Dat was een heel flauw grapje van mijquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:52 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Kan ik daar mee ook zien hoe veel laadcycles mijn iPod heeft
Met die widget bedoel je?
heb je nog garantie? Gelijk terugbrengen bekend probleem: batterydrain heet dat. Geen garantie? www.ipodrepair.nlquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:43 schreef super-muffin het volgende:mijn iPod nano.
Ik ging vanmiddag weg naar een concert, daar voor een half uurtje geluisterd. Op de terug weg zet ik em aan, accu leeg
Okquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat was een heel flauw grapje van mij
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:57 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]
Even het plaatje hier posten, omdat ik hem mooi vind
Neuh, niet echt..ik heb een sony viao..maar die designquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:55 schreef Geqxon het volgende:
Pimpen is een goeie
Maar wil je er serieus zwaar werk op gaan doen?
Apple is gewoon sexyquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:46 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Neuh, niet echt..ik heb een sony viao..maar die design..die doet het em
![]()
Alu heerscht.quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:53 schreef DutchErrorist het volgende:
Vind niemand dat de macbooks er gewoon beter uitzien dan de macbook pro's?
a) Prijskaartjequote:Op maandag 16 oktober 2006 21:48 schreef JoMo0 het volgende:
Waarom koop je dan een macbook , als je geilt op een Alu Book
a) Doorsparen of lenenquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
a) Prijskaartje
b) Omdat ik een intel processor nodig had.
Eh, wie zegt dat ik er het geld niet voor had? Ik vond 600 euro voor een groter scherm en een betere videokaart gewoon ietwat te veel van het goede, aangezien ik het niet echt nodig hadquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:05 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
a) Doorsparen of lenen
b) Macbook Pro ?
Okequote:Op maandag 16 oktober 2006 22:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eh, wie zegt dat ik er het geld niet voor had? Ik vond 600 euro voor een groter scherm en een betere videokaart gewoon ietwat te veel van het goede, aangezien ik het niet echt nodig had
ROFL, die heb ik eergisteren geinstalleerd, Audreyquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nu maar eens kijken of ik de bibliotheekVPN van de UvA aan de praat krijg op de iBook.
Bij UvAVPN is het simpelweg de VPN client van de UvA site downloaden, instellingen in die client instellen (zijn letterlijk maar iets van 4 / 5 vakjes) en je kan al connecten.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:28 schreef Geqxon het volgende:
Op de HU was het met mijn Macbook makkelijker dan mijn klasgenoten met Windows
Macbook: Settings inkloppen
Windows flaptop: Schoolpc gebruiken, vervolgens citrix opstarten en in een virtueele omgeving gaan, zodat je op sharepoint kan, daarna een hoop woekeren in pagina's, een vaag tooltje downloaden, naar jezelf mailen, op een usb-stick zetten en in je eigen laptop prikken.
Tranquilo, joh. Het ging idd moeiteloos.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:26 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
ROFL, die heb ik eergisteren geinstalleerd, Audrey. Is supereenvoudig, man, gewoon de handleiding volgen.
Dat is hier dus ook. Alleen moet je die client van een website halen die je dus alleen op deze manier kan bereikenquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:58 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Bij UvAVPN is het simpelweg de VPN client van de UvA site downloaden, instellingen in die client instellen (zijn letterlijk maar iets van 4 / 5 vakjes) en je kan al connecten.![]()
Waar heb je dat vandaan?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:37 schreef Rock-shocker het volgende:
Apple schijnt de iPhone confirmed te hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |