
wel verloren met pokeren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |