Kloptquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:06 schreef Furious het volgende:
De Nintendo Wii moet wel goed worden zie ik nu, er zit een PowerPC Broadway processor in.
Extra ram gaat niet meerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:12 schreef Rock-shocker het volgende:
Veel zwaarder zal het niet worden, en anders doet wat extra RAM wonderen.
HW's antieke ibookquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:22 schreef Rock-shocker het volgende:
Wat voor antieke iBook heb je dan? Maar ik denk dat het wel zal lukken hoor.
Doe mij je oma maarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:01 schreef JoMo0 het volgende:
Zoekt iemand nog een iPod'je
[TK] Apple iPod Nano 2G - 4GB Blauw
Heb hem gehad van Oma , maar heb er natuurlijk al 1 .![]()
Ga eens weg kansloze ik-zou-graag-een-Apple-willen-hebben-maar-heb-ik-niet-meer.quote:
Gave Oma heb jijquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:01 schreef JoMo0 het volgende:
Zoekt iemand nog een iPod'je
[TK] Apple iPod Nano 2G - 4GB Blauw
Heb hem gehad van Oma , maar heb er natuurlijk al 1 .![]()
Pas op, straks crashed je OS X nogquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:44 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Zo, net maar eens Bootcamp geinstalleerd. Ziet er lekker uit, maar meteen toen ik had uitgevonden hoe ik de helderheid op iets minder enorm helder moest zetten, liep 'ie vrij vastig vast.
Dan blijf ik nog wachten...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:16 schreef Hugster het volgende:
geduld
Ja. Je hebt het erover dat je je iCal en Adresboek naar een CD of DVD kan backuppen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:01 schreef Geqxon het volgende:
Iemand enig idee waar ik het over heb?
Ik weet ondertussen dat iedereen hier een hekel aan Geqx heeft enzo, maar waar slaat een reactie als deze op? De vraag van Geqx is serieus en kan je ook serieus beantwoorden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja. Je hebt het erover dat je je iCal en Adresboek naar een CD of DVD kan backuppen.
Hier staan wat dingen, weet niet of je er wat aan hebt: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301239quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:01 schreef Geqxon het volgende:
Ooit eens in een filmpje heb ik gezien dat je iCal en Adresboek.app e.d. naar een CD of DVD kon backuppen. Als ik mij niet vergis was dit zelfs out-of-the-box, zonder een losse applicaties. Iemand enig idee waar ik het over heb?
Bedankt, dan weet ik hoe ik backups kan draaien. iCal, Adresboek.app en Mail.app waren voor hier eigenlijk het belangrijkste, en zo te zien is het zo simpel dat ik het makkelijk uit kan leggen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:23 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hier staan wat dingen, weet niet of je er wat aan hebt: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301239
Tijdens het rebooten even je muisknop ingedrukt houden, dan forceert hij hem uit te spugen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:35 schreef Tomasso het volgende:
Hmmz, ben ik m'n kamer aan het opruimen, kom ik een DVD tegen. Stop ik hem in m'n iBook, wil m'n iBook hem niet meer uitspugen. Hij ziet hem ook niet.
Ik doe zo wel een reboot
Bedankt!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tijdens het rebooten even je muisknop ingedrukt houden, dan forceert hij hem uit te spugen.
Bedanktquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:44 schreef Geqxon het volgende:
Als ik mij niet vergis net wanneer het grijze scherm opkomt, tenminste, dat deed ik altijd als ik bv. van CD of DVD wou opstarten
De edit is weg omdat het bij een iBook ook gewoon met de muisknop gaatquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bedankt
edit: Je edit is weg, wat was het linkje?
Ik lul hier raar, blijkbaar.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:14 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik weet ondertussen dat iedereen hier een hekel aan Geqx heeft enzo, maar waar slaat een reactie als deze op? De vraag van Geqx is serieus en kan je ook serieus beantwoorden.
Geqx eerst bekritiseren om zijn posts, om daarna zelf een reply te geven die te jammer is, slaat echt he-le-maal nergens op. Je verlaagt jezelf naar een triest niveau.
En met 'je' spreek ik niet alleen de gequote user aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |