Maar Jeroen en Marcia ook niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:41 schreef Woepsje het volgende:
Snapt die Micheline nou echt niet dat Tijn en Monique ook een keer een pauze willen hebben van 8 uur. Zij heeft die al gehad.
ze staat sowieso die discussie op de verkeerde plek te houden... jankertquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:41 schreef Woepsje het volgende:
Snapt die Micheline nou echt niet dat Tijn en Monique ook een keer een pauze willen hebben van 8 uur. Zij heeft die al gehad.
Nee dat merk ik nu ook, maar die Micheline blijft er over zaniken. Altijd in haar eigen straatje denken en dat doet Jeroen beslist niet.quote:
Dat is dan wel weer waar ja.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:43 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ze staat sowieso die discussie op de verkeerde plek te houden... jankert![]()
Juist niet. Anders krijg je geen gezeik zoals nu.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:46 schreef BigBuzzz het volgende:
Blijkdaar moet BB de volgende keer maar weer zelf een schema opstellen.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Juist niet. Anders krijg je geen gezeik zoals nu.
ik geloof het ookquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:53 schreef flugeltje het volgende:
Micheline is geloof ik een beetje chagerijnig
Ja nou loopt ze ook weer te zeiken dat hun Madonna hebben gehad als muziek. Pffffffffff die jankert heeft steeds wat anders. Gisteren was het haar tampon, vanmorgen moest ze poepen en nou is het weer de muziek van de anderen die te leuk is.quote:
Ik ga steeds meer sympathie voor Jeroen krijgen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:54 schreef T-lex het volgende:
Jeroen ken tenminste lachen...die ziet de humor er wel van in.![]()
Dan doet BB wederom iets goedsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:04 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat hoe harder Micheline gaat zeiken, hoe slechter de muziek wordt.
dat zou leuk zijn!! ik log toch zo uitquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:04 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat hoe harder Micheline gaat zeiken, hoe slechter de muziek wordt.
Heb het idee dat BB wel een beetje inspeelt op de personen. Net heel de tijd Madonna, en een zeikende Michelina daar hoort deze muziek bij :-)quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:04 schreef flugeltje het volgende:
Semihquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:03 schreef heksie69 het volgende:
semith zei tegen mich.. zo te zien kunnen ze nog prima door
waarop mich zei,.. ja ik snap niet waarom wij moeten
Daar kan ze ook niets aan doen. Moest van BBquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:09 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vind micheline d'r oorbellen, ketting en kroontje een beetje overdone....
zit er uit als een kerstboom zo...
Maar dan wel een die chagerijnig kijkt.
Ik vind alles aan haar onvrouwelijk. Behalve dr tieten.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:09 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vind micheline d'r oorbellen, ketting en kroontje een beetje overdone....
zit er uit als een kerstboom zo...
Maar dan wel een die chagerijnig kijkt.
Die zijn dan ook nep. LOLquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik vind alles aan haar onvrouwelijk. Behalve dr tieten.
bij de rest ziet het er helemaal niet zo upgetuigd uit anders...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:12 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
Daar kan ze ook niets aan doen. Moest van BB![]()
(oorbellen, ketting en kroontje dan)![]()
dat dacht ik ook heel even...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:24 schreef NorthernStar het volgende:
Het lijkt wel een ouija board zoals Rik daar zit.
krijg je als je met een vreemde moet dansenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Gut Semih en Micheline, je mag elkaar best aanraken tijdens een dans..
d'r kan bij hun nog wel iemand tussen dansen....
Oeh, dat kunnen ze ook wel doen als ze zich vervelen. "Spelen" met de ouijaboard.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:24 schreef NorthernStar het volgende:
Het lijkt wel een ouija board zoals Rik daar zit.
tot morgenmiddag 17:00uquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:31 schreef ruby het volgende:
Hoe lang moeten ze nog dansen?
Damn...leuke opdracht.quote:
pssst mensen die het niet snappen moet je gewoon lekker in die waan latenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:38 schreef debuurvrouw het volgende:
(dit is geen lelijke taalfout maar een woordgrapje)
je haalt me de woorden uit de mondquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:45 schreef ruby het volgende:
Als die buffers zo doorgaan, dan kunnen ze me afvoeren.
Ik verwacht niet dat het snel zal veranderen, is de hele dag al, alleen de low-quality streams doen het (maar soms liggen die er ook hele tijd volledig uit) dus het zit even niet echt meequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:45 schreef ruby het volgende:
Als die buffers zo doorgaan, dan kunnen ze me afvoeren.
Volgens mij is alles momenteel bagger.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:33 schreef Lady-night het volgende:
hebben jullie een link voor een betere stream
Er was helemaal geen irritaitie tussen Tijn en Rik, ze waren aan het kijken hoe het het beste uitkwam met slapen en dansen, maar verder niks.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:47 schreef ruby het volgende:
Jeeeeuuuuuj, irritatie tussen Tijn en Rik, maar ja....de rest kan ik dus weer niet volgen.
Ik meende even een irritatie (of het was in z'n algemeenheid) te horen, maar ja die buffers verpestten het.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:51 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Er was helemaal geen irritaitie tussen Tijn en Rik, ze waren aan het kijken hoe het het beste uitkwam met slapen en dansen, maar verder niks.
Als je bij Floris kiest voor de Garnier Low quality streams gaat het goed (althans, beter dan op de higspeed-gateways)quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Volgens mij is alles momenteel bagger.
Al een paar dagen eigenlijk.![]()
je volgt het blijkbaar niet... Tijn is de gene die tot nu toe de minste rust heeft gehad.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:50 schreef wolferl het volgende:
Kan iemand, mij vertellen of Jeroen en Marcia al pauze hebben gehad.
Want ik krijg de indruk dat Tijn en kornuiten de boel belazeren met die schema's.
Ik begin Tijn te hekelen, van mij mag hij oprotten.
TIjn is helemaal de boel niet aan het belazeren, want als je goed geluisterd had wilde hij zelfs de 12 uur op het eind dansen. Maar TIjn en MOnique hebben alleen nog maar pauzes van 4 uur gehad en ze willen nu graag een pauze van 8 uur net als de anderen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:50 schreef wolferl het volgende:
Want ik krijg de indruk dat Tijn en kornuiten de boel belazeren met die schema's.
En die staat nu ook weer als enige voor wat eten te zorgenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:53 schreef natronic het volgende:
[..]
je volgt het blijkbaar niet... Tijn is de gene die tot nu toe de minste rust heeft gehad.
dat wil ik ook altijd op mijn werkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:53 schreef Woepsje het volgende:
[..]
ze willen nu graag een pauze van 8 uur net als de anderen.
Die doe ik wel eens vaker maar meestal maakt het niks uit.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je bij Floris kiest voor de Garnier Low quality streams gaat het goed (althans, beter dan op de higspeed-gateways)
tja maar sommige mensen (wolferl) willen alleen maar het "slechte" zien om daarna ongezouten kritiek te kunnen leverenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:54 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En die staat nu ook weer als enige voor wat eten te zorgen
wat een onzin hij moet juist de laatste 12 uur door.. hij heeft er juist voor gezorgd dat iedereen het er mee eens is.. niet zo negatief hehquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:50 schreef wolferl het volgende:
respect voor je mening maar beetje tegenstrijdig om dit te zeggen tegen degene die het langst op die vloer heeft gestaan en nu ook nog als een van de weinige voor wat te eten zorgt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:50 schreef wolferl het volgende:
En..........................de beste stuurlui of zoiets dergelijks komt ook in me op. Ik probeer zo objectief mogelijk te kijken en de ene keer kan ik de 1 wel schieten en de andere keer de ander. Het lijkt het " gewone" leven wel ( hihi)quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:56 schreef natronic het volgende:
[..]
tja maar sommige mensen (wolferl) willen alleen maar het "slechte" zien om daarna ongezouten kritiek te kunnen leveren
Waar baseer je die indruk op?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:50 schreef wolferl het volgende:
Daar zt ik me ook steeds meer over verbazen Die lijken idd wel of ze al getrouwd zijn hahaha Zal Rob leuk vinden :-)quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:02 schreef NorthernStar het volgende:
Tijn en Mo kibbelen soms alsof ze al tig jaar getrouwd zijn.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:02 schreef NorthernStar het volgende:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:04 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
eindelijk een spannende bedscene?
Ik denk dat jij het zo zou doen............quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
ik krijg alleen eenbeetje het gevoel datTijn (en monique) alleen voor respect die extra shift willen draaien.
niet persé voor zichzelf maar meer voor het aanzien. kan het niet duidelijk uitleggen, maar ze doen er nogal stoerig over ofzo. de rest meot niet zeuren want zij offeren zich op...
zo werkt het niet natuurlijk. Want ze MOESTEN zich niet opofferen
Klopt, het is een keuze. Ze willen sociaal zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
ik krijg alleen eenbeetje het gevoel datTijn (en monique) alleen voor respect die extra shift willen draaien.
niet persé voor zichzelf maar meer voor het aanzien. kan het niet duidelijk uitleggen, maar ze doen er nogal stoerig over ofzo. de rest meot niet zeuren want zij offeren zich op...
Moeilijke vraag.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:08 schreef Lady-night het volgende:
Nou je bent verliefd of niet....wat is er dan heerlijker dan dansen samen
Mee eens....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:08 schreef natronic het volgende:
Blijkbaar kun je tegenwoordig niet meer sociaal zijn zonder dat er iets achter gezocht wordt
Ik kijk nu via de Talpa site die doen het zonder haperen...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:09 schreef funkie-indo het volgende:
Als de verbinding blijft bufferen, haken veel streamers af, dek ik zo.........
Hij heet Tijn maar we noemen hem Rob...en de kindjes van Mo mogen al papa zeggen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:02 schreef NorthernStar het volgende:
? neuken ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:08 schreef Lady-night het volgende:
nee, sociaal zijn is een goede eigenschap. Ik ving net alleen tussen het gebuffer een gesprek op waaruit ik een beetje proefde dat de anderen niet meer mochten zeuren want het was voor hun veel zwaarder. (niet letterlijk)quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:06 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Klopt, het is een keuze. Ze willen sociaal zijn.
Geen verkeerde eigenschap imo.
Onder normal omstandigheden is dat een waarheid als een koequote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:08 schreef Lady-night het volgende:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:09 schreef T-lex het volgende:
Voor de mensen die de buffers ook helemaal zat zijn via deze link kan je de garnier streams op lage kwaliteit kijken: http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=garnierlow
En E10 en Tijn kunnen als toekomstige zwagers nu ook al niet meer op elkaar stemmen, ik snap nu ineens Tijn's vreemde nominatiequote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:11 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij heet Tijn maar we noemen hem Rob...en de kindjes van Mo mogen al papa zeggen.![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:14 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En E10 en Tijn kunnen als toekomstige zwagers nu ook al niet meer op elkaar stemmen, ik snap nu ineens Tijn's vreemde nominatie
??? snap hem ff nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:17 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Schijnt van wel, ik ben nog maar 32.
Ik ben niet vies van een beetje Milfquote:
probeer het eens met Hilde, dan krijg je er drank bijquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:23 schreef T-lex het volgende:
Kzou het ook op Mo kunnen hoor...heb ik geeneens drank voor nodig.![]()
Als ze hem zachtjes vraagt, krijgt ze hem hard.![]()
Mee eensch,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
heeft ie die pas net laten zetten?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:32 schreef Lady-night het volgende:
wat heeft Tijn lelijke tattoes zeg
offtopic: zoals een klasgenoot gisteren door de bus riep "damn dat kind (jaar of 3/4 vlgs mij) heeft een lekker mama"quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:21 schreef natronic het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van een beetje Milf
plus die 48 uur hehquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
offtopic: zoals een klasgenoot gisteren door de bus riep "damn dat kind (jaar of 3/4 vlgs mij) heeft een lekker mama"![]()
![]()
ontopic: staat jeroen nu alweer te dansen na 4u slaap![]()
hij heeft al twee dagen kunnen slapenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
offtopic: zoals een klasgenoot gisteren door de bus riep "damn dat kind (jaar of 3/4 vlgs mij) heeft een lekker mama"![]()
![]()
ontopic: staat jeroen nu alweer te dansen na 4u slaap![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:42 schreef Garman het volgende:
Ok, voor wie het schema niet heeft gevolgd, hier heb ik hem even gemaakt en kan je nakijken wie er gedanst heeft en wie er lange rust heeft gehad:
Shift 1: 1700-21.00
Rik-Marlies
Tijn-Monique
Semih-Micheline
Shift 2: 21.00-01.00
Rik-Marlies
Tijn-Monique
Semih-Micheline
Jeroen-Marcia
E10-Sabrina
Shift 3: 01.00-05.00
Rik-Marlies
Jeroen-Marcia
E10-Sabrina
Shift 4: 05.00-09.00
Tijn-Monique
E10-Sabrina
Shift 5: 09.00-13.00
Tijn-Monique
Jeroen-Marcia
Semih-Micheline
Shift 6: 13.00-17.00
Rik-Marlies
Semih-Micheline
Jeroen-Marcia
Shift 6: 17.00-21.00
Rik-Marlies
Tijn-Monique
E10-Sabrina
Shift 7: 21.00-01.00
Semih-Micheline
E10-Sabrina
Jeroen-Marcia
Ze is het gezeur van de andere een beetje zat.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:50 schreef Kaleddis het volgende:
Wat is er nou met Mo ? Ze lijkt wel ergens pissed over ?
Ah, is dat het ! (Het valt niet mee om de streams goed te volgens qua saaiheid en gebuffer...)quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:53 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze is het gezeur van de andere een beetje zat.![]()
Jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:32 schreef Lady-night het volgende:
zijn keuze en smaakquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:32 schreef Lady-night het volgende:
Dat is bewust opgebracht om zijn kaaklijn minder lelijk te doen lijken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:32 schreef Lady-night het volgende:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is bewust opgebracht om zijn kaaklijn minder lelijk te doen lijken.
Als hij lacht met dat centenbakkie
Wel leuk idee voor volgende weekopdracht.
Mop vertellen en als hij er om moet lachen een Euro in dat centenbakkie van hem proberen te mikken.
Mo dacht 8 uur rust...das 7 uur slapen...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:09 schreef Morwen het volgende:
Mon had het net even helemaal gehad "What the fuck doe ik hier"Brak ze ook nog haar nek over haar voeten.
*bufferdebuffer![]()
En dat centenbakkie zit met punaises vast in zijn beide orenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is bewust opgebracht om zijn kaaklijn minder lelijk te doen lijken.
Als hij lacht met dat centenbakkie
Wel leuk idee voor volgende weekopdracht.
Mop vertellen en als hij er om moet lachen een Euro in dat centenbakkie van hem proberen te mikken.
Begrijpelijk hoor, maar het kwam er zo heerlijk verontwaardigd uitquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:15 schreef T-lex het volgende:
[..]
Mo dacht 8 uur rust...das 7 uur slapen...
Toen hebben ze eten gemaakt en de afwas gedaan voor de andere groep. dus komt nu op 4 a 5 uur. En toen zaten ze op de dansvloer nog een beetje te zeuren over de indeling. En toen trok Mo het ff niet meer....![]()
Ik heb de streams (voor het eerst) al 24 uur op MUTE staan.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:17 schreef Sonique het volgende:
Waarom moesten ze die danspasjes leren eigenlijk?
Hij zit ook steeds in Sabjes decoletee te starenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:21 schreef ThaSandman het volgende:
E10 ziet er nu echt uit als een verwijfde kerel.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:21 schreef ThaSandman het volgende:
E10 ziet er nu echt uit als is een verwijfde kerel.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:21 schreef ThaSandman het volgende:
E10 ziet er nu echt uit als een verwijfde kerel pot.
Een beetje?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij zit ook steeds in Sabjes decoletee te starenBlijf hem een beetje een ranzig typje vinden
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij zit ook steeds in Sabjes decoletee te starenBlijf hem een beetje een ranzig typje vinden
![]()
Geloof het ook, schalde opeens met echo de kamer in hiero....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:27 schreef T-lex het volgende:
OOk BB wil heel graag horen wat er gaande is want het volume gaat ineens maximaal geloof ik.
Dat is zeker de grootste zeurpiet van de groep jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:27 schreef Day het volgende:
Overigens ben ik blij dat jullie er nu achter beginnen te komen wat een ontzettende zeikwijf Micheline is.
nu pas achter komen? komaan zeg dat wijf was al zeikerig toen ze BB instapte begin Semih steeds meer te waarderen dat die nooit echt tegen haar ontploft isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:27 schreef Day het volgende:
Overigens ben ik blij dat jullie er nu achter beginnen te komen wat een ontzettende zeikwijf Micheline is.
Nou ja, ik probeerde het te nuancerenquote:
Mo heeft haar voorbinddildo in Tijn zn reet gestoptquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ligt hij nu naast haar of op haar?
Ik denk dat E10 een spel speelt net doen of dat je BI bent zodat mensen je niet weg gaan stemmen op de Maandagen omdat ze nog iets verwachtten tussen hem en Rik.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij zijn de meniningen hier wel redelijk overeenkomstig over E10![]()
tegen mekaar...ze hebben mekaar in ieder geval beet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ligt hij nu naast haar of op haar?
Dat bedoel ik maar te zeggen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nu pas achter komen? komaan zeg dat wijf was al zeikerig toen ze BB instapte begin Semih steeds meer te waarderen dat die nooit echt tegen haar ontploft is![]()
Het klinkt gewoon als gezeik. Zoiets van : Njenjenjenjenjenjenje. Al kan Marcia wel leuk praten als ze vrolijk is, Mich heeft gewoon altijd zo'n irritante stem. Ik zet ook meestal de streams op mute als ik haar hoor zemelen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:29 schreef Springveertje het volgende:
Valt wel erg op dat Micheline en Marcia beide heel vaag door hun neus praten, ze zijn af en toe niet te verstaan....... Beetje van die piep stemmetjes...
voorpret lijkt mijquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:17 schreef Sonique het volgende:
Waarom moesten ze die danspasjes leren eigenlijk?
hij wordt hooguit door 13 jarige serieus beluisterdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:34 schreef ThaSandman het volgende:
Moet je die E10 zien dansen. Met dat beeld in gedachten moet je dan voorstellen dat hij de leider is van een rechts extremistische groep die aan het demonstreren is op de dam in Amsterdam.
Hij weet hem wel omhoog te doen hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:38 schreef Inca het volgende:
E10 kan niet eens dansen hij weet niet waar die zijn rechterhand moet houden
Yep, the lonely rangerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:40 schreef Morwen het volgende:
Ik zag Marlies, de roddelende heks uit het Noorden![]()
dat wil bb ook wetenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:40 schreef mazaru het volgende:
Wat gebeurt daar allemaal onder dat dekbed?
Goeie vraag. Wie liggen daarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:40 schreef mazaru het volgende:
Wat gebeurt daar allemaal onder dat dekbed?
Ik hoor een op hol geslagen hartquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:41 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat wil bb ook weten
het geluid staat aardig hard
Tijn en Mo, en er gebeurt echt wel watquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goeie vraag. Wie liggen daar
Mo en Tijnquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goeie vraag. Wie liggen daar
had ze het weer over jeroenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:40 schreef Morwen het volgende:
Ik zag Marlies, de roddelende heks uit het Noorden![]()
Marlies spant de kroon. Volgens mij is zij nog geen dag zichzelf geweest in dat huis.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:44 schreef neferhone het volgende:
de rest roddelt ook wie is dan uit eindelijk the wizzard?
Is dat niet een beetje eh... domquote:
hij heeft het lef niet om de groep op rantsoen te zettenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:50 schreef Day het volgende:
Ik moet toegeven; ik had verwacht dat E10 het gauw op zou geven (last van z'n hart, oude oorlogswond of zo).
Ze zenden gelukkig alweer een hele hoop meer uit dan bijvoorbeeld 2 weken terug...dat was gewoon zielig die censuur. (thanx Hummiequote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:50 schreef Suikeroom het volgende:
BB wilt de zusjes zolang mogelijk in het huis houden dus die gaan echt niks uitzenden van Mo en Tijn in bed.. dus ze kunnen gewoon los gaan![]()
nee ze bleef er in omdat de zusjes voor publiciteit zorgenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:53 schreef miraculeus het volgende:
Ze bleef er toch in om te bewijzen dat er echt niets aan hand is tussen haar en Tijn?
Jeroen zeurt nooit dat doet de rest welquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:47 schreef neferhone het volgende:
volgens mij heeft jeroen er lol aan hij zeurt niet
Maybe. Maar dan moet Monique niet eerst zélf zeggen dat ze niet meer met Tijn in één bed wil slapen om geen verkeerde indrukken te wekken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:56 schreef X_Kanus_X het volgende:
Laat ze toch lekker slapen en of knuffelen...en voor mijn part ruige sex hebben als ze dat willen.
Hebben wij niks mee te maken....wij mogen alleen kijken, en daarvoor doen we dat dus ook.
Ik vond haar/hun gedrag voor Rob's komst al niet kunnen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:56 schreef X_Kanus_X het volgende:
Ik vindt het allemaal een beetje hypocriet worden, dat gezeik over Tijn en Mo.
Er zijn in voorgaande jaren ook wel getrouwde BBer geweest of die een relatie hadden....en toch als bewoner bij elkaar in bed sliepen....NOOIT iets over gehoord !!!
Maar nadat ene Rob in beeld verscheen heeft iedereen een mening (dat mag)
Maar nu hoor ik weer dat ze het maar eens moeten doen in dat bed.....en morgen lees ik dan weer dat ze een hoer en snol is.
Laat ze toch lekker slapen en of knuffelen...en voor mijn part ruige sex hebben als ze dat willen.
Hebben wij niks mee te maken....wij mogen alleen kijken, en daarvoor doen we dat dus ook.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:58 schreef Inca het volgende:
[..]
Jeroen zeurt nooit dat doet de rest wel
Ik vind Jeroen steeds leuker!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:58 schreef Inca het volgende:
[..]
Jeroen zeurt nooit dat doet de rest wel
Whoehahááá.... ik weet dat ik OT ben en kruisiging riskeer maar ik moet het volgende toch effe kwijt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nou ja, dan is de lol er snel af hoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:56 schreef X_Kanus_X het volgende:
Ik vindt het allemaal een beetje hypocriet worden, dat gezeik over Tijn en Mo.
Er zijn in voorgaande jaren ook wel getrouwde BBer geweest of die een relatie hadden....en toch als bewoner bij elkaar in bed sliepen....NOOIT iets over gehoord !!!
Maar nadat ene Rob in beeld verscheen heeft iedereen een mening (dat mag)
Maar nu hoor ik weer dat ze het maar eens moeten doen in dat bed.....en morgen lees ik dan weer dat ze een hoer en snol is.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Whoehahááá.... ik weet dat ik OT ben en kruisiging riskeer maar ik moet het volgende toch effe kwijt.![]()
Dinsdagnacht hebben de buurman, ik en een andere vriend, bij nog een andere vriend die met z'n muil (grote) open lag te slapen op de bank, een wedstrijdje zilveruitjes gooien gedaan.Ik weet niet meer wie er heeft gewonnen!
![]()
Sorry mods.![]()
Laat iedereen lekker in zijn eigen bed gaan pitten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:02 schreef Springveertje het volgende:
Gekloot in de prinsessenkamer............OEPS
Ey laat ze dat lekker zelf uitmaken...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:03 schreef Inca het volgende:
[..]
Laat iedereen lekker in zijn eigen bed gaan pitten.
Slapen ze thuis ook met zo een ding op der kop?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:02 schreef Bartoli het volgende:
Mo doet aub dat slaapkapje weg. Je lijkt zo net een Gooische vrouw aka kakmadam![]()
De zusjes geven dan ook een hoop om te kijken. Zonder hen zou het maar een saaie zooi zijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:02 schreef Inca het volgende:
Mo is de favoriet bij Hummie
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:04 schreef Inca het volgende:
[..]
Slapen ze thuis ook met zo een ding op der kop?
wrom der gebeurt ja toch niksquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:04 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ey laat ze dat lekker zelf uitmaken...![]()
De wens is de vader van de gedachte.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:06 schreef Lady-night het volgende:
nou die liggen dus echt wel wat te doen!!
Ja, te slapenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:06 schreef Lady-night het volgende:
Dat werkt libidoverhogend bij Tijn, johquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:02 schreef Bartoli het volgende:
Mo doet aub dat slaapkapje weg. Je lijkt zo net een Gooische vrouw aka kakmadam![]()
Ze liggen met hun ruggen naar elkaar!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:06 schreef Lady-night het volgende:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat werkt libidoverhogend bij Tijn, joh![]()
Ja jij ziet spoken of een andere streamquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:06 schreef Lady-night het volgende:
neem aan van welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:04 schreef Inca het volgende:
[..]
Slapen ze thuis ook met zo een ding op der kop?
ja te slapen met de ruggen naar elkaar toequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:06 schreef Lady-night het volgende:
Zolang zij niet over "algemeen geldende grenzen" heengaat (tongzoenen etc), en er door BB ook niet meer gesuggereerd wordt dan er gebeurd is, is er geen probleem. Wat zou ze moeten "bekennen" dan? Openlijk verklaren dat ze verliefd is? Lijkt me niet zo'n goed idee.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:59 schreef Day het volgende:
Ik vond haar/hun gedrag voor Rob's komst al niet kunnen.
Maar verder heb je wel gelijk. 't Is haar leven, haar huwelijk. Ze moet zelf weten wat ze doet. Alleen jammer dat ze het ontkent. Haar gedrag is nl. het tegenovergestelde.
Geen goed idee, dat klopt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Zolang zij niet over "algemeen geldende grenzen" heengaat (tongzoenen etc), en er door BB ook niet meer gesuggereerd wordt dan er gebeurd is, is er geen probleem. Wat zou ze moeten "bekennen" dan? Openlijk verklaren dat ze verliefd is? Lijkt me niet zo'n goed idee.![]()
Stel dat ze verliefd is geworden op Tijn (sommigen worden nu eenmaal heel gauw verliefd)quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:59 schreef Day het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze het ontkent. Haar gedrag is nl. het tegenovergestelde.
Ze zijn wel al 31 uur bezig, dat zie ik de bejaarden nog niet doenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:46 schreef miraculeus het volgende:
Als je ze zo ziet dansen is het best een verlept stelletje bij elkaar.
Het lijkt wel een bejaardensoos zo
Dit is gewoon voor "the time being", straks gaat alles weer terug naar het oude denk ik wel.....na BBquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Zolang zij niet over "algemeen geldende grenzen" heengaat (tongzoenen etc), en er door BB ook niet meer gesuggereerd wordt dan er gebeurd is, is er geen probleem. Wat zou ze moeten "bekennen" dan? Openlijk verklaren dat ze verliefd is? Lijkt me niet zo'n goed idee.![]()
Ja, Jeroen sprakquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:12 schreef Day het volgende:
Huh, hoorde jullie het ook?
Een spooky stem op stream 3!
of ze veliefd is zou kunnen maar ik denk niet dat ze snel verliefd is. ze heeft wel al een lange relatie waar ze weer naar toe keert als bb over is; dus dat gaat voor;plus haar kinderen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:14 schreef X_Kanus_X het volgende:
[..]
Stel dat ze verliefd is geworden op Tijn (sommigen worden nu eenmaal heel gauw verliefd)
En stel je voor dat je in zo'n huis zit opgesloten en geen kant opkan (kan wel maar daarvoor heb je je niet opgegeven)
Dan is het voor haar echt een worsteling om haar gevoelens te onderdrukken.....en dat hou je dus nooit 24 uur per dag vol, dus er zullen zeker momenten zijn dat wij dat 'tegenovergestelde' gedrag dan zien.
Maar het kan ook nog zijn dat dat gewoon haar levenhouding is.....sommige mensen zijn nl. heel vrij in bepaalde dingen (haar zus is ook zo lekker nonchalant en flapuit....zit waarschijnlijk in hun familie)
Maar ALS ze al verliefd zou zijn dan begrijp ik dat ze dat dus NOOIT zal zeggen op TV, dus waarom zouden wij het dan jammer moeten vinden????
Ze heeft dan nog zoveel verstand om het te blijven ontkennen, als was het maar om haar kids in bescherming te nemen zodat deze kids niet die media ellende weer over zich krijgen en Mo ze niet kan beschermen zolang ze in dat huis zit.
En ach....zogauw ze dat huis een keer uit is, gaat die kalverliefde vanzelf weer over en is ze Tijn binnen een week alweer vergeten.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:28 schreef Bluezz het volgende:
Madonna, en van stijldansen, of mensen die aan de kant moesten staan om aanwijzingen te geven is al niks meer van over.
Als BikBrodder dit nog door de vingers ziet, kijk ik nooit meer
die eikel die vrouwtjes aanspeekt als een kat msst mmssttquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:32 schreef Morwen het volgende:
Dit klinkt lekkerGeen idee wat het is....ow ja, toch wel
![]()
Ha, ik zat het net te denken, idd jaquote:
Tarkan - Sikidimquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:32 schreef Morwen het volgende:
Dit klinkt lekkerGeen idee wat het is....ow ja, toch wel
![]()
Daar zijn die vrouwtjes nog alijd zelf bij en het klinkt gewoon lekkerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:33 schreef neferhone het volgende:
[..]
die eikel die vrouwtjes aanspeekt als een kat msst mmsstt![]()
![]()
geen hoerenfeest dus want dan slapen zequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:36 schreef NorthernStar het volgende:
Die arme mensen kunnen zo toch nooit slapen. En straks weer 12 uur dansen.
Die zijn morgenmiddag zoooo kapot.
Yep, e10 stond met zijn armen in de luchtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:35 schreef Bartoli het volgende:
e10 en sa hebben elkaar weer losgelaten
Wel een hoerenfeest met vermoeide dronken mensenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
geen hoerenfeest dus want dan slapen ze![]()
naughtygirlquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wel een hoerenfeest met vermoeide dronken mensen![]()
Morgenavond geen feestje nee schat ik zo.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
geen hoerenfeest dus want dan slapen ze![]()
Ach ja, iemand moet het vuile werk doenquote:
Dat is dan gelukt. Ik hoorde ze pratenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:40 schreef Kaleddis het volgende:
Zou BB express die muziek opeens zo hard hebben gezet om Mo en Tijn weer wakker te maken![]()
Ja en speciaal nummers met een lekkere bassdrum erin.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:40 schreef Kaleddis het volgende:
Zou BB express die muziek opeens zo hard hebben gezet om Mo en Tijn weer wakker te maken![]()
Ik slaap daar anders prima op, liever dan een diepe stilte.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja en speciaal nummers met een lekkere bassdrum erin.
Ze willen ze gewoon afmatten omdat dat mooiere TV is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |