Klopt!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Rosarium, rozenkwekerij,
Broekhuizerweg, Lottum![]()
Klopt!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Brouwerij Hertog Jan, bij Arcen, aan de kruisweg. Veerpont http://www.voetveren.nl/Z-Li-0006.htm
Nee, ik had natuurlijk mijn vorige twee opdrachten heel dicht bij elkaar uitgezocht, maar zo makkelijk ga ik het natuurlijk niet nog een keer makenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk ik met Limburg in de goede richting?
Het is inderdaad een gemeentehuis!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:28 schreef Goover het volgende:
Zier er uit als een gemeente huis waar ik ooit eens geweest ben, maar dat is het volgens mij niet.
Ik ben er begin 2005 een keer langsgereden... blijkbaar heeft het indruk gemaaktquote:Op woensdag 1 november 2006 13:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wow, is het zo bekend buiten Leeuwarden?
Its-Jojo-4you 4
TARAraboemdijee 3
Rockfire 3
ziggyziggyziggy 2
Jdude 1
Its-Jojo-4you 4quote:
In Onnen, prov. Groningen. Langs het spoor, obviously. Onderhoudswerkplaats van de Spoorwegen.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb eerst ook nog het halve snelwegennet afgezocht.
Waar ligt dit gebouw?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 november 2006 14:13 schreef JDude het volgende:
[..]
In Onnen, prov. Groningen. Langs het spoor, obviously. Onderhoudswerkplaats van de Spoorwegen.
Ik heb het gecontroleerd, het kloptquote:Op woensdag 1 november 2006 14:50 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Volgens mij is dat de Doornenburg in het gelijknamige dorpje in de Betuwe.
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tholen
Die had ik ook klaar staan
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |