ja bij onze c1000 heb je het tassen automaat in de halquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:12 schreef 907 het volgende:
huh? als je je boodschappen betaalt dat dan leg je toch de tas erbij? hoef je toch niet los te kopen? en al helemaal niet achterin de rij te gaan staan?
ik zie t al voor me: alles van de band af en terug in het karretje en achteraan aansluiten maar weer, alleen voor het tasje!
Eensch, ik krijg ze ook altijd gratis mee bij het afrekenenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:09 schreef Mustard_Man het volgende:
dat geldt alleen voor allochtonen, blanken krijgen altijd gratis een tasje mee.
Om jou te ontmoedigen ze te kopen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:08 schreef Flyga het volgende:
Waarom zo duur omg... en als je geen 0.25 gepast hebt moet je weer achter in de rij..... :'(
Je kan ook een "oude doos" pakken uit de bak. Bijna iedere supermarkt heeft wel een hoek waar oude dozen liggen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:08 schreef Flyga het volgende:
Waarom zo duur omg... en als je geen 0.25 gepast hebt moet je weer achter in de rij..... :'(
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:13 schreef Flyga het volgende:
[..]
ja bij onze c1000 heb je het tassen automaat in de hal![]()
Net een gokkast, maar dan wel altijd prijsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:10 schreef gateh het volgende:
ik vind het gewoon buitengewoon leuk om daar geld in te tiefen
mag ik dat adres waar je extra gratis tassenkan laten maken danquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:47 schreef Reneuh het volgende:
Maar buitengewoon slim van die supermarkten om er geld voor te vragen. De mensen kopen ze toch wel. En das weer mooi 25 cent verdient
Bij mij aan de kassa nooit.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:08 schreef Flyga het volgende:
Je werkt bij de C1000 en je hebt nog nooit boodschappen gedaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:11 schreef Maikuuul het volgende:
Zo triest he gek.
Koop je iets voor 100 euro.
Ja een tasje kost 25 cent, komt flikker op gek ik heb al voor zoveel boodschappen gekocht.
Dit is tevens een "ik heb nog nooit boodschaps gedaan maar wil meepraten" post
In zo'n automaat moet je even hard aan dat tasje trekken en je hebt zo meerdere tasjes gratisquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:10 schreef gateh het volgende:
ik vind het gewoon buitengewoon leuk om daar geld in te tiefen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |