waar woon je?,kheb saints row voor je.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[TR] Oblivion
Op z'n 45km van Almelo, hoezo?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:10 schreef tritri het volgende:
[..]
waar woon je?,kheb saints row voor je.
daarom,heb je een ov?.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Op z'n 45km van Almelo, hoezo?
Wil wel ruilen tegen SR.
Nee, heb al jaren geen OV meer.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:27 schreef tritri het volgende:
[..]
daarom,heb je een ov?.
ik niet anders was ik wel gekomen.
waar ongeveer want ik wil effe ns site bekijken.
daar ben ik dus al 2 keer mee genaait.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nee, heb al jaren geen OV meer.
wat me makkelijker lijkt; http://www.tpgpost.nl/
Joh, ik heb 5 jaar geleden ff een kloon met 48k posts aangemaakt om jou nu van je SR te beroven.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:32 schreef tritri het volgende:
[..]
daar ben ik dus al 2 keer mee genaait.
ik stuur iniedergeval niet als eerste.
sorry maar het is kut als je iemand vertrouwt en dan naait die je.
achjah ik kan wel een kaartje kopen naar treinstation van hardenberg,kan vandaag nog zelfs.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Joh, ik heb 5 jaar geleden ff een kloon met 48k posts aangemaakt om jou nu van je SR te beroven..
Maar goed, kom je weleens in Hardenberg of omgeving? Want ik kom eig nooit in Almelo.
D.R. wat moet die kosten?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:32 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Ik heb ook nog Dead rising te koop. Zelf zoek ik Just Cause
Hoeveel wil je er voor hebben?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:55 schreef Smots het volgende:
Is er trouwens iemand die interesse heeft in een X05 faceplate?
(nog in de verpakking)
plaatje is van Ebay, maar dit is dus de feestpleet waar het om gaat:
http://i7.ebayimg.com/04/i/06/bd/a0/b9_1_b.JPG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |