Saxon speelt ook gratis op 31/7, ergens in de buurt van Wacken (voor degenen die niet kunnen kiezen tussen Saxon en Overkillquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie nu op de site staan dat Saxon van 22:00 tot 0:00 speelt en Overkill van 23:00 tot 0:00. Hoe zit dat trouwens met Vader? Ik kan ze niet vinden in de running order.

Neem genoeg geld mee want er staat zeker op de latere dagen (vanaf woensdag) meestal een vette rij bij de enige pinautomaat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:36 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft iemand ook tips voor iemand die voor de 1e keer naar wacken gaat?

Zo is het altijd met festivalsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:12 schreef rulerofdeath het volgende:
ok ik hebt al wel in de gaten. niet teveel rotzooi meenemen maar wel weer genoeg geld

Die hebben ze dit jaar toch pas voor het eerst op het terrein zelf?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:56 schreef Shivo het volgende:
[..]
Neem genoeg geld mee want er staat zeker op de latere dagen (vanaf woensdag) meestal een vette rij bij de enige pinautomaat.

Beetje ouwehoeren met Duitser op de camping.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:48 schreef Witchfynder het volgende:
Wat doet men al die tijd toch daar? Ik hoorde al van iemand die de 29ste erheen gaat.

Volgens mij ga ik mijn tent ineens met iemand anders delen...quote:Op maandag 23 juli 2007 18:15 schreef Witchfynder het volgende:
Ach, ik neem wel een boek mee voor het geval de gesprekspartners het af laten weten voor de woens- en donderdag..

Er is al wel wat te doen op woensdag en donderdag. De biergarten is sowieso open vanaf woensdagochtend 10 uur (en verder het hele festival alleen tussen 6 en 7 's ochtends gesloten). De wacken firefighters treden woensdag en donderdag op van 20.00 tot 22.00.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:15 schreef Witchfynder het volgende:
Ach, ik neem wel een boek mee voor het geval de gesprekspartners het af laten weten voor de woens- en donderdag..

Ik kan alles van priest zingen, mits bier?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef Shivo het volgende:
Wie heeft er iets ingestudeerd voor de metal kakaoke dit jaar?

De jaren dat ik er geweest ben zag die metal karaoke er nou niet echt ingestudeerd uit.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef Shivo het volgende:

Is het bij karaoke niet gebruikelijk dat je tekst hebt meelopen?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef Shivo het volgende:

Beetje zoals het in 2005 was. Niet echt koud, maar wel veel regen. Wat mij betreft mag het nog wel iets warmer en droger worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:41 schreef Conorach het volgende:
En het weer @ Wacken: Voorlopig regent het er nog, soort van..
In ieder geval tot en met a.s. vrijdag kans op regen, maar wel een aangename temperatuur.
(hoopt op significant minder bagger (of death) dan in 2005)

Open the door, Jehova you whore...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:41 schreef Conorach het volgende:
Ik wil al jaren iets van Deicide doen, van Once Upon the Cross

Ik ga naar WOA met een jack, vest, poncho en hoed. Als het moet loop ik rond als een cast member van Tour of Duty, maar mij krijgen ze niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje zoals het in 2005 was. Niet echt koud, maar wel veel regen. Wat mij betreft mag het nog wel iets warmer en droger worden.

Die dingen zijn fucking duur, ik denk dat er weinig mensen zijn die dat doenquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:23 schreef Conorach het volgende:
Hell yeah.
Iemand die de "persoonlijke" Dixi-plee huurt @ Wacken?
Lijkt mij opzich wel convenient.. eigen slot erop &zo, geen wachttijden (tenzij je vrienden ijverig zitten te kleien), dichtbij je tent..

ik niet iigv... beetje duur en denk dat je toch merendeel moet zeiken en geloof me.. veel mensen gaan vragen of ze bij jou niet mogen zeiken/schijten...quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:23 schreef Conorach het volgende:
Hell yeah.
Iemand die de "persoonlijke" Dixi-plee huurt @ Wacken?
Lijkt mij opzich wel convenient.. eigen slot erop &zo, geen wachttijden (tenzij je vrienden ijverig zitten te kleien), dichtbij je tent..

Ok.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:07 schreef Witchfynder het volgende:
Overigens; als iemand dit ziet wapperen, kom ff hoi zeggen. Neem wel bier mee..
[afbeelding]

Ik zal er op letten. Anders kun je me herkennen aan kisten, een spijkerbroek, zwart bandshirtje en lang haar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:07 schreef Witchfynder het volgende:
Ik denk niet dat iemand onze Dixie omver gooit terwijl het middenin een Conorach/Magionkamp staat..
Overigens; als iemand dit ziet wapperen, kom ff hoi zeggen. Neem wel bier mee..
[afbeelding]

quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zal er op letten. Anders kun je me herkennen aan kisten, een spijkerbroek, zwart Conorach bandshirtje en lang haar.![]()

Als je er eentje voor me meeneemt naar Wacken en we komen elkaar tegen wil ik hem best dragen hoor.quote:

Vind ik nog steeds te duur dan, kan je beter wat meer bier van drinkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:01 schreef Conorach het volgende:
Maar als je met bijv. 7 mensen gaat is het maar €17,- p.p. (even een simpel rekenvoorbeeldje)

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |