Ten tijden van dat kleine dikkertje keek men zo tegen negers aan als wij nu tegen marokanen aan kijkenquote:Oke het liedje is volgens mij niet echt racistisch
Want?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:01 schreef Canisfire het volgende:
Je zou toch denken dat die Hardcore dj's hier wel een of andere remix opgemaakt zouden hebben.
Dus het is wel gewoon een anti negerlied ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ten tijden van dat kleine dikkertje keek men zo tegen negers aan als wij nu tegen marokanen aan kijken
Als je ziet hoeveel remixes er zijn op dat kleine stukje song uit de film american history x.quote:
Ik ga er voor het gemak wel even van uit jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:05 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dus het is wel gewoon een anti negerlied ?
Ik ben zo bang dat je het serieus meent.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:07 schreef vosss het volgende:
Ik ga er voor het gemak wel even van uit ja
En zo is het!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:42 schreef www.commentaar.org het volgende:
het lied wordt toch verteld uit het standpunt van de neger?
hij loopt rond en vraagt onderdak, maar krijgt dat niet omdat hij "maar een ... is"
net zoals in het kerstverhaal Jozef en Maria geen onderdak kregen
laatste stuk is zoiets als:
~hebben al die blanken die dit verhaal van Jozef en Maria nu herdenken (want het is Kerstmis) nu helemaal NIETS geleerd? Want ook zij geven geen onderdak zoals ook Jozef en Maria dit niet kregen
snappie
waar haal je die onzin vandaan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:01 schreef Canisfire het volgende:
Hij was maar 'n neger songteksten
Je zou toch denken dat die Hardcore dj's hier wel een of andere remix opgemaakt zouden hebben.
huhhuh, en iedereen die adolf óf hitler heet is een racist..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel remixes er zijn op dat kleine stukje song uit de film american history x.
en als je bedenkt dat er mensen als DJ Adolf op deze wereld rondlopen..
Wat zit jij rare denkwijzes naar mij toe te richten zeg.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
huhhuh, en iedereen die adolf óf hitler heet is een racist..
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
huhhuh, en iedereen die adolf óf hitler heet is een racist..
Denk eerder Onder de Tramquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:47 schreef Yorrit het volgende:
je heb zeker de staat van verwarring gezien?
Iddquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:29 schreef teh_m0nkey het volgende:
Het gaat juist over racisme, hoe kut dat is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |