Het kostte wel wat moeite om het uit te zoeken, maar uiteindelijk toch gelukt!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het is goed!!!
Tnx trouwens dat je ook nog vond wat het precies was
Dankjewel, eindelijkquote:Gefeliciteerd Rockfire!!!
Je staat in De Google Earth Quiz Editie Nederland Hall of Fame!!!
Google Earth editie Nederland Hall of Fame
- Gerako
- TARAraboemdijee
- Price
- Rockfire
Ben net terug, en inderdaad, je hebt de plaats helemaal goed. Monument heb ik niet gechecked maar zal ongetwijfeld ook goed zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hmm, jammer voor _jero_, maar ik heb um denk ik eerder...
Het is Heiligerlee en het is het monument voor de slag bij Heiligerlee, 23 mei 1568
Had de spoorweg niet gezien![]()
P.S. Wat betreft Rockfire zou je wel eens gelijk kunnen hebben
Wat ik wilde horen was dat het het voormalige waterloopkundig laboratorium was en dat het bij Vollenhove lag. Maar je hebt al zoveel andere goede antwoorden over dezelfde locatie gegeven dat ik um goedrekenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:50 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Okee, nog concreter (een gok): een golfslagsimulator?
Lijkt me terecht, zonder ziggy had ik hem nog niet gevonden en ook niet gevonden dat het het waterloopkundig laboratorium wasquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Wat ik wilde horen was dat het het voormalige waterloopkundig laboratorium was en dat het bij Vollenhove lag. Maar je hebt al zoveel andere goede antwoorden over dezelfde locatie gegeven dat ik um goedreken
Het dorp waar dit zich bevind staat wel bekend om datgene wat hier geplant is...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Moet het iets bekends zijn?
Het is geen vlindertuinquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:14 schreef Goover het volgende:
Lijkt op en vlindertuin waar ik ooit eens geweest ben, is dat warm? Of zit ik echt helemaal fout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |